В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронних послуг в Україні. Розглянуто наступне: найбільші категорії вразливих людей, частка регулярних користувачів інтернету, рівень користування державними електронними послугами, користування державними електронними послугами серед вразливих категорій населення, частка респондентів, які бачили матеріали про електронні державні послуги або цифрову грамотність, переваги електронних послуг, як невіддільної складової життя, бар'єри у використанні електронних послуг, належність до вразливих груп у розрізі окремих соціально-демографічних категорій населення, як часто люди користуться інтернетом, частка регулярних користувачів інтернету серед людей похилого віку, як часто люди користуться інтернетом в розрізі окремих соціально-демографічних категорій населення, рівень користування державними е-послугами, користування чи некористування державними електронними послугами в розрізі окремих соціально-демографічних категорій населення, рівень користування Дією з 2020 по 2023, оцінка досвіду отримання державних електронних послуг в розрізі вразливих груп населення та в розрізі окремих соціально-демографічних категорій населення, причини некористування державними електронними послугами, найголовніші аспекти отримання електронних послуг від держави, ситуації для ефективних електронних сервісів, отримання матеріалів про електронні державні послуги / цифрову грамотність, заохочення до користування державними електронними послугами / підвищення цифрової грамотності, досвід користування електронними послугами, бажання отримувати послуги онлайн чи офлайн, джерела інформації, способи формування навичок користування електронними послугами.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку послуг онлайн-запису в Україні. Розглянуто наступне: системи онлайн-запису в Україні, перетік користувачів, фрагментованість ринку онлайн-записів, частка компанії на українському ринку, проблеми переходу на нові платформи.

У даному тексті розглянуті такі ключові питання: потреба в психологічній підтримці через вторгнення РФ, рівень потреби в психологічній допомозі, безпека і відчуття безпеки, розподіл потреби в психологічній підтримці за регіонами, інші аспекти психологічного стану, опитування щодо ризиків для ветеранів війни та їхньої психоемоційної стабільності.

У цьому тексті розглянуто такі ключові питання, пов'язані з психологічною підтримкою під час воєнного конфлікту: потреба в психологічній допомозі, групи осіб, які можуть потребувати підтримки, ситуації, що спричиняють потребу в психологічній підтримці, симптоми, що свідчать про потребу в допомозі, професійна психологічна допомога, програми психосоціальної підтримки в Україні.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку ритуальних послуг у Польщі. Розглянуто наступне: особливості одного з операторів ринку ритуальних послуг Польщі, досягнення компанії (зростання, виручка та статус найбільшої компанії у сфері ритуальних послуг у Польщі), плани компанії щодо подальшого розвитку та консолідації ринку, загальна інформація про ринок ритуальних послуг у Польщі та його оцінка , особливості ритуального бізнесу у Польщі та можливості для компанії.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо розвитку PR-індустрії в Україні. Розглянуто наступне: портрет HR-фахівця, основні напрямки роботи в PR, вік респондентів, основна вища освіта, наявність додаткової освіти у PR, місце та формат роботи, кількість співробітників у компанії, сфери роботи компаній, штат PR-команди після 24 лютого 2022 року , річний дохід компанії, співпраця з PR-агенствами, основні виклики та проблеми PR-команд, основні інструменти в роботі, інші дані, висновки та прогнози щодо розвитку PR.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо розвитку PR-індустрії України у 2022 році. Розглянуто таке: стан PR-індустрії в Україні у 2022 році у контексті повномасштабної війни, зміни у сфері PR в Україні, включаючи зміни у складі команд PR-фахівців, особливості їх роботи та умов праці, демографічні характеристики працівників в українській PR-індустрії, включаючи підлогу та освіту, розподіл працівників PR-сфери за типами роботодавців та галузей, основні завдання, на які зосереджуються PR-фахівці у своїй роботі, взаємодія з PR-агентствами та запити до них з боку компаній та спеціалістів з PR, основні проблеми та виклики, з якими стикаються PR-фахівці у 2022 році, включаючи обмеження бюджетів та особливості роботи в умовах війни, соціальні медіа та їх роль у комунікаціях, включаючи кращі платформи, вимірювання результатів PR-кампаній та використання моніторингових платформ, джерела інформації та вплив ЗМІ на роботу PR -Фахівців, вплив війни на роботу у сфері PR та прогнози на майбутнє.

У цьому огляді наведено інвестиційні проекти галузі адміністративного та допоміжного обслуговування в Україні на початок 2023 року. Розглянуто: галузеві проекти України, які потребують інвестицій, короткий огляд проекту, інвестиційна можливість, статус проекту, сума інвестицій у комплекс, місто розташування, ціль проекту.

У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку послуг в Україні на вересень 2022 року. Розглянуто: послуги, якими цікавилися українці протягом останніх 6 місяців війни, вплив війни на переваги та вибір українців, послуги, якими цікавилися найбільше з березня до серпня 2022 року, рівень попиту на оренду авто, кількість пошукових запитів у категорії пасажирські перевезення, топ пошукових запитів у квітні-травні 2021 р.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку таксі в Україні. Розглянуто: огляд таксі Uber, Uklon та Bolt, лояльність перевізників, принципи ціноутворення на послуги.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку оренди електросамокатів в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку оренди електросамокатів в Україні, стан та тенденції розвитку ринку електросамокатів в Україні, оператори українського ринку електросамокатів, покриття ринку, ціни операторів електросамокатів на щоденний проїзд (ціна за розблокування, тариф за хвилину), державне регулювання ринку електросамокатів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку каршерингу України. Розглянуто: стан та тенденції ринку каршерингу в Україні, вартість проїзду до Getmancar, електромобілі у каршерингу, гравці ринку каршерингу, тренди розвитку каршерингу в Україні.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку каршерингу України. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку каршерингу, кількість компаній, що дають в оренду авто, кількість авто у Getmancar, історія компанії.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку доставки товарів, куплених в інтернеті України. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку e-commerce, вплив карантину на розвиток ринку e-commerce, приріст онлайн покупки навесні 2020 року, зміна поведінки покупців, приріст продажів за популярними сегментами, популярні напрямки посилки товарів.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку ритуальних послуг в Україні у 2020 році. Розглянуто: підрахунок того, скільки коштує похорон і як відрізняються витрати на традиційне поховання та кремацію, яку матеріальну допомогу надають держави своїм скорботним громадянам, компенсація на похорон в Україні, порівняння з компенсацією в інших країнах.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку послуг в Україні в період карантину 2020 року. Розглянуто: тенденції ринку послуг під час пандемії, перелік послуг, куди впав попит під час карантину, послуги, куди зріс попит під час пандемії.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку послуг таксі Uber. Розглянуто: стан та тенденції розвитку сервісу таксі-послуг Uber на ринку України, структура модельного ряду таксі UberShuttle, фактори, які можуть вплинути на розвиток сервісу в майбутньому, перевага послуги UberShuttle.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку послуг таксі Uber, а саме: рейтингах користувачів таксі Uber, Топ-10 країн користувачів, топ-5 країн, де користувачам вдалося покращити свій рейтинг за рік, топ міст України з найвищим рейтингом користувачів, Топ-1 5 тимчасових проміжків, коли користувач найімовірніше/менш ймовірно отримає 5 зірок.

Зв'язатися з нами