В матеріалі мітситься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: що потрібно для запуску власної доставки, які фахівці потрібні для підтримки роботи сервісу доставки, яких фахівців найважче знайти для роботи сервісу доставки, яким є ринок e-commerce за час повномасштабної війни, як ринок e-commerce змінився та буде змінюватися, основні тенденції споживчої поведінки, основні конкуренти на ринку e-commerce, з чим пов’язаний ріст середнього чек, за якими метриками формується сума кошика для безкоштовної доставки, топ товарів, які найбільше користуються попитом для замовлення через доставку, які маркетингові інструменти дієві для залучення нових клієнтів та утримання постійних, яка вартість залучення одного клієнта в місяць.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ресторанному ринку Запоріжжя за 2024 рік. Розглянуто наступне: основна аудиторія ресторанного бізнесу в Запоріжжі, середній чек в елітних закладах Запоріжжя станом на кінець травня 2024 року порівняно із доповномасштабним періодом, стан ринку бістро Запоріжжя та області, основні інструменти маркетингу в Запоріжжі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продовольчих товарів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: середня ціна яєць станом на травень 2024 року порівняно із 2023 роком, обсяг виробництва яєць за січень-квітень 2024 року порівняно із аналогічним періодом 2023 року, ціни на свинину, яловичину та курятину за травень 2024 року порівняно із 2023 роком, ціни на овочі та фрукти.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронніки в Україні за підсумками 2023 року. Розглянуто наступне: обсяг ринку електроніки в Україні за 2023 рік порівняно із 2022 роком, попит на ігрові приставки та аксесуари у мережі оператора ринку за 2023 рік порівняно із 2022 роком,, продажі ноутбуків, комп’ютерної та побутової техніки мережі оператора ринку за 2023 рік порівняно із 2022 роком, найдинамічніші категорії товарів на маркетплейсі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку гітар в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: світові та місцеві бренди виробників гітар, що присутні на ринку України, від чого залежить популярність брендів, проблеми на українському ринку гітар.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку франшиз у сфері харчування в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: франшизи мереж швидкого харчування, франшизи піцерій та пекарень, франшизи кав’ярень та ресторанні франшизи, окупність франшиз мереж швидкого харчування, піцерій та пекарень, кав’ярень та ресторанів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: ринок e-com за 2020-2023 рр., топ-15 інтернет-магазинів та маркетплейсів, у яких значна частина виторгу припадає на товари власника платформи, топ-10 класифайдів, сервісів доставки, бронювання тощо, маркетплейсів без «якірного» продавця, топ-5 сервісів, які забезпечують функціонування e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка роздрібної торгівлі в Україні за 2020-2024 рр., обсяг роздрібної торгівлі України, в порівнянні з іншими країнами за 2021-2024 рр., доходи ритейлі з 1 кв. м. в Києві в порівнянні з іншими столицями, забеспеченість якісними торговими приміщеннями столиць країн сусідів, на кінець 2023 року, динаміка вакантності за 2010-2025 рр., заплановані до запуску в Україні об'єкти на 2024 рік, дохід ритейлерів одягу станом на кінець 2023 року порівняно із 2021 роком, динаміка діючих об'єктів рітейлу за 1 квартал 2022 - 4 квартал 2023 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: генерація роздрібної торгівлі з 1 кв. м станом на квітень 2024 року, структура витрат українців та європейців за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ресторанному ринку в Україні за квітень 2024 року. Розглянуто наступне: як змінилась кількість кав'ярень, закладів фастфуду, пекарень, кафе, пабів, закладів доставки, ресторанів, барів, кондитерських та кальянних в Україні в квітні 2024 року порівняно із груднем 2021 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку громадського харчування та ресторанів в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяг сплачених податків рестораторами за 2023 рік порівняно із 2022 роком, виручка закладів громадського харчування в Україні у другому півріччі 2023 року порівняно з аналогічним періодом минулого року, найбільші складнощі рестораторів у 2023 році, як змінилась відвідуваність закладів у другому півріччі 2023 року порівняно з аналогічним періодом минулого року, середня рентабельність ресторанів у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяги продажів у ніші e-commerce в Україні в 2022 році у порівнянні 2017 та 2021 роками, очікуваний дохід на e-commerce ринку в Україні на 2024 рік, дохід на світовому ринку електронної комерції у 2024 році, прогнозований обсяг ринку до 2028 року, категорії українських хендмейд-товарів, які користуються найбільшим попитом серед іноземної аудиторії, сервіси, що допоможуть керувати доставками в e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ТРЦ в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: як відновлення роботи великого гравця ринку вплинуло на українські ТРЦ за перший тиждень, частка площ, що займає гравець в окремих об'єктах від загальної площі об'єктів, вплив виходу гравця на ріст відвідуваності ТРЦ.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку непродовольчого ритейлу в Україні за перший квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі широким асортиментом товарів без переваги продуктів харчування, напоїв або тютюнових виробів в Україні за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продуктового ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами в Україні за перший квартал 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Україні станом на початок 2024 року. Розглянуто наступне: найбільші проблеми ритейлу станом на початок 2024 року, як змінилася поведінка споживачів на початку 2024-го порівняно з 2023 роком, на що передусім впливає блокування кордонів та як ритейл-компанії це вирішують, які саме групи товарів найбільш перспективні в світлі заміни імпортних товарів, чи відчувається, що зараз українські ритейлери відмовляються від польських товарів у відповідь на блокування кордону, що стоїть за трендом на власні торговельні марки, коли бренди Inditex повертаються в Україну та кого ще варто чекати, які бренди ще можуть зайти до України, які найбільші виклики можуть стати актуальними для ритейлерів протягом найближчого року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: сума прямих збитків в сфері роздрібної торгівлі в 2022-2023 рр. через воєнні дії на території України, кількість роздрібних торговельних точок у 2023 році порівняно із 2022 роком та 2022 рік проти 2021 року, очікуваний рівень приросту торговельних точок серед ритейлерів у 2024 році, частка товарообороту через онлайн-продажі за 2023 рік, індекс самопочуття ритейлу у лютому 2024 році порівняно із січневим показником.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної розсилки в Україні. Розглянуто наступне: загальна сума запланованих витрат на подарунки до дня Святого Валентина у розрізі одержувачів 2013-2023 рр., причини скорочення споживчих витрат на день Святого Валентина в 2024 році, найпопулярніші подарунки на день Святого Валентина, кому планують дарувати «валентинки» у 2024 році, популярні місця для шопінгу на день Святого Валентина, чи потрібні email-розсилки на 14 лютого для single-користувачів, меседжі та дизайн в email-розсилках у 2024 році, що впливає на відсоток відкриття розсилок 14 лютого.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продуктового ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: скільки магазинів налічує мережа одного з операторів ринку продуктово ритейлу станом на березень 2024 року та скільки їх було до лютого 2022 року, яка частка українських виробників серед постачальників до мереж продуктового ритейлу в 2024 році порівняно із 2023 роком, як відбувається процес пошуку виробників для виробництва власних торгових марок (ВТМ), частка молочних та сирних продуктів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, кави та чаю від усього обороту ВТМ, продажі власних торгових марок у грудні 2023 року порівняно із груднем 2022 року, показники власного виробництва у 2023 році порівняно із 2022 роком, найбільші виклики в роботі оператора ринку навесні 2024 року, як змінилися загальні споживчі тренди протягом 2023 року.

Зв'язатися з нами