В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ТРЦ в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: як відновлення роботи великого гравця ринку вплинуло на українські ТРЦ за перший тиждень, частка площ, що займає гравець в окремих об'єктах від загальної площі об'єктів, вплив виходу гравця на ріст відвідуваності ТРЦ.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку непродовольчого ритейлу в Україні за перший квартал 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі широким асортиментом товарів без переваги продуктів харчування, напоїв або тютюнових виробів в Україні за перший квартал 2024 року.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію про ринок продажу побутової техніки та електроніки в Україні. Розглянуто наступні аспекти: загальні результати Чорної п'ятниці-2023, динаміка товарообігу, збільшення продажів як за кількістю, так і за обсягом порівняно з минулим роком, зростання трафіку на сайт та зміни в середньому чеку, характеристика Чорної п'ятниці-2023, тривалість акції та її мотивація, відмінності Чорної п'ятниці-2023 порівняно з попередніми роками, виділення тенденцій та аспектів успіху, повернення до показників, характерних для попередніх років, зниження впливу зовнішніх факторів (локдауну, блекауту тощо) на споживачів, аналіз товарів та їх попиту , категорії товарів, що виявили найбільше зростання, найпопулярніші товари серед клієнтів, деталі покупок та споживчої поведінки, найвищий чек за одну покупку та їх складові, зміни у розподілі роздрібних продажів на днях тижня, технічні аспекти та інновації, використання технологій, таких як термінали на робочому місці, продавців-консультантів та онлайн-транзакції, розподіл трафіку між мобільними та стаціонарними пристроями, соціально відповідальний аспект, додаткові благодійні внески для ЗСУ та мотивація до цього.

У цьому огляді представлені основні результати Чорної п'ятниці у мережі шопінг центрів України та очікування на продаж оператора в період новорічних свят. Розглянуто наступне: кількість замовлень до Чорної п'ятниці, динаміка продажів та трафіку під час акції, результати різних категорій товарів під час Чорної п'ятниці, очікування новорічних свят, змінені дати новорічних свят та їх вплив на покупки, очікувані зміни у клієнтопотоку та розподілі продажів, плани щодо промо-активності та зростання продажів під час новорічного сезону, інші аспекти, тенденції покупок клієнтів, включаючи категорії найбільш зростаючих товарів, виділення рекордів та особливостей покупок та рекордні чеки, зміна планування свят та їх вплив на споживчу активність.

У цьому огляді наведено основні висновки щодо роботи одного з гравців ринку засобів краси та здоров'я в Україні протягом Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: обсяг замовлень, отриманих протягом Чорної п'ятниці, переваги у сфері краси та догляду, середній чек магазину, частка продажів у цей період порівняно з річним оборотом інтернет-магазину, фактори успіху магазину, розширення асортименту та впровадження нововведень.

Цей матеріал надає аналітичну інформацію про ринок роздрібного продажу модного одягу в Україні. У ньому розглядаються такі аспекти: стан індустрії моди у період воєнних дій, аналіз реальних труднощів, з якими стикаються українські модні бренди в умовах війни, такі як втрата персоналу, боротьба за виживання та зусилля щодо підтримки; благодійна діяльність та зміна напряму бізнесу; використання експорту та франшизи як стратегія виживання; розгляд різних стратегій, включаючи розширення бізнесу через експорт та франшизу, а також розвиток на нових ринках; співробітництво зі світовими зірками; роль впливових світових імен у підтримці українських брендів та приверненні уваги до ситуації в Україні через індустрію моди; проблеми, що уповільнюють розвиток галузі; обговорення ключових факторів, що обмежують розвиток української індустрії моди, включаючи обмеження щодо оплати послуг за кордоном та інші аспекти; потреба у державній підтримці; розгляд вимог та очікувань українських модних брендів до держави, включаючи питання прозорості та підтримки галузі; сприйняття українських брендів у світовому контексті, особливо в умовах воєнних дій, та можливий вплив цього на їхню позицію на ринку.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку продажів святкових товарів. Розглянуто таке: загальна ситуація на ринку святкових товарів, покращення попиту на святкові товари порівняно з минулим роком, обсяги реалізованих тематичних товарів у листопаді вдвічі більші, ніж у минулому, тенденції у споживанні та покупках, потреба споживачів у позитивних емоціях, пов'язаних з Новим роком , лідери продажу та попит на конкретні товари, попит на м'які іграшки, фігурки, гірлянди, ялинкові прикраси та інші товари з драконами, топ-5 святкових товарів, попит на патріотичну колекцію іграшок від національних виробників.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу електронікою в Україні. Розглянуто наступне: коментар представника компанії щодо особливостей роботи компанії на ринку, історія розвитку та формат магазину (характеристики, кількість, площа магазинів та їх від конкурентів), асортимент та сервіси, ринкова частка та плани, омнікальний підхід (інтеграція онлайн та офлайн продажів, зручність для покупців, можливості вибору між покупкою в магазині та онлайн), сратегічні партнерства, вплив війни на бізнес (реакція компанії на війну, втрати магазинів, переміщення попиту та здатність продовжувати роботу в умовах військового конфлікту), ринкові тенденції та конкурентне середовище (зміни на ринку побутової техніки в Україні, конкуренція з іншими рітейлерами).

