Огляд містить аналітичну інформацію щодо креативної індустрії України за підсумками 2020 року. Розглянуто: дослідження про обсяг податкових надходжень до зведеного бюджету України та сплату єдиного внеску суб'єктами господарювання у сфері креативних індустрій у 2019 та 2020 роках, інформацію про кількість суб'єктів господарювання, обсяг доходу, фінансовий результат, динаміка креативних індустрій 202 дослідження.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо ринку креативної індустрії України за підсумками 1 кварталу 2022 року. Розглянуто: загальну кількість платників податків у січні-березні 2022 року, обсяг задекларованих доходів у сфері креативних індустрій порівняно з аналогічним періодом 2021 року, обсяг доходів фізичних осіб-підприємців, динаміка податків з юридичних осіб, загальний обсяг податкових надходжень у I кварталі 2022 року проти I кварталу 2021 року, падіння обсягів податкових надходжень у секторах.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо креативної індустрії України в 1 кварталі 2022 року. Розглянуто: попит на культурний продукт в Україні з початку 2022 року, державне регулювання галузі креативної індустрії, кількість платників податків у сфері креативних індустрій у I кварталі 2022 року проти I кварталу 2021 року у розрізі видів суб'єктів господарювання та систем оподаткування індустрій, загальний обсяг податкових надходжень (без ЄСВ) у сфері креативних індустрій у I кварталі 2022 року проти І кварталу 2021 року, тис. грн, дані за 2022 рік продефльовані на індекс інфляції, співвідношення задекларованих доходів1 і . року проти I кварталу 2022 року, податки у структурі загального обсягу податкових надходжень у сфері креативних індустрій в I кварталі 2021 року, податки у структурі загального обсягу податкових надходжень у сфері креативних індустрій в I кварталі 2022 року, сфері креативних індустрій у розрізі видів господарів суб'єктів у І кварталі 2021 року та І кварталі 2022 року, надходження єдиного податку в I кварталі 2021 та I кварталі 2022 року, надходження єдиного соціального внеску в I кварталі 2021 та I кварталі 2022 року в розрізі секторів, податки.

У публікації представлено аналітичну інформацію щодо розвитку креативної індустрії України. Розглянуто: стан і тенденції розвитку креативної індустрії країни, розвиток креативної економіки з 2001 року, поточний стан креативної індустрії, обсяг задекларованих доходів у сфері креативних індустрій, кількість платників податків, структура задекларованих доходів галузі в 1 кварталі 2022 року.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо кейтерингового бізнесу в Україні. Розглянуто: початок кейтерингового бізнесу, види кейтерингу, бізнес-моделі кейтерингового бізнесу, бізнес-план кейтерингової служби, документи для відкриття кейтерингового бізнесу, документи для відкриття кейтерингового бізнесу, вибір приміщення, обладнання для кейтерингової компанії, вибір постачальника для кейтерингового бізнесу, підбір персоналу реклама кейтерингових послуг, переваги та недоліки кейтерингового бізнесу; вартість відкриття кейтерингового бізнесу з нуля.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо креативної індустрії України. Розглянуто: концепція та визначення креативних індустрій, креативні індустрії України, загальний розвиток креативних індустрій, міжнародна торгівля, огляд креативних індустрій, ІТ, реклама, маркетинг і PR, аудіовізуальне мистецтво, архітектура, література ключові висновки, профілі креативних індустрій країн-орієнтирів, вплив креативних індустрій України на розвиток суміжних секторів економіки, економічний вплив креативних індустрій, підходи до оцінки економічного впливу креативних індустрій, короткі висновки.

У звіті подано аналітичну інформацію з креативної індустрії України у 2021 році. Розглянуто: додана вартість у креативних індустріях, додана вартість за витратами виробництва суб'єктів господарювання у сфері креативних індустрій у 2020 та 2019 рр., зайнятість у креативних індустріях, суб'єкти господарювання в креативних індустріях, , обсяг реалізованої продукції 2020 року, короткі висновки.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо роботи креативної індустрії України у 2020 році. Розглянуто: сума доданої вартості української економіки у 2020 році, статистичні показники креативних індустрій за 2020 рік, коментар експерта ринку, обсяг реалізованої продукції бізнесу у сфері креативних індустрій, динаміка українських креативних індустрій.

