У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку металевої упаковки в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку, вплив війни на ринок упаковки в Україні, тренди української пакувальної галузі, коментарі експертів ринку, робота заводів галузі, ключові проблеми ринку, короткі перспективи та висновки.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку білої жерсті України. Розглянуто: стан і тенденції розвитку промисловості виробництва упаковки, тренди виробництва цистерн, бочок, барабанів і каністр місткістю менше 50 літрів, банків консервних у 2020 році, динаміка виробництва корок з металів недорогоцінних у 2020 році

В даному огляді наведено інформацію щодо ринку аерозольних балонів України. Розглянуто: основні складові аерозольного балона, стан та тенденції розвитку ринку української балонної продукції, структура споживання балонів по галузях, динаміка виробництва балонів у динаміці з 2016 по 9 місяців 2017 р., ключові фактори впливу на ринок, частка імпорту на ринку, сегментація ринку балонної продукції України у сфері споживання.

В огляді подано інформацію щодо українського ринку жерстяної тари. Розглядається таке: ситуація та основні тенденції розвитку ринку жерстяної тари в Україні, структура пакувальних матеріалів, що використовуються вітчизняними виробниками товарів, динаміка ємності ринку жерстяних та алюмінієвих упаковок в Україні у 2009-2011 рр., основні гравці на ринку жерстяної та алюмінієвої тари України, динаміка експорту та імпорту алюмінієвої та жерстяної тари  2009-2011 рр., частки ринку вітчизняних та іноземних операторів ринку жерстяної та алюмінієвої тари, динаміка зміни цін на алюмінієву та жерстяну тару, прогнозні показники.

В огляді подано інформацію щодо українського ринку жерстяної тари. Розглядається таке: ситуація на ринку, основні тенденції, кількість виробників жерстяної тари в Україні, основні оператори на українському ринку жерстяної тари, рейтинг вітчизняних виробників жерстяної банки, провідні експортери жерстяної тари, структура експорту жерстяної банки в розрізі країн, лідери імпорту жерстяної банки, динаміка основних показників ринку жерстяної банки та інше.

Бляшана тара на українському ринку останні два-три роки переживає новий життєвий цикл. Незважаючи на багато негативних прогнозів на харчовому та хімічному ринку, де вона, головним чином використовується, на сьогодні можна говорити не лише про зростання внутрішнього споживання, а й про підвищення інтересу до неї основних споживачів. Причини криються в постійному розвитку ринків, де жерсть традиційно виступає як тара. Крім того, бляшана тара на багатьох сегментах свого ринку зберігає високі позиції у рейтингу "ціна-якість", а також має високі технологічні показники. Завдяки цим двом факторам багато експертів віщують велике майбутнє жерстяної тарі.

Бляшана тара на українському ринку останні два-три роки переживає новий життєвий цикл. Незважаючи на багато негативних прогнозів на харчовому та хімічному ринку – де вона, головним чином, використовується – на сьогодні можна говорити не лише про зростання внутрішнього споживання, а й про підвищення інтересу до неї основних споживачів. Причини криються в постійному розвитку ринків, де жерсть традиційно виступає як тара. Крім того, жерстяна тара на багатьох сегментах свого ринку зберігає високі позиції у рейтингу «ціна-якість», а також має високі технологічні показники. Завдяки цим двом факторам багато експертів віщують велике майбутнє жерстяної тарі.

Завдяки наявності розвиненої харчової індустрії, вітчизняним виробникам жерстяної тари є десь розвернутися. Останніми роками обсяги виробництва цієї продукції зріс більш ніж 2 разу. Якщо ще років зо три тому було випущено трохи більше 175 млн. шт. банок, то, за даними експертів, лише за 9 місяців 2005 р. обсяг виробництва становив не менше 360 млн. шт.

У 2005 р. український ринок жестекришки формувався під впливом кількох факторів – глобального та локального масштабу. Насамперед відзначено значне збільшення цін на листову тесть на світовому ринку, що в свою чергу призвело до підвищення відпускних цін на готову продукцію на внутрішньому ринку.

Незважаючи на те, що ринок жерстяної тари вже сформований, він досі продовжує розвиватись. Переломним став 2004 р., коли компанія «Арго» відкрила виробництво бляшанки на основі сучасної технології зварювання.

У більш вагомому СКО-сегменті два "затребувані" підприємства - "Таламус Лтд" та "Арго". Нагадаємо, хроніку боротьби за місце лідера: у 2003 р. на перші позиції в рейтингу експортерів СКО виходить 000 "Таламус Лтд" -36,4% загальних поставок даного виду кришки (ТОВ ПКО "Арго" - 33,1%). У 2004 р. "Арго" обходить конкурента (25,5% експорту в натуральному вираженні), проте частка обох помітно скорочується ("Таламус Лтд" - 24,8%) і впритул наближається до ЗАТ "Одеський КЗ" - ...

Завдяки наявності розвиненої харчової індустрії, вітчизняним виробникам жерстяної тари є десь розвернутися. Останніми роками обсяги виробництва цієї продукції зріс більш ніж 2 разу. Якщо ще років зо три тому було випущено трохи більше 175 млн. шт. банок, то, за даними експертів, лише за 9 місяців 2005 р. обсяг виробництва становив не менше 360 млн. шт. Такому зростанню виробництва сприяє як поліпшення функціональних показників самої банки, а й запровадження сучасних технологій у виробництво інших видів тари. Впровадження у виробництво бляшанки технології зварювання дещо покращило технологічні характеристики даної тари, що значно підвищило її попит. При цьому вартість такої ...

Український ринок жестетари можна сміливо розділити на два автономні товарні сегменти: “харчовий” та “хімічний”. Жестебанк для упаковки продуктів харчування (рибних, м'ясних, овочевих, молочних консервів) в основному випускають самі харчовики. Як правило, вони працюють на устаткуванні, виготовленому ще за радянських часів, яке, втім, поки що задовольняє більшість виробників, тому вони й не поспішають інвестувати кошти в модернізацію застарілої техніки. У "хімічному" сегменті склалася інша ситуація.

Виробництво кришок СКО в Україні в 2003 р. порівняно з 2002 р. зросло всього на 150 млн шт. (або 11%), що в принципі не відображає темпів зростання консервної промисловості (у 2003 р. виробництво всієї плодоовочевої консервації збільшилося на 18%, а в сегменті фруктових соків зростання склало більше 25% - див. Food & Drinks №9/2003) . Це можна пояснити дедалі більшою експансією кришок "Твіст-офф" на вітчизняному ринку. Так, за даними виробників кришок СКО, все більше великих і середніх підприємств переходять на "Твіст-офф", їм же доводиться орієнтуватися на дрібні консервні заводи та кінцевого споживача, що віддає перевагу кришці СКО.

Український ринок жерстяної тари можна розділити на два автономні товарні сегменти: харчовий та хімічний. Минулого року українські підприємства спожили близько 500 мільйонів умовних металевих банок, з яких 80% припало на харчову упаковку. Сьогодні в країні використовують переважно паяну жестебанку, оскільки освоєння виробництва зварної йде повільно через дорожнечу необхідного обладнання.

Зв'язатися з нами