В матеріалі мітситься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: що потрібно для запуску власної доставки, які фахівці потрібні для підтримки роботи сервісу доставки, яких фахівців найважче знайти для роботи сервісу доставки, яким є ринок e-commerce за час повномасштабної війни, як ринок e-commerce змінився та буде змінюватися, основні тенденції споживчої поведінки, основні конкуренти на ринку e-commerce, з чим пов’язаний ріст середнього чек, за якими метриками формується сума кошика для безкоштовної доставки, топ товарів, які найбільше користуються попитом для замовлення через доставку, які маркетингові інструменти дієві для залучення нових клієнтів та утримання постійних, яка вартість залучення одного клієнта в місяць.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: ринок e-com за 2020-2023 рр., топ-15 інтернет-магазинів та маркетплейсів, у яких значна частина виторгу припадає на товари власника платформи, топ-10 класифайдів, сервісів доставки, бронювання тощо, маркетплейсів без «якірного» продавця, топ-5 сервісів, які забезпечують функціонування e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяги продажів у ніші e-commerce в Україні в 2022 році у порівнянні 2017 та 2021 роками, очікуваний дохід на e-commerce ринку в Україні на 2024 рік, дохід на світовому ринку електронної комерції у 2024 році, прогнозований обсяг ринку до 2028 року, категорії українських хендмейд-товарів, які користуються найбільшим попитом серед іноземної аудиторії, сервіси, що допоможуть керувати доставками в e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної розсилки в Україні. Розглянуто наступне: загальна сума запланованих витрат на подарунки до дня Святого Валентина у розрізі одержувачів 2013-2023 рр., причини скорочення споживчих витрат на день Святого Валентина в 2024 році, найпопулярніші подарунки на день Святого Валентина, кому планують дарувати «валентинки» у 2024 році, популярні місця для шопінгу на день Святого Валентина, чи потрібні email-розсилки на 14 лютого для single-користувачів, меседжі та дизайн в email-розсилках у 2024 році, що впливає на відсоток відкриття розсилок 14 лютого.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: як оцінюють підприємці результати роботи власного інтернет-магазину у 2023 році, як змінювався середній чек у інтернет-магазинах у 2023 році, найпопулярніші категорії інтернет-магазинів у 2023 році, динаміка замовлень в інтернет-магазинах за 2022-2023 рр., наскільки збільшилась кількість продажів у інтернет-магазинах у 2023 році у порівнянні з 2022, як давно працюють інтернет-магазини, які канали продажів були успішними для інтернет-магазинів у 2023 році, чи влаштовували інтернет-магазини у 2023 році активні розпродажі, труднощі та проблеми з якими стикалися власники магазинів, чи відчули підприємці наслідки блокування кордону з Польщею, які зміни запровадили інтернет-магазини у 2023 році, цікаві моменти, які вплинули на роботу українського e-commerce у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: частка великих гравців на ринку online-ритейлу від всіх продажів, обсяг e-commerce-продажів в Україні за 2021 рік, рекламні бюджети в усіх категоріях у листопаді - грудні 2023-го року порівняно із показниками 2021 року, тенденції ринку e-commerce у воєнний час, обсяг витрачених коштів на онлайн-покупки українцями у 2023 році, кількість українців, які купують товари онлайн та частка українців, що зробила свою першу покупку у 2023 році, динаміка росту кількості замовлень за категоріями у 2023 році порівняно до 2022 року, очікуване зростання online-продажів у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронно комерції в Україні. Розглянуто наступне: обсяг онлайн-замовлень в ритейлі станом на квітень 2023 року у порівнянні із 2021 роком, співвідношення офлайн- та онлайн-продажів згідно з даними за 2023 рік, кількість щоденних відвідувачів та замовлень на онлайн-сайтах ритейлерів, частка продажів на сайтах різних ритейлів від загальних продажів за підсумками 2023 року, тенденції у поведінці онлайн-покупців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: сума продажів товарів та послуг через інтернет, частка ecommerce у ритейлі, обсяг роздрібної торгівлі та онлайн-продажів в Україні у 2021-2023 роках, кількість інтернет-користувачів та інтернет-покупців в Україні у 2021-2023 роках, дохід в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, середній чек в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, кількість користувачів в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, витрати на рекламу в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, вартість кліку та розподіл кліків в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, які канали приносять онлайн-ритейлерам найбільшу долю трафіку та доходу.

В матеріалі міститься аналітина інформація по ринку е-commerce в категорії товарів для догляду за домашніми тваринами. Розглянуто наступне: розбивка продажів за різними каналами трафіку у категорії зоотоварів на глобальному ринку станом на жовтень 2023 року, показники відвідувань вебсайтів, джерела трафіку в ніші зоотоварів в США, середній коефіцієнт конверсії (CVR) на різних сервісах розміщення реклами, у пошуковій мережі та у медійній мережі у 2023 році, середні витрати на конверсію, бенчмарки в ніші зоотоварів на різних сервісах розміщення реклами, рейтинг кліків (CTR) в індустрії догляду за домашніми тваринами порівняно із середнім показником CTR в інших галузях, ціна за клік порівняно із середньою ціною в інших галузях, показник СРА для петіндустрії, коефіцієнт відкриття електронних листів (Open Rate) у ніші зоотоварів та ветіндустрії, показник переходів з листів американських eCom-компаній з петіндустрії.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: як розвивався ринок e-commerce під час війни, динаміка обсягу ринку 2017-2023 та прогноз до 2028 року, купівельні звички споживачів в Україні, ключові фактори, які впливають на поведінку українських споживачів та мають бути враховані при побудові бізнес-стратегії компаній e-commerce, що продавати у 2024 році, фактори вибору брендів українцями.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року, кількість українців, що робить покупки онлайн, кількість українців, що зробили свою першу онлайн-покупку в 2023 році, структура інтернет-покупок, улюблений час для онлайн-покупок, способи оплати, які обирають українці, середній чек на різних онлайн-платформах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: частка українців, що надає перевагам покупкам онлайн та офлайн, частка українців, що вважає, що купувати в інтернеті - легко, патернів поведінки в онлайні, частка активних та високозалучених споживачів в онлайні, частка користувачів, що в онлайні майже щодня купують товари та послуги онлайн, оплачують рахунки та користуються інтернет-банкінгом.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: динаміка рекламного бюджету, доходу, користувачів, вартості залучення користувача, середнього чеку, ЧРВ з січня 2022 по лютий 2023 року в сфері продуктів, електронної та побутової техніки, одягу та взуття, товарів для дітей, зоотоварах, косметиці, гігієнічних і господарських товарах, кількість користувачів та доходів за областями у вищезгаданих сферах, динаміка та ключові зміни середнього чека за 2022 рік в різних нішах, динаміка доходу у різних нішах.