У звіті подано аналітичні відомості щодо розвитку еvent-індустрії в Україні. Розглянуто: огляд результатів діяльності найбільшого виставкового центру столиці (ВДНГ), динаміка відвідування ВДНГ з 2015 – 2018 рр., огляд заходів, що відбуваються на майданчику, інші досягнення платформи, динаміка боргів ВДНГ.

Огляд містить аналітичні відомості щодо рекламного медіа-ринку України на 5-річний прогноз розвитку. Розглянуто: тенденції та коментарі щодо ринку, приріст рекламного медіа ринку з 2014 – 2023 років.

У даному матеріалі подано аналітичні відомості щодо розвитку ринку еvent-індустрії України. Розглянуто: стан та тенденції розвитку ринку, коментар експерта щодо впливу кризи на розвиток ринку, основні тренди 2017 року, найбільш популярні види івент-заходів, очікування щодо розвитку ринку у 2018 році, максимальний/мінімальний бюджет на захід, види івент-заходів, що розвиваються високі темпи, тренди інвент-індустрії, вартість залучення клієнтів.

У матеріалі представлений рейтинг рекламних агенцій України за підсумками 2018 року. Розглянуто: лідируючі компанії за підсумками двох рейтингів (креативності та майстерності, ефективності), правила розрахунку рейтингу, топ агенств 2018 року.

Звіт містить дані щодо ринку реклами України за підсумками 2018 року. Розглянуто: огляд проектів ВРК, обсяг рекламного ринку за підсумками 2018 року та прогнози на 2019 рр., рейтинги агенцій України за підсумками 2018 р., рейтинги рекламодавців, сертифікація VRK Advertising & Marketing Certificate, технічний регламент інтернет розробки інтернет-проектів, незалежний на відповідність вимогам законодавства України, рекламні кампанії 2018 року.

Публікація містить рейтинг рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агенцій України (станом на 18.12.2018). Розглянуто: перелік компаній у розрізі (Cannes Lions (k = 20), Red Dot (k = 7), Ad Black Sea (k = 3), ADC * UA (k = 1,5), KAKADU (k = 1,0) ), Український Design: The Very Best Of (k=1), Epica (k=10), ADC*E (k=10), Eurobest (k=7), The FWA (k=5), WOW DONE AWARDS ( k=1,5), White Square (k=1,5), Webby Award (k=5), European Design Awards (k=5), KIAF (k=2), Points).

В огляді представлено Рейтинг креативності та майстерності агентств України після ADC*E Awards, Epica та eurobest за підсумками 2018 року. Розглянуто: рейтинг креативності та майстерності України сезону 2018/2019 після конкурсів ADC*E Awards 2018, Epica Awards 2018 та eurobest 2018.

У матеріалі представлений рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агентств з окремих дисциплін України за 2018. Розглянуто: топ агенцій за категоріями 11), Best of Digital 2018 (Top 12), Best of Marketing Services projects 2018 (Top 10), Best of Creative use of media 2018, Best of Advertising campaigns 2018, Best of Branded content 2018 12)).

Огляд містить аналітичні відомості щодо ринку PR-послуг в Україні за підсумками 2018 року. Розглянуто: обсяг ринку PR-сервісів у звітному році, включаючи комерційні та громадські (некомерційний) сегменти, прогноз на 2019 рік.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо розцінок на оренду приватних будинків на період святкування Нового року у 2018/2019 роках. Розглянуто: вартість подобової оренди особняків, вартість оренди приватного будинку за кількістю осіб, оренда будинку або котеджу в Києві та області на Новий рік, порівняння з цінами оренди у звичайний час, розцінки на додаткові послуги.

В огляді представлена інформація щодо ринку кейтерингу України. Розглянуто: огляд кейтерингу, динаміка показників реалізації кейтерингових послуг в Україні з 1 кв. 2017 року по 2 кв. 2018 р., сезонні особливості ведення бізнесу, найбільш активний сезон для виїзних заходів, короткі висновки та перспективи щодо ринку.

У матеріалі представлено топ-5 кейтерингових компаній, що діють в Україні. Включаючи інформацію щодо компаній, включених до рейтингу, кількості реалізованих проектів (заходів) та відгуків.

Зв'язатися з нами