В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок роздрібної торгівлі в Україні за листопад 2025 року. Розглянуто наступне: причини відмови малого та середнього бізнесу від участі у періодичних розпродажах, репутаційні ризики та вплив імпульсивних покупок, проблематика знецінення продукту, роль чесності та очікувань клієнтів, особливості попиту та його перерозподіл у часі, стратегії брендів щодо обмежених обсягів виробництва, відсутність надлишків продукції, ризики погіршення сервісу через пікові навантаження, вплив логістичних та енергетичних умов на виконання замовлень.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок закладів громадського харчування в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: динаміка виручки порівняно з 2024 роком, зміни відвідуваності, різниця результатів між регіонами, особливості розвитку окремих форматів закладів, зміна середнього чека, вплив платоспроможності населення, кадрові та операційні виклики, тенденції професіоналізації ринку, орієнтацію на оптимізацію бізнес-моделей.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок роздрібної торгівлі в Україні за дев’ять місяців 2025 року. Розглянуто наступне: кількість торгових точок у ключових сегментах ритейлу, динаміка відкриття та закриття магазинів за регіонами, географічна концентрацію торговельних мереж, структура продовольчого й непродовольчого ритейлу, динаміка розвитку fashion-сегменту, техніки та електроніки, ювелірних магазинів, DIY-формату, особливості функціонування мереж автозаправних комплексів.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок громадського харчування в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: динаміка відкриття та закриття ФОПів у сфері кафе і ресторанів, регіональний розподіл нових закладів, середня тривалість діяльності підприємців, гендерна структуру власників бізнесу, тенденції відвідуваності та середнього чеку, фактори впливу на динаміку приросту нових закладів.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок електронної комерції в Україні за 2022-2025 роки. Розглянуто наступне: частка інтернет-магазинів з Польщі, що здійснюють продажі в Україну, наміри учасників ринку щодо виходу на український ринок, динаміка обсягів вхідних відправлень за 2022-2025 роки, категорії товарів, які найчастіше пропонують українським споживачам, стан локалізації сайтів, розвиток логістичної інфраструктури.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок ритейлу в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: динаміка оборотів галузі порівняно з аналогічним періодом 2024 року, вплив інфляції на реальні показники, частка ключових гравців у загальному обсязі виторгу, структура ринку за продуктовим і непродовольчим сегментами, темпи зростання виручки найбільших операторів, вплив зовнішніх факторів на роботу торговельних мереж.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок ресторанного бізнесу в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: темпи зростання виторгу, кількість відкриттів та закриттів закладів за 2024-2025 рр., фактори впливу на ринок, особливості різних сегментів ринку, стратегії рестораторів щодо оптимізації витрат, меню та формату роботи.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок українського eCommerce за дев’ять місяців 2025 року в розрізі трафіку. Розглянуто наступне: загальна динаміка переходів і продажів через ШІ-чатбот, частка трафіку ШІ від загального, коефіцієнт конверсії в усіх категоріях, особливості поведінки користувачів, результати трафіку у різних категоріях.

В матеріалі міститься аналітична інформація про розвиток ринку військового спорядження в Україні за 2022-2025 роки. Розглянуто наступне: топ-5 ритейлерів-військторгів за відвідуваністю сайтів станом на травень 2025 року, структура собівартості виробництва військового спорядження, кейси розвитку оператора на ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок ресторанного бізнесу в Києві за 2025 рік. Розглянуто наступне: ризики масового закриття закладів у зимовий сезон, рівень відвідуваності та платоспроможності населення за січень-серпень 2025 року, зміна витрат і доходів, сезонні фактори та вплив війни, стратегії виживання операторів ринку, фактори впливу на розвиток галузі, можливі наслідки податкового регулювання.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок онлайн-торгівлі в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: споживчі тенденції під час Чорної пʼятниці, зміни попиту на техніку, косметику, одяг та дитячі товари, динаміка пошукового інтересу до знижок, поведінка покупців у соцмережах, рівень довіри до промоакцій, фактори впливу на вибір бренду, рекомендації для ритейлерів щодо комунікацій і рекламних стратегій, динаміка сезонного попиту за роками.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу України за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: загальна кілкість відкритих та закритих магазинів в Україні за перше півріччя 2025 року, географія продуктового та непродуктового ритейлу, географія аптечного ритейлу, географія відкриттів та закриттів магазинів техніки та електроніки, стан fashion та jewelry ритейлу, стан торгівлі паливом та будматеріалами за перше півріччя 2025 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок шкільного харчування в Україні за 2024-2026 роки. Розглянуто наступне: кількість учнів, що отримують безкоштовні обіди, потенційний обсяг ринку харчування, державне та міжнародне фінансування, моделі організації харчоблоків і фабрик-кухонь, вартість та масштаби модернізації інфраструктури, участь бізнесу та ветеранів у наданні послуг, механізми контролю витрат, фактори впливу на розвиток ринку шкільного харчування.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок електронної комерції в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: частка онлайн-платежів у загальній структурі карткових транзакцій порівняно з 2019 та 2021 роками, рівень використання карток для онлайн-оплат, структура витрат у сегменті e-commerce за категоріями, динаміка окремих сегментів цифрової комерції за п’ять років, потенціал зростання ринку, фактори впливу на розвиток онлайн-покупок, технологічні інновації у сфері онлайн-оплат.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок роздрібної торгівлі в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: обсяг розрахункових операцій через РРО порівняно з аналогічним періодом 2024 року, динаміка середньодобових виторгів та кількості чеків у червні 2025 року порівняно із січнем 2025 року, фактори впливу на ринок роздрібної торгівлі.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок громадського харчування в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: обсяг виторгу закладів громадського харчування в Україні за перше півріччя 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024 року, регіональні відмінності, динаміка відвідуваності закладів, середній чек у різних форматах закладів, причини зростання виторгу, фактори впливу на ринок громадського харчування.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок e-commerce в Україні у 2025 році. Розглянуто наступне: вплив війни, перебоїв з електропостачанням та логістичних проблем на роботу онлайн-магазинів, динаміка закупівельних цін,зміни на ринку, рекомендації для адаптації бізнесу до нових умов, частка мобільного трафіку в інтернеті за 2014-2024.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку аутлетів в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: потенціал ринку аутлетів в Україні, споживча поведінка українців, українські міста, які мають потенціал для розвитку аутлетів, тригерні фактори, які спонукають українців купувати в аутлетах.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок громадського харчування в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: обсяг виторгу закладів громадського харчування в Україні за перше півріччя 2025 року порівняно з аналогічним періодом 2024 року, регіональні відмінності, динаміка відвідуваності закладів, середній чек у різних форматах закладів, причини зростання виторгу, фактори впливу на ринок громадського харчування.

У матеріалі подано аналітичний огляд ринку електронної комерції в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто такі аспекти: динаміка індексу ділової активності українських компаній станом на березень 2025 року, чинники зростання цього індексу впродовж перших трьох місяців року, трансформації основних показників у сфері eCommerce у сегментах електроніки, продуктів харчування та алкоголю, зоотоварів, одягу й взуття, аптечної продукції, ювелірних виробів і автомобільних товарів за перше півріччя 2025 року, а також загальні висновки і прогнози на друге півріччя 2025 року.

Зв'язатися з нами