У звіті подано аналітичну інформацію щодо роботи архітекторів під час війни в Україні. Розглянуто таке: коментарі учасників ринку, робота архітектурних компаній у перші дні війни, ситуація з архітектурними проектами, думки та прогнози експертів з архітектурного бізнесу України.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку дизайнерських послуг в Україні. Розглянуто наступне: кошти на дизайн-проекти, сума, яку доведеться витратити на розробку документованого плану однокімнатної квартири, основні складові прайсу дизайнера, вартість дизайн-проекту квартири, ціни на вторинному ринку.

У звіті представлено аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг у Львові. Розглянуто: структура ринку дизайну у Львові, учасники ринку та їх проекти, фрілансери на ринку, компанії на ринку, вплив COVID-19 на ринок дизайну у Львові, проблеми та потреби учасників ринку дизайну у Львові, людський капітал та компетенції на ринку дизайну у Львові , освіта та потреби студентів-дизайнерів у Львові.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг в Україні станом на листопад 2019 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку, дизайнерських послуг, юридичний статус дизайнерів, заробітки дизайнера, структура та досвід роботи респондентів у дизайні, вартість проектів на ринку дизайну в Україні, середні річні обороти дизайнерів в Україні, цінова освіта на ринку, внесок дизайну в українську економіку, динаміка вартості та кількості завершених публічних закупівель.

В огляді наведено аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг в Україні. Розглянуто: юридичний статус дизайнерів, вартість проектів на ринку дизайну України, внесок дизайн-послуг в економіку України, динаміка зростання сум податків, сплачених дизайнерами з 2016-2018 рр., динаміка вартості та кількості завершених публічних закупівель з 2016-2019 рр., заробітні плати у галузі.

У матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг в Україні на 2019 рік. Розглянуто: результати дослідження розвитку дизайну в Україні на прикладі графічного та предметного дизайну, особливості індустрії, структура роботи учасників дослідження, проекти, які ведуть фрілансери, стан бізнесу учасників ринку, оформлення та податки в галузі, освіта.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг у Львові за 2019 рік. Розглянуто: структура ринку дизайну Львова (учасники ринку та їх проекти, фрілансери на ринку, компанії на ринку), проблеми та потреби учасників ринку дизайну Львова, людський капітал та компетенції на ринку дизайну Львова, освіта та потреби студентів-дизайнерів, взаємодія бізнесу та формального дизайн-освіти у Львові.

У публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг. Розглянуто: резюме дослідження ринку 2017 року, дослідження ринку дизайнерських послуг у 2019 році, опитування дизайнерів, стан та тенденції розвитку ринку дизайну, перспективи його розвитку.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку дизайнерських послуг в Україні на 2019 рік. Розглянуто: ключові факти ринку, ринок дизайну та його учасники, учасники ринку та їх проекти, бізнес-учасники ринку, ринок предметного дизайну, вкладення дизайну в економіку України, освіта та людський капітал, екосистема підтримки дизайну в Україні, європейський досвід підтримки дизайну.

За різними оцінками, реалізація архітектурних та дизайнерських послуг у грошовому вираженні у січні — вересні 2011 р. порівняно з аналогічним періодом 2010 р. збільшилася на 30-35%. На думку гравців, таке зростання спровокувало відкладений попит, який сформувався у 2009-2010 роках. Плюс свій внесок майбутній Євро-2012 — будуються та ремонтуються стадіони, готелі, ресторани та інші об'єкти. “Для деяких українських архітекторів та дизайнерів Євро-2012 – унікальна можливість заявити про себе світові. Їм на руку криза з її повсюдною економією, у тому числі на послугах дизайнерів та архітекторів, що зробило потенційні замовлення нецікавими для іноземних операторів”, — зазначає Єременко. Втім більшість операторів упевнені, що реалізовані проекти-шедеври і навіть перемоги на міжнародних конкурсах не забезпечать українських операторів іноземними замовниками. “Дуже складно зачепитися на зовнішніх ринках. Перемога на міжнародному конкурсі та реалізовані масштабні проекти потрібні насамперед для того, щоб бути успішним в Україні”, – каже Олена Лівіненко. До речі, оператори зазначають, що ті небагато українських дизайнерів (архітекторів), яким вдалося реалізувати свої проекти в інших країнах, як правило, виконували замовлення наших співвітчизників. Втім, гравці ринку запевняють, що

Учасники ринку вважають, що 2010 р. ринок вже не впаде. Незайве тому свідоцтво - налагодження співпраці виробників рослин із мережевим будівельним роздрібом, який має намір брати на реалізацію товар вітчизняного виробництва. Щоправда, виробники поки що обережні. Цього року ми будемо постачати лише 60 товарних позицій рослин тільки до частини магазинів однієї мережі. Таким чином, планується збільшити обсяги реалізації на 20-25%.

