В огляді представлені аналітичні відомості щодо розвитку ринку гнучкої полімерної харчової упаковки в Україні. Розглянуто: динаміка обсягів реалізованих харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів в Україні з 2016-6 місяців 2018 рр., фактори, що впливають на зростання споживання гнучкої полімерної харчової упаковки, особливості українського виробництва харчової полімерної упаковки, короткі висновки.

Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку оболонки для ковбасних виробів. Розглядається таке: тенденції на світовому ринку оболонок для ковбасних виробів, обсяг світового ринку ковбасних оболонок, середньорічні темпи зростання світового ринку ковбасних оболонок, сегментація світового ринку ковбасних оболонок, частка штучних оболонок, особливості українського ринку ковбасних оболонок, класифікація ковбасних оболонок, переваги деяких видів ковбасних оболонок.

Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку білкових оболонок. Розглядається таке: лідируючі торгові марки на ринку білкових оболонок, темпи зростання/падіння обсягів виробництва ковбасних виробів в Україні, частка варених ковбас у загальному обсязі виробництва, оператори на ринку м'ясних виробів, частка їстівних колагенових оболонок, лідери за обсягами імпорту колагенових оболонок в Україну частка контрабандної продукції над ринком оболонок.

Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку білкових оболонок. Розглядається таке: ситуація на ринку білкових оболонок, показники обсягів виробництва ковбасних виробів в Україні в 2009 та 2010 рр., попит на м'ясну продукцію в Україні, частка контрабандної продукції на ринку білкових оболонок, оператори на ринку ковбасних оболонок, обсяги імпорту ковбасних оболонок в Україну , тенденції попиту ринку оболонок.

Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку яловичої та свинячої оболонки. Розглядається таке: тенденції попиту на яловичу і свинячу оболонку в Україні, цінова політика на ринку свинячої та яловичої оболонки, частки ковбас, що випускаються в текстильних оболонках і традиційно в мокро-солоній натуральній синюзі.

Цей огляд містить інформацію щодо ринку синтетичних оболонок для ковбасних виробів в Україні, а саме: основні гравці на ринку бар'єрних поліамідних оболонок України, обсяг ринку бар'єрних поліамідних оболонок України, обсяги експорту, тенденції попиту на поліамідні оболонки в Україні, основні країни-імпортери за обсягами ввезення поліамідних оболонок до України, частки операторів українського ринку синтетичних оболонок, перспективи розвитку українського ринку синтетичних оболонок.

В огляді наведено інформацію щодо українського ринку текстильних оболонок для ковбасних виробів, групи текстильних оболонок, попит на натуральну синюгу, обсяги імпорту текстильних оболонок для ковбасних виробів в Україну, обсяги імпорту кишсировини в Україну, обсяги імпорту натуральних оболонок.

Огляд містить інформацію щодо ринку ковбасної оболонки України. Розглядається ситуація на ринку, а також найбільш поширені види ковбасних оболонок, частки натуральних оболонок, лідери ринку ковбасних оболонок, частка білкових оболонок, частки целюлозних оболонок, частки спеціальних оболонок.

В даному огляді представлена інформація щодо українського ринку натуральних ковбасних оболонок, а саме: основні країни-постачальники ковбасних оболонок у світі, частка вітчизняної кишсировини, частка імпортної кишсировини на ринку України, основні оператори ринку натуральних ковбасних оболонок в Україні, структура ринку ковбасних оболонок України, найбільші імпортери на вітчизняному ринку свинячої натуральної оболонки, обсяги експорту кишсировини з України.

У цьому огляді наведено інформацію щодо ринку оболонок для ковбасних виробів України. Розглядається ситуація на ринку, основні тенденції, а також показники обсягів виробництва ковбасних виробів у першому півріччі 2011-2012 рр., попит на колагенові оболонки в Україні, обсяги імпорту колагенових оболонок в Україну, обсяги імпорту білкової оболонки в Україну, лідери за обсягами імпорту кола оболонок в Україна.

Ринок ковбасних оболонок в Україні активізувався. Найбільш конкурентним в Україні можна вважати ринок білкових оболонок. Не відстає від нього і ринок фіброузних оболонок, які впевнено витісняють неїстівні колагенові. Попит на целюлозні оболонки також стабілізується. Щодо багатошарових димонепроникних оболонок, то вони твердо продовжують тримати свої позиції. Професіонали ковбасного ринку добре знають, наскільки важливий для успіху м'ясопереробного підприємства конкурентоспроможний зовнішній вигляд продукції, яку вони випускають, і скільки зусиль необхідно докласти як з боку виробників продукту, так і з боку виробників упаковки для отримання результату.