У цьому звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто таке: динаміка українських запитів, необхідність роботи з українською версією сайту, обсяг українських запитів на 2024 рік, згідно з прогнозами, універсальний алгоритм дій з українською версією сайту, загальний попит на товари в ніші "електроніка", приклади зміни динаміка запитів у ніші, структура запитів у категорії електроніка (російські/українські), загальний попит у ніші новини, частота запитів та динаміка у сегменті "алкоголь", зміна алкогольних запитів за словом "текіла", загальний попит у ніші дитячих товарів, у категорії спорт, косметика, українські запити у категорії медицина, частота запитів на корм для тварин, прогнози динаміки, реалізовані кейси.

Стаття містить аналітичну інформацію щодо аналізу ринку електронної комерції в Україні, а саме, деяких конкретних категорій товарів, їх рекламних стратегій та ринкових тенденцій у І півріччі 2023 року. Розглянуто наступне: динаміка доходу по нішах за шість місяців 2023 року, тренд у всіх нішах e-commerce, за винятком категорій, що відзначилися падінням порівняно з попередніми роками, прогнози на акційний сезон та загальні тенденції, прогноз зростання доходу українських онлайн-ритейлерів у сезоні розпродажів та можливе перевищення показників 2021 року, зменшення рекламного ринку в цілому, частки маркетингових бюджетів у цифрових каналах, повернення маркерів сезонності та конкуренція в онлайні, стабілізація ринкових закономірностей та ознаки оптимізму з приводу "золотого сезону", зростання конкуренції в онлайні, зокрема, у категоріях зоотоварів, одягу та взуття, рівень середнього чека та кількість користувачів, зменшення кількості користувачів у деяких чуттєвих до гендеру категоріях, динаміка категорій електроніки, одягу та взуття, зоотоварів, оптимізація рекламних бюджетів у категорії електроніки та побутової техніки за збереження прибутковості, збільшення рекламних бюджетів у категорії одягу та взуття, що свідчить про підвищену конкуренцію, значне збільшення рекламних бюджетів та прибутковості у категорії зоотоварів, зростання участі бізнесу в e-commerce, перехід українського бізнесу до e-commerce після пандемії та зміцнення присутності в Інтернеті, динаміка зміни частки ринку e-commerce в Україні.

Стаття містить аналітичну інформацію, пов'язану із попитом на товари до Чорної п'ятниці в Україні. Розглянуто таке: збільшення попиту на українські товари, зростання попиту на товари вітчизняних виробників порівняно з попереднім тижнем, загальна динаміка розпродажів та кількість покупців, зростання кількості покупців до Чорної п'ятниці та зростання середньої кількості замовлень від одного покупця, найпопулярніші категорії товарів, зростання продажів у категоріях корм для кішок, одяг та взуття, гель для душу та чаю порівняно з минулим роком, зміни у виборі способу доставки, збільшення вибору кур'єрської доставки порівняно з минулим роком, найдорожчі замовлення та середня вартість кошика, коментар учасника ринку про позитивні тенденції та заходи, які платформа вживає для покращення обслуговування під час Чорної п'ятниці.

У цьому огляді представлена аналітика продажу в Україні під час Чорної п'ятниці. Розглянуто таке: зростання попиту на базові категорії товарів, такі як одяг та електроніка, популярність послуги безкоштовної доставки, кількість замовлень з цією акцією/без неї, відправлення з українських інтернет-магазинів, аналіз зростання кількості відправлень у різних категоріях товарів, середній чек за категоріями товарів з українських інтернет-магазинів, відправлення з міжнародних інтернет-магазинів, зростання кількості відправлень у різних категоріях товарів з міжнародних магазинів, середній чек за категоріями товарів з міжнародних інтернет-магазинів, популярні інтернет-магазини серед українців під час Чорної п'ятниці.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто таке: ситуація з блокадою кордону між Україною та Польщею, вплив блокади на e-commerce, вплив блокади на ланцюжки поставок та його можливі наслідки для електронної комерції, можливі проблеми для рітейлерів, такі як порушення логістики, зменшення запасів, збільшення термінів постачання та навіть загроза зменшення обсягів продажу у довгостроковій перспективі, відображення наявності товарів у великих інтернет-магазинах України, тенденції зменшення наявності товарів у категоріях "Телевізори" та "Холодильники" внаслідок блокади, динаміка зміни доступності товарів у цих категоріях у листопаді 2023 року, рекомендації для підтримки конкурентоспроможності за умов турбулентності.

Зв'язатися з нами