В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку годинників у світі за другий квартал 2024 року. Розглянуто наступне: обсяг світових поставок годинників за другий квартал 2024 року порівняно із минулим роком, динаміка поставок наручних годинників по всьому світу за категоріями за другий квартал 2021-2024 рр., частка світових поставок смарт-годинників з підтримкою мобільного зв'язку, 2 кв. 2023 р. порівняно з 2 кв. 2024 р., частка світових поставок звичайних годинників з підтримкою мобільного зв'язку, 2 кв. 2023 р. порівняно з 2 кв. 2024 р., cвітова частка відвантажень браслетів за категоріями, 2 кв. 2024 р.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку розумних годинників в Індії за перший квартал 2024 року. Розглянуто наступне: поставки розумних годинників в Індії за перший квартал 2024 року порівняно з аналогічним періодом минулого року, поставки розумних годинників в Індії за частками гравців ринку, ринкові тенденції у першому кварталі 2024 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку годинників у світі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: очікуваний обсяг світового ринку наручних браслетів у 2024 році, світові поставки годинників за категоріями у 2020-2028 роках, поставки смарт-годинників за 1 квартал 2024 року, прогноз і річне зростання світових поставок наручних годинників за 2023-2025 рр.
У цій статті представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих брендів жіночого годинника в Україні в 2018 році. Розглянуто: 15 кращих брендів жіночого годинника, кращі недорогі бренди жіночого годинника: бюджет до 10000 грн., кращі бренди жіночого годинника: бюджет до 50000 грн., кращі легендарні бренди жіночого годинника: бюджет від 50000 грн., кращі бренди жіночого спортивного годинника, , характеристика у рейтингу.
В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих брендів китайського годинника в Україні в 2018 році. Розглянуто: 15 кращих брендів китайського годинника, кращий китайський розумний годинник, кращий китайський спортивний годинник, кращий китайський наручний годинник з пружинним механізмом, найменування, характеристика в рейтингу.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку кращого швейцарського годинника в Україні в 2018 році. Розглянуто: Топ-15 кращих швейцарських годинників, кращі бренди швейцарських годинників: бюджет до 30000 грн., кращі бренди швейцарських годинників: бюджет до 100000 грн., кращі бренди швейцарських годинників: бюджет від 100000 грн., місце бренду в рейтингу, у рейтингу.
У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку годинників України та світу. Розглянуто: стан та тенденції ринку, динаміка ринку з 2016 року, динаміка продажів з 2015-2016 рр., приріст продажів смарт-годинників в Україні у 2016 році, прогноз щодо балансу смарт годинників та механічних у 2017 році, короткі висновки.
Дослідження ринку сувенірної продукції України, представлене у зазначеному огляді, містить дані щодо ринку годинників. А саме: тенденції на ринку, рейтинг марок годинникових виробників (Casio, Orient, Схід, Romanson, Tissot та інші) за популярністю на 2015 рік, порівняння з аналогічним показником 2014-го року.
Аналітична стаття охоплює дані щодо ринку наручного годинника України. Розглядаються такі показники: поточне становище ринку наручного годинника, динаміка попиту на товари, що розглядаються з січня 2013 року по травень 2015-го, обсяги продажу годинника в ціновій диференціації (до 100$ більше 5000$) у 2013/2014 рр., короткі прогнози щодо розвитку ринку.
Аналіз, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку годинника. Розглядається наступне: ситуація на ринку, структура продажів годинників в Україні в розрізі цінового сегменту, топ-3 найдорожчих моделей годинників у світі, ціни на найдорожчі годинники, найбільш популярні бренди годинників, які купують в Україні.
Огляд містить інформацію щодо обсягів виробництва годинників у корпусі з дорогоцінного металу в Україні, а також обсяги експорту та імпорту.
У цьому огляді представлена інформація щодо ринку годинника України. Розглядається ситуація на ринку, а також обсяги виробництва, експорту та імпорту.
Організація випуску комплектуючих в Україні сьогодні не має сенсу через відсутність збуту. Виходить замкнене коло, оскільки за умов відсутності обсягів продажу не можна нарощувати обсяги виробництва та навпаки. Можна врахувати, що лише поступальними рухами можна вийти певний рівень продажів і лише після цього розглядати проблему виробництва комплектуючих. Та й тоді це залишиться під великим питанням. Як показує приклад російська годинникова промисловість, а вона сьогодні переходить на 100% закупівлю комплектуючих, не турбуючись власним виробництвом. Тому, чи розвиватиметься в Україні виробництво більш значне, ніж складальне – не зрозуміло. Тим не менш, ринок має значні перспективи і намір сприяти тому, щоб він був наповнений годинами вітчизняного виробництва. Товар, що реалізується на ринку, — годинник: наручний, кишеньковий, настільний, настінний, камінний, підлоговий. Обсяг продажів у 2008 році
Щорічно в Україні продається близько 20 млн. наручних годинників. 14 млн. із них потрапляють у країну нелегально. За підрахунками заступника генерального директора Київського годинникового заводу Андрія Піонтковського, 70% контрабанди припадає на дешевий китайський годинник вартістю до 100 грн. Зазвичай цей товар завозиться човниками — у валізах, коробках з-під фруктів тощо. Clock-дилери не платять імпортних мит і продають годинник значно дешевше за недорогі японські та європейські бренди. За словами українських годинникарів, у більшості китайських годинників використовуються дешеві японські механізми. Натомість корпуси та браслети, як правило, позолочені. Щоправда, за півроку вони тьмяніють і втрачають товарний вигляд. Але за відносно низької купівельної спроможності українців, особливо в регіонах, попит на дешевий китайський товар є.
Легальний сегмент ринку годинника поступово витісняє з продажу "чорний" товар. Відомо, що у Швейцарії виробництво годинника стоїть на третьому місці після хімічної та машинобудівної промисловості, щорічно приносячи до бюджету країни понад 10 млрд швейцарських франків. Але, на жаль, Україна — не Швейцарія, і ще два роки тому говорити про розвиток легального годинникового ринку в нашій країні не доводилося (якщо не зважати на поодинокі фірми, які мають кілька спеціалізованих салонів). Проте вже другий рік "білі" обсяги продажів годинників в Україні почали стрімко зростати: за даними операторів, лише за 9 місяців 2004 р. темпи зростання склали 250-300%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. "Все менше людей йдуть на ринок, щоб купити дешеві китайські підробки. Люди готові і можуть витратити кілька десятків, а то й сотень доларів, щоб придбати якісний годинник. Як наслідок — збільшується кількість покупок у спеціалізованих салонах. У результаті, за оцінками підприємців, частка продажів продукції через легальні канали в Україні 2004 р. зросла з 20% до 40%.