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу товарів для тварин в Україні. Розглянуто наступне: Витрати українців на товари для тварин у популярних супермаркетах, які домашні вихованці найпопулярніші серед українців, структура попиту на товари для тварин серед власників кішок та собак, як вплинула ситуація в Україні на попит на товари для тварин, зокрема через війни та міграції, зміна витрат на утримання собак порівняно з витратами на утримання кішок, які бренди кормів для тварин найпопулярніші серед українських власників кішок та собак.

У цій статті розповідається про розвиток української модної індустрії. Висвітлено наступні аспекти: вплив подій в Україні на українські модні бренди, відхід міжнародних рітейлерів з українського ринку та його вплив на конкуренцію в одязі, успішний розвиток українського бренду зі збільшенням прибутку та розширенням бізнесу, збільшення попиту на український одяг серед населення України, створення модного одягу з унікальним змістом та пізнаваним виглядом українського бренду, що допомогло йому виділитися на ринку, зростання популярності українських модних брендів та збільшення інтересу до них серед населення, інноваційний підхід бренду, що вкладає ідеї у свій одяг та виділяється серед конкурентів, запуск власного виробництва та шоуруму бренду, а також використання різноманітних способів продажу товарів.

У статті обговорюється стратегія та успіх мережі магазинів на українському ринку роздрібної торгівлі товарів побутової хімії та особистої гігієни, розширення їхнього асортименту та плани розвитку. Розглянуто наступне: зміна спеціалізації, створення департаменту побутової хімії та особистої гігієни, зростання асортименту, формат магазинів та конкурентні переваги, формат магазинів для продажу товарів преміум-класу в категорії товарів краси, догляду за волоссям, обличчям, тілом, парфумерією та галантерейними виробами, план розвитку та виведення за межі, стратегічний підхід компанії до ринку товарів побутової хімії та особистої гігієни та їх плани на майбутнє.

В огляді наведено інформацію про продаж косметичних товарів в Україні серед компаній. Розглянуто таке: аналіз діяльності основних гравців ринку, пояснення того, чому світовий бренд магазинів краси втратив свою лідируючу позицію на українському ринку та поступився місцем місцевим конкурентам, дослідження факторів та стратегій, що призвели до цієї втрати позиції, зміни у кількості магазинів та прибутку, порівняння конкуренції з іншими країнами, відмінності у методах та підходах до роздрібної торгівлі між міжнародними та місцевими компаніями, розгляд проблем та загроз, з якими стикаються магазини у сфері краси, а також короткі висновки та прогнози щодо подальшого розвитку ринку, причини змін на ринку краси та здоров'я в Україні і показує, які стратегічні рішення були прийняті магазинами для виживання у цьому конкурентному середовищі.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку drogerie&health рітейлу в Україні. Розглянуто: новини ринку drogerie&health рітейлу в Україні, відкриття магазину нового формату, результати діяльності однієї з мереж ринку у II кварталі 2023 року, включаючи відкриття нових магазинів та розвиток онлайн-магазину, інвестиції в українського виробника побутової хімії, відкриття нового магазину, розширення мережі аптек , їх зростання у кількості точок продажу та доставка, лідерство мережі аптек у рейтингу.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо роботи аптечних мереж в Україні. Розглянуто: які аптечні мережі в Києві конкурують між собою та які конкурентні переваги вони мають, аптечні мережі за обсягом мережевих точок, асортимент товарів, аптеки з найкращим онлайн-сервісом для замовлення ліків та доставки, аптечні мережі з найбільшою кількістю страхових партнерів, додаткові конкурентні переваги аптечних мереж, такі як наявність спеціалізованих товарів для певних категорій клієнтів та програми лояльності, участь аптечних мереж у додаткових ініціативах та програмах допомоги в умовах війни.

Матеріал містить інформацію про те, який товар від українських виробників став найпопулярнішим на інтернет-платформі за роки ведення війни. У статті подано: аналіз товарів, які користуються найбільшим попитом серед споживачів, розглядаються причини та фактори, що сприяють популярності цих товарів.

Стаття розповідає про те, як міжнародні бренди починають працювати на українському ринку, незважаючи на складну економічну та політичну обстановку. Розглядається: загальна ситуація на ринку роздрібної торгівлі в Україні, зокрема, згадуються фактори, які можуть впливати на вхід міжнародних брендів до країни, чинники, що спонукають міжнародні компанії до розширення своєї присутності в Україні навіть в умовах складнощів, відкриття нових магазинів брендів у ТРЦ України, стратегії та перспективи для міжнародних компаній на українському ринку роздрібної торгівлі.

Даний матеріал містить аналітичну інформацію з рітейлу одного з мереж магазинів техніки та електроніки. У статті аналізуються: масштаби закриття, можливі причини та наслідки для компанії, а також вплив цієї події на ринок роздрібної торгівлі та бізнес у цілому.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу товарів в Україні. Розглянуто: причини та фактори, що сприяють тенденції покупок товарів, що не належать до товарів першої необхідності, на основі аналітики роздрібної торговельної мережі, інформація про конкретні категорії товарів, які користуються популярністю в українських споживачів, зміни у споживчій поведінці та уподобаннях українських споживачів.

Зв'язатися з нами