У матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку подарунків в Україні до 8 березня. Розглянуто: популярні подарунки українців до 8 березня, бажані подарунки до 8 березня, найкращі подарунки на думку жінок/чоловіків, найгірші подарунки на думку чоловіків/жінок до 8 березня.

Огляд містить аналітичні відомості щодо ринку арт-інсталяцій ОАЕ. Розглянуто: особливості ринку архітектури ОАЕ, основні країни-постачальники арт-об'єктів, динаміка ввезення скульптур та статуеток до ОАЕ з 2013-2018 рр., особливості просування арт-продукції.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку сувенірної продукції в Україні на початок 2019 року. Розглянуто: стан та тенденції розвитку української галузі сувенірів та промо-товарів, частка товарів українського виробництва на ринку, сезонність ринку, короткі висновки.

У даному матеріалі представлено порівняльну характеристику кращих виробників мисливських ножів, представлених в Україні у 2018 році. Розглянуто: ТОП-10 найкращих брендів мисливських ножів, їх місце у рейтингу, найменування та характеристика.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку біноклів в Україні у 2018 році. Розглянуто: ТОП-10 найкращих фірм біноклів, найменування, характеристика у рейтингу.

У публікації міститься аналітична інформація щодо ринку костюмів для риболовлі в Україні на 2018 рік. Розглянуто: топ 10 найкращих фірм костюмів для риболовлі, найкращі виробники костюмів-поплавців, найкращі виробники мембранних костюмів, найкращі виробники морозостійких костюмів, найменування та характеристика у рейтингу.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку рибальських лісок в Україні на 2018 рік. Розглянуто: топ 10 кращих фірм рибальських лісок, найкращі виробники плетених шнурів, кращі фірми монофільних лісок, кращі виробники флюорокарбонових лісок.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку кращих брендів телескопів в Україні в 2018 році. Розглянуто: Топ-10 найкращих виробників телескопів, місце бренду у рейтингу, найменування, характеристика у рейтингу.

У даній публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку рибальських гачків в Україні на 2018 рік. Розглянуто: Топ-5 найкращих рибальських гачків, місце бренду в рейтингу, найменування, характеристика в рейтингу.

У цьому дослідженні представлено інформацію про ставлення українців до Дня Святого Валентина та їх переваги під час виборів подарунків. А також: сума коштів, які планують витратити українці до свята, види товарів, які найчастіше купуватимуть, топ-3 причини вибору основних місць для покупок, топ-5 подарунків та кошти на їх купівлю, переваги у розрізі вікових категорій.

В огляді подано аналітичні відомості щодо ринку друкованих промо-сувенірів України. Розглянуто: стан та динаміка ринку рекламно-сувенірного бізнесу України з 2014-2016 рр., думки експертів щодо основних трендів ринку, короткі висновки.

Огляд містить аналітичну інформацію, що розкриває ситуацію на ринку сувенірних виробів України, а саме такі показники: частка компаній, які мають власну виробничу базу для виготовлення сувенірів, обсяги постачання з внутрішнього ринку, Європи та Азії, території представників сувенірної продукції України.

В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку рекламно-сувенірної продукції. Розглядається наступне: показники обсягу ринку рекламно-сувенірної продукції за підсумками 2012 року, зміни щодо 2011 року, причини зростання продажів рекламно-сувенірної продукції, кількість компаній, що отримали ліцензії на виробництво товарів з логотипами Євро-2012, поток іноземних туристів у 2012 році кількість компаній на ринку рекламно-сувенірної продукції в Україні, частка китайських товарів.

Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському рекламно-сувенірному ринку. Розглядається таке: показник обсягу ринку рекламно-сувенірної продукції в Україні у 2014 році, зміни порівняно з 2013 роком, тиражі друкованої продукції, державне регулювання щодо подарунків.

Аналіз, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку рекламно-сувенірної продукції. Розглядається таке: ситуація та основні тенденції на ринку, ємність ринку рекламно-сувенірної продукції, проблеми, що виникають на ринку рекламно-сувенірної продукції України та інше.

У цьому огляді наведено інформацію щодо ринку рекламно-сувенірної продукції України. Розглядається таке: ситуація на ринку, основні тенденції ринку, а також структура реалізації масової рекламно-сувенірної продукції в Україні, структура пропозиції, оператори ринку та інше.

Ціна на верстати для шовкотрафаретного та тамподруку варіює в залежності від кількості відтінків фарб, що використовуються (від 1 до 6 кольорів). Верстат на одну фарбу коштує в середньому $3 тис., а на чотири – $80 тис. «Ми в основному виконуємо замовлення на промопродукцію і найпоширеніший друк – двоколірний. У логотипах рідко використовують більше двох кольорів», – розповідає Олександр Семенов. Якщо обсяг друку, наприклад, футболок на місяць не перевищує 100 штук, то можна обмежитись ручним апаратом, якщо рахунок піде на тисячі, доведеться купувати напівавтоматичний чи автоматичний. До речі, багато експертів радять придбати запасне обладнання на випадок поломки основного. Для виготовлення перекладної картинки потрібний принтер. Добре зарекомендували себе Epson, Hewlett Packard, Canon. Коштують апарати цих брендів у середньому

Сьогодні в Україні працюють небагато компаній, які виробляють бізнес-сувеніри, навіть попри прибутковість спрямування та його перспективність. За словами експерта, більшість вітчизняних підприємств, по суті, є посередниками, які поставляють у країну переважно китайський імпорт. Якщо порівнювати кількість імпортерів із фірмами, які займаються виробництвом сувенірних товарів, то останніх менше в рази. Наприклад, основним напрямом роботи фабрики «Сувенір», що діє з 1968 р., залишається виготовлення сувенірної продукції ручної роботи. Представлені в Україні сувеніри створюються здебільшого з акцентом на національний колорит: булави, писанки, ляльки у національному одязі. При цьому вартість сувенірів ручної роботи суттєво

Однією з цікавих тенденцій минулого року, за словами операторів, стало 20% зменшення обсягів продажу предметів декору через господарські ринки. Фахівці кажуть, що це пов'язано з тим, що на ринках не надають консультативного супроводу, сервісного обслуговування та доставки; та й покупці побоюються купувати неякісний, а то й бракований товар. На зміну госпринкам у великих містах приходять супермаркети, спеціалізовані відділи або торгові точки в ТЦ, які прагнучи отримати частку на цьому ринку, переманюють до себе колишню базарну клієнтуру. Проте у зв'язку з майбутньою експансією дистриб'юторів у регіони ринки можуть взяти реванш саме в провінції.

Український ринок подарунково-сувенірної продукції сьогодні за рівнем розвитку все ще відстає від інших. Однак останні два роки динаміка активності на ринку стала більш ніж помітною. Приріст ємності ринку 2003-2002 р.р. становив 35-40% (а за два роки 2003-2001 рр. – не менше 70%). Кількість імпортерів сувенірно-подарункової продукції протягом 2002-2003 років. в Україні зросло вдвічі-втричі. У поточному році оператори такого "подвигу" не чекають, але прогнозують суттєвий приріст ємності на рівні до +30% до торішнього показника.

Зв'язатися з нами