В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість відкритих нових веб-сайтів електронної комерції за 10 місяців 2024 року, продажі електронної комерції в США за перше півріччя 2024 року, очікувані продажі електронної комерції у світі за 2024 рік, обсяг витрат голандців, китайців та бельгійців на електронну комерцію за перше півріччя 2024 року, кількість онлайн-покупців у світі за 2024 рік та очікувана кількість покупців до 2025 року, частка усіх роздрібних покупок, що будуть здійснюватися онлайн до 2027 року, частка роздрібних операцій в Інтернеті за 2021-2027 рр., динаміка роздрібних продажів електронної комерції у світі за 2021-2027 рр., обсяг продажів споживчої електроніки за 2024 року, витрати на рекламу для найкращих гравців електронної комерції США, середній процес оформлення замовлення на сайтах електронної комерції, статистика мобільної, соціальної електронної комерції, покупці соціальної комерції в США, за платформами за 2019-2025 рр. частка покупців, які купували товари через соціальні мережі в усьому світі, статистика автоматизації електронної комерції.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг світового ринку e-сommerce у 2024 році, кількість людей, що активно купують на платформах електронної комерції та в соцмережах, витрати на рекламу зросли, середні витрати онлайн-покупців, середньорічний темп зростання галузі електронної комерції до 2040 року, як український бізнес зростав на міжнародних платформах в 2024-му, на які ніші буде тренд в e-сommerce у 2025 році, кількість українських магазинів на найбільших світових маркетплейсах, фактори, що впливають на вибір покупців на міжнародних платформах, чого чекати від міжнародних платформ у 2025 році, динаміка зростання кількості покупців у соцмережах за 2019-2025 рр.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: зростання ринку електронних продуктів у ключових європейських країнах, уподобання та поведінка споживачів в електронній комерції, які технологічні функції спонукатимуть споживачів більше купувати онлайн, три основні бізнес-моделі в електронній комерції, теоретичне зростання цін, доходи провідних компаній електронної торгівлі в Німеччині.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість людей у світі, що роблять онлайн-покупки на спеціалізованих платформах електронної комерції або в соціальних мережах, кількість онлайн-покупців у світі до 2025 році, очікувана частка онлайн покупок від загального роздрібного ринку, частка роздрібних онлайн-покупок за 2021-2027 рр., роздрібні продажі електронної комерції у світі за 2021-2027 рр., загальний обсяг продажів електронної комерції в США за перше півріччя 2024 року, частка покупців , що замовляють онлайн принаймні щонайменше раз на тиждень, що купують в інтернеті, основні гравці, топ-10 факторів, що спонукають купувати онлайн, що заважає завершити покупку, кількість покупців соціальної комерції в США за платформами, 2019-2025 рр., частка покупців, які купували товари через соціальні мережі в усьому світі, частота покупок різних категорій товарів у соціальних мережах.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Польщі за 2024 рік. Розглянуто наступне: розмір ринку електронної комерції в Польщі за 2020-2028 рр., частка продажів електронної комерції на роздрібному ринку в Польщі за 2020-2028 рр., ключові макроекономічні фактори, що формують сектор електронної комерції в Польщі,Порівняння факторів, що впливають на польську електронну комерцію, з групами країн ЄС за 2023 рік, структура ринку електронної комерції в Польщі за сегментами за 2020-2028 рр., частка m-commerce в загальному обсязі продажів e-commerce, технологічні тренди.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: важливість безкоштовної доставки у 2024 році, що є найбільш важливим з точки зору транспортування та доставки для ведення бізнесу в Інтернеті, споживчі тренди на ринку відправлень та доставки, що споживачі замовляють в Інтернеті і як вони вирішують отримати ці товари, незручності, з якими стикаються споживачі під час онлайн-покупок, основні причини відмови споживачів від покупки товарів, найпоширеніший спосіб повернення товарів, який назвали споживачі, екологічне занепокоєння споживачів щодо політики ритейлерів, які види доставки є найбільш зручними для споживачів, чому споживачам зручніше користуватися альтернативними методами доставки.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вбудованого фінансування у світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: структура взаємодії з роздрібними клієнтами за каналами за 2008-2030 рр., обсяг зняття готівки на одну особу в Європі, кількість банківських відділень на 100 000 дорослого населення в Європі, взаємодія з роздрібними клієнтами за каналами, взаємодії на одного клієнта, за каналами, 2019-23 рр.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні тренди електронних продажів в Україні та світі, чому клієнти не завершують свою купівлю, соціальна комерція проти маркетплейсів, шляхи переходу на кешлес операції.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний коефіцієнт конверсії в світі за регіонами, за категоріями товарів та типами пристроїв за травень 2023 - квітень 2024 рр.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США за 2023 рік. Розглянуто наступне: порівняння страхів та досвіду роботи на ринку онлайн комерції у 2023 році, страхи споживачів на ринку електронної комерції у розрізі статі, які сценарії онлайн-покупок викликають найбільше занепокоєння у споживачів, максимальні допустимі витрати споживачів на онлайн-платформах без дослідження продавців, яких заходів безпеки вживають споживачі перед тим, як купувати товари на інтернет-ринках, як уникнути шахрайства в Інтернет-магазинах.