За даними експерта, вартість розробки логотипу в Україні знаходиться в ціновому діапазоні $100 - $10 000. Лише 50% компаній назвали окрему ціну стилю та логотипу. Інші 50% поєднали ціну двох послуг. Логотип і 5 елементів фірмового стилю в середньому обходяться в $300 - $30 000.

Сьогодні у боротьбі за клієнта будівельно-ремонтні компанії йдуть на зниження цін та розширення спектру послуг. Постійним залишається лише низька якість робіт. Економічна криза спричинила значні зміни на ринку будівельних та ремонтних послуг, спровокувавши заморожування багатьох великих будівель та проектів, а також зниження купівельної спроможності приватних осіб, які роблять ремонти у власних будинках, квартирах. Обсяг українського ринку ремонтних робіт з урахуванням власної ремонтної активності населення у 2008 р. становив 13,9 млрд. грн., а прогноз на 2009 р. – 9,4 млрд. грн. У результаті падіння за підсумками року може становити до 32%.

Якщо порівняти розвиток Інтернету в Україні та країнах Заходу, можна припустити, що ринок веб-дизайну ще кілька років не втратить своїх темпів. Вже зараз в Україні близько 9 млн користувачів Всесвітнього павутиння – це понад 20% населення. Для порівняння: США Інтернетом користуються 60% населення. При цьому треба врахувати, що в Україну Інтернет прийшов із запізненням і його розвиток донедавна гальмував відсутність якісних мереж. Тому в нашій країні користувачі Мережі – найактивніша частина населення. Вона ж і найплатоспроможніша, тим більше що третина з них уже переступила поріг 40-річчя. Не дивно, що інструменти інтернет-маркетингу стають все більш ефективними, а частка вкладень в Інтернет у структурі рекламних витрат невпинно зростає.

Жадібність ландшафтних дизайнерів набридла заможним киянам. Нинішнього року у компаніях, які займаються наданням послуг зі створення ландшафтного дизайну, констатують відсутність зростання продажів. Основних причин у такої неприємної ситуації дві. По-перше, дворазове зростання розцінок озеленювачів, по-друге - поява великої кількості приватників, готових за порівняно невеликі суми облагородити ділянку.

Ринку продакшен- та дизайн-послуг в Україні є що запропонувати споживачам: за цін, які відчутно нижчі, ніж у Західній Європі чи Росії, якість кінцевого продукту нерідко не поступається західному. Кілька років тому продакшен- та дизайн-студії стали рости як гриби, і в даний час конкуренція на ринку досить висока. Хоча клієнтів поки що вистачає всім, багато компаній вже говорять про необхідність запровадження загальних правил для мирного співіснування на ринку.

На участі у Ukrainian Fashion Week українські дизайнери нічого не заробляють. Але це – чи не єдиний спосіб просування, за який модельєри можуть собі дозволити. Економічна криза поки що не торкнулася українських дизайнерів одягу – вони продовжують створювати нові колекції та продавати ексклюзивні речі. При цьому рентабельність у цій сфері становить 300–400%.

Але багато хто вже має можливість скористатися послугами професійного дизайнера інтер'єру. Зростаюча мода на професійне оформлення житла робить цей вид бізнесу досить прибутковим. Якщо п'ять років тому до дизайнерів зверталися переважно багаті та знамениті, то зараз дизайн інтер'єрів кинувся в маси. "Щомісячний дохід сім'ї в $3 тис. і більше дозволяє викликати додому спеціаліста з інтер'єру. Незважаючи на те, що в Україні, не рахуючи приватників, працюють уже сотні компаній, які займаються дизайном приміщень. Ринок не структурований і стихійний. Він дуже закритий .Клієнтів часто передають один одному з "з рук в руки".

Ринок архітектурних та дизайнерських послуг все ще залишається таємницею за сімома печатками. Якщо раніше послуги дизайну надавали працівники проектних інститутів як приробіток при виконанні архітектурних робіт, то нині на ринку з'явилася маса доморощених архітекторів та дизайнерів, яких ще називають вільними. Працюють також невеликі приватні компанії (штат – до 10 осіб), очолюють які, як правило, дипломовані архітектори чи дизайнери. Оскільки в більшості випадків розрахунки за послуги здійснюються за принципом "з рук до рук", точно оцінити обсяг ринку вкрай складно.

У сучасних умовах роботи офісний простір є важливим елементом спілкування з клієнтами та висловлювання ідей компанії, чому сприяють дизайн інтер'єру і правильне планування приміщенні. Гравці ринку радять не зневажати цих дієвих інструментів, які на Заході давно розглядаються як частина маркетингової стратегії бізнесу. Звичайно, в Україні професійне дизайн-проектування офісів знаходиться поки що лише на стадії зародження. Іноді керівники компаній не надають особливого значення оформленню офісного простору або не розуміють його функціональні особливості.

Зв'язатися з нами