Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку торгівлі побутовою технікою та електронікою в Україні. Розглянуто наступне: важливі аспекти ринку та роботи компанії, збитки та відновлення мережі, кількість магазинів мережі, які постраждали від війни і яка частина була відновлена, інформація про кількість магазинів до конфлікту та магазини, що залишилися, кількість магазинів, які залишаються на тимчасово окупованих територіях, опис ситуації з магазинами, що залишилися під владою окупантів, обґрунтування і процес закриття магазинів мережі, критерії вибору магазинів, що повторно відкрилися, динаміка попиту на товари, зміна попиту на побутову техніку під час війни, інформація про відновлення традиційного попиту та споживчих тенденцій, оцінка збитків і компенсація, плани компанії на майбутнє.

Матеріал містить коментар експерта ринку торговельного обладнання та постачальника комплексних рішень для рітейлу щодо роботи оператора під час воєн. Розглянуто: підхід компанії до стратегічного планування та розробки стратегії розвитку, включаючи наголос на цінності та гнучкість стратегії, вплив пандемії Covid-19 на стратегічне планування та реалізацію стратегії компанії, роль рітейлу в економіці України та його відновлення після війни, ситуація з продажами в Європі та Україні, де продажі в Україні

У статті розглядається вплив енергетичної кризи та воєнних дій на споживчу поведінку та попит на різні товари та продукти в Україні. Розглянуто: які товари купували українці з початком енергетичної кризи в магазинах однієї з мережі, і як змінився попит на ці товари порівняно з попередньою зимою, як війна та обстріл критичної інфраструктури вплинули на споживчу поведінку українців, які товари та продукти найактивніше купувалися в умовах масових відключень електроенергії, та які товари були у попиті, які товарні категорії продемонстрували зростання попиту, не пов'язане з енергетичною кризою.

Цей матеріал містить аналітичну інформацію щодо стратегії одного з гравців ринку інструментів та будівельних матеріалів в Україні. Розглянуто наступне: лояльність споживачів компанії, Direct-to-Consumer (D2C), дві основні категорії клієнтів, розвиток мережі, можливість відкрити франшизний магазин, кількість магазинів мережі на 2022 р., марки лідери в сегменті професійної техніки, вплив війни на розвиток мережі, збитки компанії, динаміка середнього чека в магазині у 2022 році.

У даній публікації представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу будівельних матеріалів України за підсумками червня 2023 року. Розглянуто: стан і тренди ринку рітейлу у категорії будівельних матеріалів в Україні, показник працюючих точок в цілому з початку війни за 16 місяців, динаміка працюючих та закритих магазинів у сегменті України, щомісячна динаміка працюючих та закритих об'єктів рітейлу будівельними матеріалами з березня 2022-червень 2023р.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку генераторів в Україні в 2022 році. Розглянуто: загальна потужність генераторів, завезених в Україну, потужність імпортованих пристроїв, динаміка імпорту генераторів з січня-листопада 2021/22 рр., коментарі учасників ринку, топ найпопулярніших генераторів, ввезених в Україну (серед дизельних та бензинових), витрати палива на генератори .