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Греції за 2023 рік. Розглянуто наступне: структура економіки Греції за класами компаній в 2021 році, додана вартість за факторними витратами на одного зайнятого в 2021 році, за розміром компанії, динаміка цифрового макроекономічного індексу за 2021-23 роки, рейтинг за субіндексами цифрового макроекономічного індексу за 2021-2023 роки, динаміка індексу цифрової економіки та суспільства для Греції за 2017-2022 роки, структура ВВП Греції у 2022 році, розподіл валової доданої вартості у двох секторах з найбільшим потенціалом підвищення продуктивності завдяки цифровій комерції за розміром компанії, розрив у використанні електронної комерції між Грецією та лідерами сектору у сфері роздрібної торгівлі, продуктів харчування та у сфері розміщення, найпоширеніші випадки використання ШІ в кожній бізнес-функції, зменшення витрат і збільшення доходів від впровадження ШІ у 2021 році, за функціями, зміна середнього внеску у валову додану вартість на одне підприємство від досягнення цільового рівня розвитку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн-комерції в Україні та Європі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: обсяги покупок товарів та послуг в Інтернеті впродовж 2023 року в Україні, обсягу оплат на сайтах за допомогою платіжного сервісу за підсумками 2023 року, обсяг покупок на українських сайтах картами іноземних клієнтів за підсумками 2023 року, найпопулярніші країни, звідки здійснюються найбільший обсяг онлайн-покупок на українських сайтах за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-comerce у фармацевтичному ритейлі в світі за 2022 рік. Розглянуто наступне: частка ринку продажу через онлайн-канал у загальній структурі продажу товарів для здоров’я в грошовому вираженні в ряді країн ЄС за 2022 р., зміна частки онлайн-реалізації в загальній структурі продажу ОТС-препаратів у грошовому вираженні у Німеччині в 2019–2022 рр., обсяги продажу ОТС-препаратів онлайн у Китаї в 2019–2023 рр. і прогноз до 2025 р.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США. Розглянуто наступне: оцінка роздрібних продажів електронної комерції в США за четвертий квартал 2023 року з поправкою на сезонні коливання порівняно з третім кварталом 2023 року, загальний обсяг роздрібних продажів за четвертий квартал 2023 року порівняно з третім кварталом 2023 року, оцінка електронної комерції в четвертому кварталі 2023 року порівняно з четвертим кварталом 2022 року, продажі електронної комерції в четвертому кварталі 2023 року від загального обсягу продажів, загальний обсяг продажів електронної комерції за 2023 рік, загальний обсяг роздрібних продажів у 2023 році порівняно з 2022 роком, продажі електронної комерції у 2023 році від загального обсягу продажів.
У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce ОАЕ. Розглянуто: розвиток економіки, особливості міцної економіки ОАЕ, цифрова економіка, бачення майбутнього ОАЕ, визнане лідерство, експорт та імпорт ОАЕ, ТОП експорту, ТОП імпорту, торгові відносини ОАЕ з іншими країнами, торговельні відносини з Україною, E-commerce в ОАЕ e-commerce, поведінкові чинники населення ОАЕ, соціальні мережі, популярні товари в онлайн, умови для бізнесу, типи ліцензій для ведення бізнесу в ОАЕ, податкова система ОАЕ, гайд з інтернет-маркетингу, CRO: топ e-commerce сайтів, SEO: як оптимізувати сайт, PPC: особливості рекламних кампаній, обмін досвідом: особливості менталітету очима українських підприємців, ОАЕ для масштабування бізнесу або релокації туди.
У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку e-commerce Польщі. Розглянуто: основні економічні показники ринку Польщі, експорт та імпорт, цифрові технології, особливості e-commerce Польщі, поведінкові чинники населення, соціальні мережі, популярні товари в онлайн, умови ведення бізнесу, гайд з інтернет-маркетингу, топ-10 польських e-com, 10 корисних онлайн-інструментів для дослідження польського ринку.
Матеріал містить аналітичну інформацію про обсяги продажу у сфері електронної комерції (e-commerce) у Сполучених Штатах у 2022 році. Стаття розглядає: фактори та тенденції, які сприяли значному зростанню продажів в онлайн-торгівлі у США.
У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce Казахстану. Розглянуто: розвиток економіки Казахстану, експорт та імпорт, торгові партнери, конкуренція на ринку, торгові відносини з Україною, е-commerce в Казахстані, покупки казахської аудиторії, електронний ринок послуг, поведінкові фактори, умови для бізнесу, можна служби доставки, заборонені товари, ідеї онлайн-бізнесу, гайд з інтернет-маркетингу в Казахстані, CRO: топ-6 e-commerce сайтів в Казахстані, SEO: тренди пошукових запитів та особливості просування в Google, PPC: тенденції онлайн-реклами та відмінності в Google Ads, особливості менталітету очима українських підприємців.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку електронної комерції в США. Розглянуто: продажу онлайн у США у 4 кварталі 2022 р., найбільші категорії витрат електронної комерції у США, тенденції електронної комерції у четвертому кварталі 2022 року, зростання витрат на мобільну комерцію порівняно з 3 кв. 2022 р., витрати на мобільні пристрої у святкові дні 2022 р., короткі висновки.
У публікації представлена аналітична інформація щодо ринку торгівлі транскордонної електронної комерції у світі. Розглянуто: стан та тенденції ринку, основні драйвери електронної комерції, існуючі бізнес-моделі, поточні та ймовірні майбутні тенденції, ключові принципи, що підтримують спрощення формальностей та контроль, зіставлення передового досвіду, розробка масштабованих рішень, що базуються на великих дослідженнях та консультаціях.