В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн-комерції в Україні та Європі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: обсяги покупок товарів та послуг в Інтернеті впродовж 2023 року в Україні, обсягу оплат на сайтах за допомогою платіжного сервісу за підсумками 2023 року, обсяг покупок на українських сайтах картами іноземних клієнтів за підсумками 2023 року, найпопулярніші країни, звідки здійснюються найбільший обсяг онлайн-покупок на українських сайтах за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-comerce у фармацевтичному ритейлі в світі за 2022 рік. Розглянуто наступне: частка ринку продажу через онлайн-канал у загальній структурі продажу товарів для здоров’я в грошовому вираженні в ряді країн ЄС за 2022 р., зміна частки онлайн-реалізації в загальній структурі продажу ОТС-препаратів у грошовому вираженні у Німеччині в 2019–2022 рр., обсяги продажу ОТС-препаратів онлайн у Китаї в 2019–2023 рр. і прогноз до 2025 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США. Розглянуто наступне: оцінка роздрібних продажів електронної комерції в США за четвертий квартал 2023 року з поправкою на сезонні коливання порівняно з третім кварталом 2023 року, загальний обсяг роздрібних продажів за четвертий квартал 2023 року порівняно з третім кварталом 2023 року, оцінка електронної комерції в четвертому кварталі 2023 року порівняно з четвертим кварталом 2022 року, продажі електронної комерції в четвертому кварталі 2023 року від загального обсягу продажів, загальний обсяг продажів електронної комерції за 2023 рік, загальний обсяг роздрібних продажів у 2023 році порівняно з 2022 роком, продажі електронної комерції у 2023 році від загального обсягу продажів.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce ОАЕ. Розглянуто: розвиток економіки, особливості міцної економіки ОАЕ, цифрова економіка, бачення майбутнього ОАЕ, визнане лідерство, експорт та імпорт ОАЕ, ТОП експорту, ТОП імпорту, торгові відносини ОАЕ з іншими країнами, торговельні відносини з Україною, E-commerce в ОАЕ e-commerce, поведінкові чинники населення ОАЕ, соціальні мережі, популярні товари в онлайн, умови для бізнесу, типи ліцензій для ведення бізнесу в ОАЕ, податкова система ОАЕ, гайд з інтернет-маркетингу, CRO: топ e-commerce сайтів, SEO: як оптимізувати сайт, PPC: особливості рекламних кампаній, обмін досвідом: особливості менталітету очима українських підприємців, ОАЕ для масштабування бізнесу або релокації туди.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку e-commerce Польщі. Розглянуто: основні економічні показники ринку Польщі, експорт та імпорт, цифрові технології, особливості e-commerce Польщі, поведінкові чинники населення, соціальні мережі, популярні товари в онлайн, умови ведення бізнесу, гайд з інтернет-маркетингу, топ-10 польських e-com, 10 корисних онлайн-інструментів для дослідження польського ринку.

Матеріал містить аналітичну інформацію про обсяги продажу у сфері електронної комерції (e-commerce) у Сполучених Штатах у 2022 році. Стаття розглядає: фактори та тенденції, які сприяли значному зростанню продажів в онлайн-торгівлі у США.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce Казахстану. Розглянуто: розвиток економіки Казахстану, експорт та імпорт, торгові партнери, конкуренція на ринку, торгові відносини з Україною, е-commerce в Казахстані, покупки казахської аудиторії, електронний ринок послуг, поведінкові фактори, умови для бізнесу, можна служби доставки, заборонені товари, ідеї онлайн-бізнесу, гайд з інтернет-маркетингу в Казахстані, CRO: топ-6 e-commerce сайтів в Казахстані, SEO: тренди пошукових запитів та особливості просування в Google, PPC: тенденції онлайн-реклами та відмінності в Google Ads, особливості менталітету очима українських підприємців.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку електронної комерції в США. Розглянуто: продажу онлайн у США у 4 кварталі 2022 р., найбільші категорії витрат електронної комерції у США, тенденції електронної комерції у четвертому кварталі 2022 року, зростання витрат на мобільну комерцію порівняно з 3 кв. 2022 р.,  витрати на мобільні пристрої у святкові дні 2022 р., короткі висновки.

У публікації представлена аналітична інформація щодо ринку торгівлі транскордонної електронної комерції у світі. Розглянуто: стан та тенденції ринку, основні драйвери електронної комерції, існуючі бізнес-моделі, поточні та ймовірні майбутні тенденції, ключові принципи, що підтримують спрощення формальностей та контроль, зіставлення передового досвіду, розробка масштабованих рішень, що базуються на великих дослідженнях та консультаціях.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку електронної комерції в ЄС на червень 2022 року. Розглянуто стан і тенденції ринку електронної комерції в Європі, результати опитування гравців ринку, вплив COVID-19 на цифровізацію ринку торгівлі, основні події ринку.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інтернет торгівлі в ЄС. Розглянуто: стан та тренди інтернет-продажів в ЄС, проникнення онлайн-торгівлі в 2021 до 2020-го, частка користувачів, які купували або замовляли товари або послуги для приватного використання, зростання онлайн-торгівлі порівняно з показником 2016 року, країни з найбільшою часткою інтернет-користувачів, які купували або замовляли товари або послуги через Інтернет за 12 місяців.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку електронної комерції у світі на 2022 рік. Розглянуто: частка онлайн продажів маркетплейсів, прогнози з продажу через маркетплейс на найближчі роки, згідно з прогнозами, вплив пандемії COVID-19 на індустрію електронної комерції, основні причини популярності маркетплейсів.

Зв'язатися з нами