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку генераторів в Україні за підсумками 11 місяців 2022 року. Розглянуто: обсяг та сума імпорту генераторів в Україну за підсумками 11 місяців 2022 року, щомісячна динаміка ввезення генераторів за 2021 та 2022 рр., мінімальна потужність всіх генераторів, що ввозяться, структура популярних імпортних генераторів в Україну за підсумками 11 місяців 2022 року.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку торгівлі генераторами, павербанками, ліхтариками в Україні у листопаді-грудні 2022 року. Розглянуто: попит на генератори, павербанки, ліхтарі та інші пристрої з початку листопада 2022 р., асортимент пристроїв за категоріями, споживчі запити та переваги на ринку, обсяг імпорту генераторів в Україну за підсумками 11 місяців 2022 року.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку торгівлі генераторами в Україні. Розглянуто: стан та тенденції торгівлі генераторами, трійка товарів, які мали найбільший попит серед покупців одного з маркетплейсів, скорочення продажів одягу, взуття, дитячих товарів, шкільної форми та іграшок під час війни, динаміка попиту на генератори у вересні та жовтні 2022 року в порівнянні з АППГ, середній чек зарядних станцій за ІІІ квартал, приріст продажів генераторів, зарядних станцій та повербанків в Україні, середній чек товарів.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку генераторів в Україні. Розглянуто: попит на генератори в Україні, коментарі експертів ринку, навантаження електромереж мереж в Україні, переваги використання генераторів, податки та мита на ввезення генераторів, приріст продажів генераторів, зарядних станцій та power bank в Україні під час війни, товари, представлені на ринку, середній чек купівлі даних товарів, середні ціни на представлені товари на ринку, дефіцит в Україні.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку промислового рітейлу в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку рітейлу в Україні, вплив війни на споживчі переваги українців та купівлі товарів, категорії, в яких зріс попит, топ категорій з найбільшим обсягом продажів у березні-квітні 2022 року в сегменті будівництва, інструмент, товари для квартири, категорії , в яких зріс попит, топ категорій з найбільшим обсягом продажів у березні-квітні 2022 року в сегменті товарів першої необхідності, побутових товарів, короткі висновки.

У жовтні 2012 року індекс цін виробників промислової продукції порівняно з вереснем становив 98,5%, з початком року – 101,8%.

Серед галузей переробної промисловості, що найбільше скинули оберти в червні, порівняно з травнем, слід назвати виробництво м'яса та м'ясних продуктів (-7%), легку промисловість (-2,5%), виробництво коксу та продуктів нафтопереробки (-3,9%) ), хімічну та нафтохімічну промисловість (-8,8%), металургійне виробництво (-3,9%), машинобудування (-3,2%). При порівняльному аналізі січня-червня 2012 р. та аналогічного періоду минулого року, картина вимальовується, можливо, не настільки песимістична, але скорочення виробничих обсягів все ж таки спостерігається. Індекс видобувної промисловості за січень-червень додав

Власні торгові марки стали справжньою знахідкою для роздрібних мереж у кризовий період. Вони стали відмінним виходом у періоди споживчого песимізму. Але з першими ознаками відновлення попиту імідж private label почав грати проти себе.

На українському роздрібному ринку може з'явитися ще один гравець із російською пропискою. При цьому донедавна продуктові рітейлери з північного сходу не могли похвалитися особливим успіхом в Україні. Більшість заяв та намірів так і залишилися нереалізованими.

В Україні підростає покоління егоцентричних консьюмеристів, які довіряють телебаченню, пресі та навіть рекламі на вітринах магазинів. Рітейлерам залишається лише дочекатися, коли вони змінять нинішніх, менш довірливих і скуповіших споживачів.

Найближчим часом на українську легку промисловість варто очікувати лише точкових інвестицій. З початку 2011 р. на ринку ходять чутки про інтерес українських та зарубіжних інвесторів як до працюючих, так і до підприємств легпрому, які тимчасово призупинили свою діяльність, які можна запустити при мінімальних стартових вкладеннях.

На думку деяких експертів, у 2011 р. все ж таки очікується збільшення темпів зростання роздрібного товарообігу. До основних факторів зростання вони віднесли: активізацію комерційними банками споживчого кредитування та кредитування юридичних осіб, зайнятих у сфері торгівлі, зростання доходів населення, зміну структури витрат населення, співвідношення витрат і заощаджень.

Найбільш інноваційний формат магазинів запропонували у Disney Stores. Цього року компанія заявила про намір провести редизайн усіх нових магазинів, що відкриваються, а також переобладнати всі існуючі магазини протягом найближчих років. У Disney Store вирішили диференціюватися від інших рітейлерів, створюючи об'єкти, які більше схожі на атракціон, ніж на звичайний магазин.

Експерт наголошує, що актуалізація питання ребрендингу викликана насамперед настанням певної віхи у розвитку навіть не національного, а глобального ринку. З одного боку – орієнтація на базові процеси економічних відносин, з іншого – гіпертехнологізація життя та бізнесу.

Зв'язатися з нами