В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку телевізійної реклами за 2023 рік. Розглянуто наступне: очікувана ємність ринку телевізійної реклами у 2024 році порівняно з 2023 роком, ТОП-10 компаній, які найбільш активно рекламувалися на ТБ у 2023 році.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку телевізійної реклами в Україні. Розглянуто таке: ключові факти відновлення телевізійного рекламного ринку в Україні протягом 2023 року, бренди рекламодавців, які повернулися в ефір національних телеканалів і як це вплинуло на телерекламний ринок, категорії товарів чи послуг особливо активні у телерекламі за результатами жовтня 2023 року, прогнози для телерекламного ринку в Україні на 2024 рік, і які фактори призведуть до зростання, обсяги телевізійного рекламного ринку в Україні в різні періоди 2022-2023 років і як вони порівнюються зі здоров'ям ринку до конфлікту, які компанії чи медіагрупи мають кращу ситуацію на телевізійному рекламному ринку та чому , зміни у стратегіях медіагруп при відновленні телевізійного рекламного ринку, наслідки та виклики для телеканалів у зв'язку з конфліктом та змінами у бізнесах власників медіагруп, нові тенденції чи інновації можна визначити у телевізійному рекламному секторі в Україні останнім часом.
В огляді подано аналітичну інформацію щодо ринку ТВ реклами в Україні. Розглянуто: коментар експерта в індустрії, можливий спосіб продажу реклами, вартість реклами в Україні.
В огляді представлено аналітичну інформацію про телевізійний ринок України у 2022 році. Розглянуто: стан та основні тенденції телевізійної індустрії, на думку експерта, результати установчого дослідження в умовах війни, довоєнний попит на телевізійну рекламу, адресовану мешканцям усієї України, попит на адресовану аудиторії у віці 18—54, 50 тисяч+, нові параметри ТБ реклами, типи прийому (кабель, ефір Т2, IPTV+OTT+супутник), нова панель та основні відмінності від старої, короткі висновки та очікування експерта.
Звіт містить аналітичну інформацію про ринок телевізійної та інтернет-фармацевтичної реклами у 2022 році. Розглянуто: загальний обсяг прямої телереклами у 2022 р., інвестиції у ТВ-рекламу фармацевтичних брендів, динаміку ринку телереклами з розбивкою за категоріями фармацевтичних брендів за останні 5 років, місячна динаміка покупок на телебаченні фармацевтичних брендів EqGRP з 2 січня по 2 грудня реклами (вибірка - міста понад 50 000), топ-10 фармацевтичних брендів з EqGRP 2022 (вибірка - міста понад 50 000), топ-10 телеканалів з EqGRP, фармацевтика з січня 2021 р. по грудень 2022 р. інтернет-сегменту, інтернет-покази фармацевтичних брендів, топ-10 фармбрендів за показами інтернет-реклами у 2022 р., короткий зміст.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку реклами фармацевтичної продукції на ТБ в Україні у 2022 році. Розглянуто: тренди фармацевтичної індустрії у 2022 р., частка форми у бюджеті рекламних продуктів на ТБ протягом 2021 року, в період з 24 квітня, коли реклама повернулася на телебачення, та до 1 грудня 2022 року, коментарі учасників ринку, динаміка продажів лікарських засобів в аптеках з 01.02.2022 – 05.12.2022 рр., конкуренції на ринку, ефективність інвестицій.
У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку реклами на ТБ України на початок 2022 року. Розглянуто результати моніторингу телевізійної реклами, гендерний баланс у телевізійній рекламі, результати аналізу рекламних роликів, загальна кількість рекламних роликів, загальний хронометраж, загальна кількість рекламних роликів без повторів 1 січня 2022 року, стереотипні особливості реклами товарів.
У публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку ТБ реклами в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку реклами на ТБ, причини відновлення продажів реклами на ТБ, коментар учасника ринку, нові умови телевізійних каналів, кількість запущених проектів, порівняння кількості із січневим показником.
У цьому огляді представлено аналітичну інформацію з реклами на ТБ в Україні на жовтень 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку, кількість рекламованих брендів на національному телебаченні після початку війни, коментар учасника ринку, короткі висновки експерта.
У даному матеріалі представлений рейтинг груп та агенцій на телевізійному ринку України за підсумками 12 місяців 2022 року. Розглянуто: топ-5 рекламних груп, порівняння підсумків 2022 та 2021 рр., рейтинг топ-15 медійних агенцій України, коментар експерта ринку, короткі висновки.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку адресної телереклами за підсумками 2021 року. Розглянуто: прогноз розвитку високотехнологічного та медіаринку на 2022 рік, перспективи ринку мобільних додатків для моніторингу психічного здоров'я, інші перспективні напрямки ринку, згідно з прогнозами.
У звіті представлена аналітична інформація щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками грудня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за грудень 2021-2014 рр.
В огляді представлена аналітична інформація щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками листопада 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за листопад 2021-2014 рр.
У публікації представлена аналітична інформація щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками жовтня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за жовтень 2021-2014 років.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками вересня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за вересень 2021-2014 років.
Матеріал містить аналітичну інформацію щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками серпня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за серпень 2021-2014 рр.
Публікація містить аналітичну інформацію щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками липня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за липень 2021-2014 років.
Звіт містить аналітичну інформацію щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками червня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за червень 2021-2014 рр.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо брендів реклами на ТБ в Україні за підсумками травня 2021 року. Розглянуто: ТОП-30 брендів (Вік 4+, вся Україна) у розрізі NIns, WGRP%, % від WGRP% за травень 2021-2014 рр.