В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок електронної комерції в Україні за 2022-2025 роки. Розглянуто наступне: частка інтернет-магазинів з Польщі, що здійснюють продажі в Україну, наміри учасників ринку щодо виходу на український ринок, динаміка обсягів вхідних відправлень за 2022-2025 роки, категорії товарів, які найчастіше пропонують українським споживачам, стан локалізації сайтів, розвиток логістичної інфраструктури.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок українського eCommerce за дев’ять місяців 2025 року в розрізі трафіку. Розглянуто наступне: загальна динаміка переходів і продажів через ШІ-чатбот, частка трафіку ШІ від загального, коефіцієнт конверсії в усіх категоріях, особливості поведінки користувачів, результати трафіку у різних категоріях.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок онлайн-торгівлі в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: споживчі тенденції під час Чорної пʼятниці, зміни попиту на техніку, косметику, одяг та дитячі товари, динаміка пошукового інтересу до знижок, поведінка покупців у соцмережах, рівень довіри до промоакцій, фактори впливу на вибір бренду, рекомендації для ритейлерів щодо комунікацій і рекламних стратегій, динаміка сезонного попиту за роками.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок електронної комерції в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: частка онлайн-платежів у загальній структурі карткових транзакцій порівняно з 2019 та 2021 роками, рівень використання карток для онлайн-оплат, структура витрат у сегменті e-commerce за категоріями, динаміка окремих сегментів цифрової комерції за п’ять років, потенціал зростання ринку, фактори впливу на розвиток онлайн-покупок, технологічні інновації у сфері онлайн-оплат.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок e-commerce в Україні у 2025 році. Розглянуто наступне: вплив війни, перебоїв з електропостачанням та логістичних проблем на роботу онлайн-магазинів, динаміка закупівельних цін,зміни на ринку, рекомендації для адаптації бізнесу до нових умов, частка мобільного трафіку в інтернеті за 2014-2024.

У матеріалі подано аналітичний огляд ринку електронної комерції в Україні за перше півріччя 2025 року. Розглянуто такі аспекти: динаміка індексу ділової активності українських компаній станом на березень 2025 року, чинники зростання цього індексу впродовж перших трьох місяців року, трансформації основних показників у сфері eCommerce у сегментах електроніки, продуктів харчування та алкоголю, зоотоварів, одягу й взуття, аптечної продукції, ювелірних виробів і автомобільних товарів за перше півріччя 2025 року, а також загальні висновки і прогнози на друге півріччя 2025 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: ключові переваги впровадження штучного інтелекту у трансформації електронної комерції, аналізу глобальних тенденцій цифрової трансформації ринку електронної комерції, головні виклики омніканальності електронної комерції, ключові драйвери популярності соціальної комерції, чому споживачі обирають цифрові гаманці.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн-торгівлі України та Японії за 2025 рік. Розглянуто наступне: середній чек замовлень українців у Японії за перший квартал 2025 року порівняно із І кварталом 2024 року, найпопулярніші категорії товарів, які частіше за інші фігурували в замовленнях напрямку Японія-Україна, категорії з потенціалом зростання, найбільш популярні бренди для замовлень з Японії.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: частка користувачів, що відзначили, що клієнтський досвід покращився після переходу на модульні композитні системи, основні переваги застосування ШІ, лсновні бар'єри впровадження ШІ, очікуваний обсяг ринку DHL eCommerce до 2025 року та частка від онлайн-роздрібної торгівлі, ключові драйвери популярності соціальної комерції, частка цифрових гаманців від вартості транзакцій у глобальній e-commerce, чому споживачі обирають цифрові гаманці.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: найбільш затребувані категорії товарів при онлайн-замовленнях за 1 січня 2025 року, що замовляли 1 січня 2025 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг придбаних товарів та послуг в інтернеті протягом 2024 року порівняно із 2023 роком, десять найприбутковіших інтернет-ритейлерів у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку eCommerce в Україні за друге півріччя 2024 року. Розглянуто наступне: загальний трафік українського онлайн-простору за січень-грудень 2024 року порівняно із 2023 роком, структура топ онлайн-ринку України, зміни ключових показників в eCommerce на ринку електроніки, продуктів та алкоголю, зоотоварів, одягу та взуття, аптек, ювелірних виробів та автотоварів, прогнози на перше півріччя 2025, кількість українців за кордоном, динаміка трафіку у всіх категоріях протягом 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн-покупок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: як змінилися дохід та витрати українців за 2024 рік порівняно із 2023 роком, скільки українці витрачають на онлайн-шопінг, найпопулярніші категорії товарів, критерії вибору українських онлайн-магазинів, як повномасштабна війна змінила добробут українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: вплив зовнішніх факторів на попит і роботу онлайн-магазинів, вплив маркетплейсів, агрегаторів і продажів через соціальні мережі, технологічні трансформації в e-commerce у 2025 році, частка загального веб-трафіку, що походить від веб-браузерів, які працюють на мобільних телефонах, основні причини, чому користувачі інтернету у віці 16+ користуються інтернетом

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: гендерний розподіл відкриттів інтернет-магазинів за 2020-2024 рр., як інтернет-магазини відновили свою діяльність після вторгнення, як змінився середній чек в інтернет-магазинах за 2021-2024 рр., скільки замовлень отримали українські інтернет-магазини за 2021-2024 рр., які інструменти використовують інтернет-магазини для стабільного розвитку і росту продажів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: тенденції українського e-commerce, частка єком в Україні порівняно із країнами Європи, як створити успішний бізнес у e-commerce, як і для чого інвестувати в бренд, який попит на блогерів та соцмережі в Україні.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг придбаних в інтернеті товарів та послуг українцями протягом 2024 року порівняно із 2023 роком, найпопулярніші товари, які купували онлайн у 2024-му, драйвери зростання e-commerce у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в США та Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг роздрібних продажів в США у період з 1 листопада по 24 грудня порівняно з минулим роком, обсяг роздрібних продажів у розрізі категорій в онлайн магазинах порівняно із традиційними магазинами, обсяг витрат на онлайн-покупки в Україні у 2024 році порівняно з 2023 роком, найпопулярніші категорії товарів у 2024 році в Україні.

Зв'язатися з нами