Високоякісна кишсировина дедалі частіше розглядається переробниками як продукт групи преміум. У кризу на ринку широко представлені дешевші аналоги: недорогі текстильні оболонки, білкові та поліамід. Рівень споживання якісних натуральних оболонок, залежно від регіону, знизився на 30-50%. Оператори ринку зазначають, що на цьому етапі найбільшою проблемою є проблема дефіциту оборотних коштів. І саме цей фактор впливає на розвиток ринку м'ясопереробки та супутніх його сегментів (ринок упаковки, інгредієнтів, обладнання). Цей фактор призводить сьогодні до пошуку максимально дешевих інгредієнтів і пакувальних матеріалів, що використовуються у виробництві. Так, відзначається загальна тенденція переходу на дешевші види ковбасних оболонок. Наприклад, натуральні оболонки замінюються текстильними та білковими, дорогі білкові оболонки провідних європейських виробників - дешевшими аналогами.

Різке скорочення пропозиції китайських свинячих оболонок, а також зміна ситуації на ринку м'яса ВРХ в країнах Латинської Америки призвели до зменшення пропозиції на світовому ринку кишсировини, стрімкого зростання цін і посилення умов його реалізації. Умови роботи українських постачальників також стануть жорсткішими - м'ясокомбінатам слід очікувати зростання вартості натуральних оболонок і робити закупівлі про запас. У структурі ринку кишсировини через дефіцит свинячої оболонки істотно зросла частка яловичих оболонок. Але загалом ринок перебуває на стадії вичікування та формування нових правил роботи.

Продукти м'ясної категорії хороші, що будуть затребувані завжди. Інша справа - сталість великого попиту, який вирішальний вплив надає ціна. За великим рахунком, кінцевому споживачеві все одно, чи підтримувати вітчизняного виробника чи віддати перевагу продукції з імпортованої сировини, якщо стандарт якості та безпеки, так само як і належна упаковка, гарантуватимуть йому за доступною ціною якість та безпеку. Успішність бізнесу продуктового роздрібу залежить від попиту кінцевого споживача. Тому у своїх перевагах у наданні полиць під той чи інший м'ясний продукт вона керується такою ж спрощеною схемою вибору, як і кінцевий споживач. Зрозуміло, з посиленням вимог рітейл-бізнесу до сфери логістики та маркетингу.

Особливо це стосується упаковки, а точніше – оболонки для м'ясопродуктів. Адже специфіка м'ясного ринку полягає саме в тому, що багато виробників пропонують продукцію однакових найменувань. Враховуючи, що загальний асортимент ковбасних та м'ясних виробів налічує понад 300 позицій, можна зробити висновок, що зовнішній вигляд та смак виступають вирішальними факторами споживчого вибору м'ясопродукту кожної окремо взятої цінової групи. Так, якщо в усередненому супермаркеті з асортиментом 15-17 тис. позицій середньостатистичний покупець переглядає за хвилину 300 найменувань, то 53% всіх покупок здійснюються в ...

Обсяг ринку целюлозних оболонок сосисочних діаметрів, за оцінкою операторів, становить близько 3-4 млн. погонних метрів на місяць. Обсяг ринку целюлозних плівок та оболонок великих діаметрів оператори оцінювати не беруться. Загалом слід зазначити, частка ринку значно зросла за 2006-2007 роки за рахунок активізації використання плівок та целюлозних оболонок великих калібрів для виробництва варених ковбас, зовнішній вигляд яких нагадує “радянську” ковбасу. На ринку представлені оболонки переважно імпортного виробництва. За даними Держкомстату, зростання споживання почалося з 2003 року.

За даними органів реєстрації українських підприємств, 75,4% акцій "Білкозіна належать нідерландському фонду Stihting Administratiekanto. Однак ключову роль і управлінні заводом відіграють президент пітерською холдингу "Парнас-М" та його партнер з бізнесу Михайло Саврей. Перший - член спостережної ради ВАТ "Прилуцький" завод "Білкозін", а другий очолює наглядовий орган. Таким чином, голландський фонд, найімовірніше, є номінальним власником цінних паперів, що належать російським бізнесменам. "Парнас-М" володіє не лише найбільшим м'ясопереробним заводом №3 у Санкт-Петербурзі та ще десятком виробників ковбас у різних регіонах РФ, а й здійснює повноваження одноосібного виконавчого органу лузького "Білкозіна".

При широкій пропозиції на ринку білкових оболонок відзначається нестача якісної оболонки, придатної для використання на високошвидкісному обладнанні. Інтеграційні процеси світового ринку відбиваються на вітчизняному ринку, зокрема у вигляді нестабільності поставок продукції компанії "Фабіос", що певним чином сприяє зростанню нелегальних поставок, обсяги яких загалом по ринку сягають 40%. Слід зазначити безумовне зростання попиту на їстівні колагенові оболонки, яке, як прогнозують оператори, продовжиться і надалі. Білкові оболонки є особливою групою серед штучних оболонок, тому що вони знаходяться найбільш близько до натуральних оболонок - виготовлені з натуральних інгредієнтів.

Зв'язатися з нами