У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку упаковки в Україні. Розглянуто: особливості та тенденції ринку упаковки, тренди ринку товарів повсякденного попиту (FMCG), тенденції на ринку упаковки споживчих товарів для швидкого обороту (FMCG), тенденції ринку дизайну упаковки FMCG, найважливіші переваги дизайну пластикової упаковки, тренди ринку штучної упаковки для продуктів харчування та напоїв, розвиток сегмента металевої упаковки.
В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку поліетиленової упаковки в Україні в 2019 році. Розглянуто: внутрішнє споживання ПЕ плівки у 2019 році, лідер полімерної галузі, обсяги поставок поліетилену з-за кордону, індекс цін виробників пластикової та гумової продукції з 2016-2019 рр., короткі висновки та перспективи галузі поліетиленової плівки.
У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку упаковки в Україні та світі. Розглянуто: стан та тенденції ринку упаковки в Україні та світі, розрахунок втрати продуктів упакованих та невпакованих продуктів, динаміка ринку упаковки продуктів харчування, фактори, що впливають на ринок, середній показник генерації сміття в Європі, в Україні, нові тренди упаковки, конкурентоспроможність української упаковки.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку закупорювальних матеріалів. Розглядається наступне: основні тенденції на ринку, структура ринку закупорювальних матеріалів, перелік основних виробників закупорювальних матеріалів в Україні, Росії та інших країнах.
Цей огляд містить інформацію щодо українського ринку коркової пробки. Представлено таке: ситуація та основні тенденції на ринку, фактори, що впливають на ціни на коркову пробку в Україні, основні імпортери коркової пробки в Україну, регіональна структура імпорту коркової пробки в Україну у 2012 році, структура ринку коркової пробки в Україні щодо застосування у 2012 році .
В огляді подано інформацію щодо українського ринку кришок для ПЕТ-тари. Розглядається ситуація на ринку, основні тенденції ринку закупорювальних матеріалів, темпи зростання/падіння обсягів виробництва ПЕТ-тари для напоїв, обсяг ринку пластикових кришок України, оператори на ринку пластикових кришок України.
Згідно з дослідженням, за останні 5 місяців кількість компаній, що використовують коркові пробки, зі списку 100 винних брендів, що найбільше продаються, збільшилася на 7,5%. І тепер до прихильників класичної пробки відносяться 72 компанії зі 100. За останні 5 місяців зростання продажів у даних брендів склало.
Дослідження, подане у зазначеній статті, містить аналітично-інформаційний матеріал щодо ринку етикеток України. Представлено: фактор, від якого залежать ціни на ринку, питома вага витрат на виробні матеріали від загальної ціни етикетки, обсяг замовлень етикеточного паперу з квітня по вересень, перелік виробників етикеток в Україні та країнах Європи, тенденції ринку, причини постачання з-за кордону, структура етикеточного паперу; перелік виробників обладнання для етикеточного паперу.
Аналітична стаття містить відомості щодо ринку, що спеціалізується на виробництві етикеток. Розглядається таке: період, протягом якого світова індустрія виробництва етикеток є лідируючою на ринку поліграфії, ключові драйвери, що впливають на це, структура етиточного ринку за видами споживання.
Ринок збуту коркової пробки в Україні не найбільший, але й не найменший у Європі. Тому і компанії, які тут працюють, мають намір не тільки утримувати, а й збільшувати досягнуті ними показники. Український ринок реалізації пробкової пробки на сьогоднішній день устоявся. Нових гравців на ринку давно не було – це пов'язано з тим, що український ринок є відображенням світового ринку виробників коркової пробки, а там жодних глобальних змін немає. Усі великі гравці як у світовому, так і в українському масштабі вже визначено. Кожна компанія має свій сегмент ринку.
Ринок коркової пробки в Україні щороку зростає. Хоча безумовна першість тут все ще належить найдешевшій закупорці. Корковій пробці належить безумовна першість із закупорювання вин у світі. У світі найбільшу частку цього ринку виборола натуральна (цілісна) коркова пробка. І винороби не намагаються економити на закупорювальних матеріалах. Для України сьогодні характерна абсолютно протилежна ситуація. На ринку засилля дешевої продукції, а саме воно, незважаючи на щорічне зростання, за оцінками експертів, розвинене слабо.
Цей аналітичний матеріал містить інформацію щодо ринку сухої етикетки України. Розглядаються такі показники: напрями, які формують попит на ринку, динаміка споживання етикеточного паперу для сухих процесів з січня по грудень, питома вага сухої етикетки на ринку етикеточного паперу в Україні, причини зміни імпортних/прямих поставок, структура споживання "сухої етикетки" по сферам застосування.
Цей аналітичний матеріал містить інформацію щодо ринку сухої етикетки України. Розглядаються такі показники: напрями, які формують попит на ринку, динаміка споживання етикеточного паперу для сухих процесів з січня по грудень, питома вага сухої етикетки на ринку етикеточного паперу в Україні, причини зміни імпортних/прямих поставок, структура споживання "сухої етикетки" по сферам застосування.
Мінеральні води та безалкогольні напої, рослинна олія та оцет отримали нову та зручну упаковку з полімерного матеріалу — поліетилентерефталату (ПЕТ). Полімерна пляшка отримала подарунок і полімерну пробку. Пробки можуть бути різними за конструкцією, залежно від напою. Для безалкогольних напоїв, мінеральних вод та пива пробки мають внутрішнє різьблення, яке накручується на горловину пляшки, та насічки на зовнішній циліндричній поверхні. Крім цього, пробка має поясок контролю розтину. Зазвичай внутрішній діаметр такої пробки становить 28 мм і повинен відповідати типу горловини РСО або ВРЕ Кількість зовнішніх насічок зазвичай 60, 120 або 144.
Насамперед, всі кришки розрізняються по діаметру. Найбільш поширені калібри - 28, 38 та 43 мм. Останній використовується в основному для закупорювання соків, інших негазованих напоїв та технічних рідин у 5-літрові ємності. Кришки 38 калібру націлені на кисломолочні продукти, соки. Але найширше застосування знайшли 28-міліметрові — щодня їх тисячами відкручують любителі пива, мінеральної та газованої води. Кришки цього діаметру надягають на горловину типу BPF (British Plastics Federation) та РСО (Plastics Closures Only). Про такі кришки і йтиметься далі мова, оскільки нас зацікавив саме їхній сегмент ринку. Всі кришки діаметром 28 мм можна розділити на дві основні групи: однокомпонентні та двокомпонентні. Однокомпонентні кришки являють собою цільне сформоване пластмасове виріб з внутрішнім ущільнювачем, що входить в горловину пляшки (або двома кільцями). Необхідна щільність прилягання такої кришки до шийки пляшки забезпечується розклинюванням кільця ущільнювача при загвинчуванні завдяки пластичним властивостям матеріалу.
Закупорювальне питання, звичайно, - не квартирне. Перший у подібному злодіянні помічений ні. Єдине, що може заплямувати честь і мундир порядних виробників закупорювальної продукції, - наявність на ринку не зовсім чесних колег. Ну, та в кого їх немає? Зараз підробляється все, що так чи інакше продається. Що попишеш, ми спостерігаємо в дії основний принцип здорової економіки: Попит народжує пропозицію". Принаймні, "білі" закупорі роблять все можливе, щоб розірвати порочне коло.