Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку конференц-послуг Києва. Розглянуто: стан та основні тенденції розвитку ринку конференц-послуг Києва, вплив зростання кількості заходів на розвиток ринку, причини позитивної динаміки ринку, короткі висновки та очікування щодо ринку.
У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку конференц-послуг Києва. Розглянуто: стан та тенденції розвитку ринку конференц-послуг, фактори впливу на розвиток ринку, динаміка зміни індексу ділових очікувань з 1 кварталу 2013 року по 1 кв. 2018 р., топ-10 компаній, які надають послуги конференцій за кількістю конференц-залів, короткі висновки.
В даному огляді подано інформацію щодо ринку конференц-послуг України, а саме: ситуація на ринку, сегментація ринку конференц-залів м. Києва за площею, вартість оренди конференц-залів та інше.
В даному огляді наведено наступну інформацію: параметри приміщень, обладнання, найбільш вигідні варіанти оренди конференц-приміщень, основні характеристики конференц-залів Києва, вартість оренди, вартість трансферу по Києву, вартість харчування, вартість екскурсій, вартість конференц-залів у Криму та Одесі.
Ціни на оренду залів включають базове розсадження (театром, класною кімнатою, банкетом, буквою «П» тощо), екран, фліпчарт з маркерами, мультимедійний проектор, мінеральну воду, ручки та блокноти, 20% ПДВ. Кожна кімната переговорів обладнана машиною Nespresso для приготування кави. Якщо тривалість оренди залу перевищує 4 години, оплату буде нараховано за повний день. Якщо конференція затягнеться допізна (пізніше 24:00) або триватиме більше 8 годин, за кожну наступну годину буде нараховано
Вартість організації конференції також залежить від місця розташування зали. Найбільш вигідні пропозиції оренди у компаній, які мають власні конференц-приміщення, але раніше їх ніколи не здавали. Це можуть бути зали в освітніх центрах та навчальних закладах. За словами Буханця, зустрічаються подібні приміщення і у великих компаній. Перевага замовлення таких залів у тому, що непрофільні фірми не розпещені високими доходами від орендної діяльності, тому погоджуються на пропозицію клієнта (в середньому від 200-300 грн/год). "Наприклад, нам вдалося організувати 4-годинну бізнес-конференцію менш ніж за $1 тис., замість планованих $4 тис., - ділиться досвідом Ольга Лебедєва, PR-менеджер української інтернет-пошукової системи. - За порадою партнерів ми буквально в останній момент вирішили орендувати зал не в одному зі столичних готелів, а в прес-центрі місцевого видавництва, до кризи він не здавався, але був обладнаний належним чином і анітрохи не поступався.
Традиція проведення різноманітних корпоративних заходів з'явилася в Україні з приходом на ринок великих західних компаній, для яких організація таких акцій є одним із обов'язкових елементів корпоративної культури. Вітчизняні конференц-агентства не можуть задовольнити існуючий попит, тому багатьом із них доведеться або піти з ринку, або вкласти значні кошти у розвиток власної інфраструктури. Бізнес конференц-послуг в Україні з'явився на початку 90-х зі стрімким зростанням популярності бізнес-тренінгів. Натомість виникла потреба і в якісній організації подібних заходів.