В матеріалі міститься інформація по ринку меблів для бару в Україні. Розглянуто наступне: перелік необхідного обладнання для бару, рекомендації з вибору обладнання, ціни на обладнання, інвентиризація бару, меблі для гостей та поради з їх розміщення, перелік спеціалізованих магазинів з барного устаткування та меблів.
Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку меблів для барів та ресторанів. Розглядається таке: структура ринку меблів для барів та ресторанів в Україні за ціновими сегментами та споживачами з 2012 по 2014 рр., обсяг українського ринку меблів для HoReCa в динаміці з 2012 по 2014 рр., частка вітчизняної продукції на ринку меблів для барів та ресторанів , темпи зростання цін на імпортні меблі
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку меблів для барів та ресторанів. Розглядається таке: ситуація на ринку, рентабельність ресторанного бізнесу в Україні, структура ринку меблів в Україні за призначенням, за походженням продукції та за ціновими сегментами, обсяг українського ринку меблів для HoReCa у період з 2011 по 2013 роки.
У цьому огляді представлена інформація щодо українського ринку меблів для барів та ресторанів (HoReCa), а саме: розглядається ситуація на ринку, а також основні тенденції на ринку, перевага споживачів на ринку меблів для HoReCa, обсяг українського ринку меблів для HoReCa, частка вітчизняної продукції на ринку меблів для HoReCa, структура ринку меблів для HoReCa в Україні за ціновими сегментами та групами споживачів.
Реалізований на ринку товар – дерев'яні, металеві, пластикові стільці та столи для кафе, ресторанів та барів, стійки під алкоголь, барні стійки тощо. У роздрібних цінах обсяг ринку у 2008 році склав 92 мільйони доларів, у 2009 році – 64 мільйони доларів, у 2010 р. (прогноз) – близько 70
Як наслідок, частка вітчизняних виробників у структурі продажів збільшилася минулого року на 5 п.п. та досягла 55%. При цьому прогнозується, що у 2010 р. місцеві меблярі можуть збільшити свою ринкову частку ще на 5 в.п., адже ввозити меблі в Україну, як і раніше, невигідно – надто великі терміни постачання. Якщо до кризи популярні моделі доцільно було замовляти про запас, то в період кризи, коли продажі меблів знизилися, майже всі оператори скоротили складські площі, що орендуються. Відповідно, терміни постачання імпортної продукції збільшилися. Щодо цього цікавими можуть здатися дані Держкомстату з імпорту продукції в Україну. Відповідно до них, у січні 2010 р., порівняно з аналогічним періодом 2009 р., обсяг ввезення збільшився більш ніж у
Продажі могли впасти ще нижче, якби місцеві виробники підняли свої ціни. Незважаючи на подорожчання комплектуючих, їхня компанія ціни не змінювала. Конкуренція постійно посилюється, тому ми змушені знижувати власні прибутки. У результаті зараз працюємо практично без прибутку. Різке підвищення ціни продукцію місцевих виробників пов'язані з великим запасом комплектуючих у фабрик, придбаних ще до подорожчання. Цікаво, що в інших сегментах ринку ситуація прямо протилежна: з початку року меблі вже виросли в ціні
Обсяг ринку меблів для КаБаРе в 2009 р. скоротиться на 30% у грошовому вираженні, приблизно до $67 млн. Щодо обсягу аналізованого ринку в кількісному вираженні аналітики висловлюють припущення, що в поточному році продажі зменшаться на 40%. Втім, і до кризи сегмент меблів для КаБаРе розвивався вдвічі повільніше, ніж ринок меблів загалом. Зокрема, у грошах він зростав на 15-20% на рік, у натуральному вираженні - на
Минулого року експерти прогнозували, що завдяки збільшенню замовлень від готелів, що будуються, а також населення ринок меблів для КаБаРе мав вирости, як мінімум, на 20%. Причому передбачалося, що найбільшими темпами збільшуватимуться обсяги продажу імпортних меблів. У результаті частка імпорту до кінця 2007 р. могла б скласти 60% ринку меблів для громадського харчування (у грошовому вираженні). Але всупереч очікуванням ринок зріс лише на 15%, а частка імпорту майже не змінилася. Щоправда, в асортименті компанії "Ліга-Нова" відсоткове співвідношення імпортних та вітчизняних меблів для кафе, барів та ресторанів становить 70% та 30% відповідно. Переважна більшість імпортної продукції зумовлена тим, що вибір таких вітчизняних меблів обмежений. Наприклад, український виробник, на відміну від закордонного, поки що не може запропонувати споживачеві барні меблі з ротангу та каменю, хоча сьогодні такі моделі мають стабільний попит. Досі у вітчизняному меблевому виробництві практикується технічне хромування металевих деталей, тоді як для зарубіжної продукції характерно більш презентабельне декоративне хромування. І цей список можна продовжувати. У 2008 р. співвідношення між виробниками та імпортерами меблів складе 47% та
За 2005 рік ринок меблів для барів та ресторанів збільшився лише на 15-20% (до $60 млн.). Тоді як річне зростання всієї меблевої галузі становило близько 40%. Ще менш оптимістичний прогноз на 2006 рік.
Щорічне збільшення кількості закладів громадського харчування та їх масова реконструкція стимулювали активне зростання попиту на спеціальні меблі для кафе, барів та ресторанів.