У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами в Телеграм. Розглянуто наступне: найбільш популярні категорії телеграм каналів серед українців, мінімальна та максимальна ціна розміщення реклами у популярних телеграм каналах.

У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів в Україні. Розглянуто таке: оцінка ринку маркетингових послуг, перегляд прогнозу на 2023 рік після півріччя, активність на ринку з січня по липень як відображення річного тренду і показників, корекція ринку в умовах війни, аналіз ринку в першій половині 2023 року, прогнозування збільшення обсягів ринку за різними сегментами (торгівля, споживчий, подієвий маркетинг, лояльність), тенденції в маркетингових активностях, перевага точковим проєктам із миттєвими результатами, зміщення в тематиках від благодійності до комерційних проєктів, зростання соціальної відповідальності брендів, коментарі експертів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку маркетингових сервісів в Україні у 2022 році. Розглянуто: стан та тенденції ринку маркетингових сервісів, обсяги рекламного ринку, в тому числі й маркетингових послуг, частка галузей маркетингових сервісів, оцінка експертів ринку маркетингових сервісів, динаміка обсягів ринку маркетингових сервісів, trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, eventmarketing and sponsorship, non-standart communications з 2017-2023 рр., згідно з прогнозами, інші тренди ринку, короткі висновки та прогнози.

У звіті представлено аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів України. Розглянуто: стан та тенденції розвитку маркетингових сервісів в Україні, динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні з 2017-2022 рр., згідно з прогнозами, обсяг ринку маркетингових сервісів у 2019-2022 рр., trade marketing, обсяг ринку Loyalty marketing  (Mailing, DB management , Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship з 2019-2022 рр., коментарі експертів з тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку маркетингових сервісів України. Розглянуто: стан та тенденції розвитку маркетингових сервісів в Україні, динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні з 2017-2021 рр., грудневий/липневий прогноз розвитку ринку маркетингових сервісів в Україні на 2021 рік, обсяг ринку маркетингових сервісів у 2019 році, trade marketing, обсяг ринку Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship, коментарі експертів з тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів України за підсумками 2020 року та прогнози на 2021 р. Розглянуто: стан і тенденції ринку МС України, еволюція ринку маркетингових сервісів з 2017-2021 рр., згідно з прогнозами, обсяги ринку Trade marketing, Loyalty marketing  Mailing, DB management, Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship за підсумками 2019/2020 рр. та прогнози на 2021 р., коментарі експертів з тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

Публікація містить аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів України у 2020 році. Розглянуто: стан і тенденції ринку маркетингових сервісів України, еволюція ринку маркетингових сервісів з 2017-2020 рр., оцінка обсягів ринку Trade marketing, Loyalty marketing (Mailing, DB management, Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship, No standart communications (life placement, ambient media) з 2018-2020 рр., коментарі експертів з тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку маркетингових сервісів України у 2019 році. Розглянуто: стан та тенденції розвитку маркетингових сервісів в Україні, динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні з 2017-2020 рр., згідно з прогнозами, обсяг ринку маркетингових сервісів у 2019-2020 рр., trade marketing, обсяг ринку Loyalty marketing  (Mailing, DB manage , Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship з 2019-2020 рр., коментарі експертів з тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів України за підсумками 2019 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку маркетингових сервісів України, еволюція ринку маркетингових сервісів з 2017-2019 рр., обсяг ринку Loyalty marketing (Mailing, DB management, Contact-Center), сonsumer marketing, Event Marketing and Sponsorship з 2017-2. коментарі експертів щодо тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

У матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів України за підсумками 1 півріччя 2019 року. Розглянуто: стан і тенденції ринку маркетингових сервісів України, еволюція ринку маркетингових сервісів за підсумками 2018 року, прогнози на 2019 р., обсяг ринку Loyalty marketing (Mailing, DB management, Contact-Center) 2019 р., річний приріст за категоріями, коментарі експертів щодо тенденцій розвитку ринку маркетингових сервісів.

В даному матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку мобільної реклами в Україні. Розглянуто: динаміка пенетрації смартфонів в Україні з 1 кварталу 2015 - 4 квартал 2018 рр., використання мобільного інтернету в Україні, коментар експерта з популяризації мобільного маркетингу, обсяг українського медіа ринку та спліт інвестицій з медіа, обсяг рекламного digital ринку, стан та тенденції розвитку digital-реклами та мобайла в Європі та США, прогнози з мобільної реклами у світі до 2020 року.

В огляді представлені звітні відомості щодо роботи маркетингових сервісів в Україні за підсумками 2018 року та прогнози на 2019 р. Розглянуто: стан та тренди ринку, коментарі експертів з особливостей розвитку та відновлення маркетингових сервісів у країні, обсяги ринку маркетингових сервісів у 2018 році та прогноз на 2019 р., коментар експертів з якості сервісів на 2019 р.

Дослідження містить звітну інформацію щодо ринку цифрового маркетингу України за підсумками 2016 року Розглянуто: стан та тренди ринку, прогнози щодо ринку на 2017 рік, його динаміка з 2014 року, рекламні охоплення за видами медіа та динаміка добового споживання, портрет українського інтернет-користувача, ключові тренди, основні пристрої для виходу до Інтернету, класифікація ботів.

Стаття містить аналітичну інформацію про медійний ринок України, розглянуто: думку експертів щодо його тенденції та їх оцінку подальшого розвитку, ключові зміни ринку у 2016 році порівняно з 2015-м, основні події та факти ринку у звітному році, динаміка структури рекламних бюджетів.

У цьому огляді представлені звітні аналітичні відомості щодо ринку мобільної реклами України за підсумками 3 кв. 2016 року. Розглянуто: стан та тенденції розвитку мобільного маркетингу, динаміка бюджетів на мобільну рекламу за кварталами з 1 кв. 2015-3 кв. 2016 р., частки медійних бюджетів за галузями, розподіл за форматами, короткі прогнози на 4 квартал.

У цьому дослідженні представлені прогнозні відомості щодо ринку медіа-реклами України на 2017 рік. Розглядається таке: топ-5 трендів ринку на наступний рік, включаючи очікування динаміки мобільного відео, маркетингових інструментів, тренди розвитку каналів збуту, розвиток нативної реклами в додатках.

Публікація містить аналітичні відомості щодо ринку мобільної реклами України, розглядається: стан, тенденції галузі, динаміка ринку медійної реклами, дисктопної та пошукової з 2014-2018 рр., згідно з прогнозами, основні тренди ринку, результати опитування респондентів з ідеальної реклами.

Дослідження містить аналітичні відомості щодо ринку мобільної реклами України на 2016 рік. Розглянуто: стан та тенденції сегмента, тенденції світового ринку мобайл реклами, доходи від мобільної реклами у світі по регіонах, структура користувачів світу, прогнози щодо ринку мобільної реклами на 2016 рік, кількість користувачів інтернету в Україні, час, проведений перед екраном, інші тренди та характеристики ринку, товари, що купують найчастіше через інтернет, короткі прогнози.

Матеріал містить аналітичні відомості щодо ринку мобільної реклами України за підсумками 1 півріччя 2016 року. Розглядається: динаміка зростання бюджету реклами з 1 кв. 2015 р., розподіл мобільних бюджетів за галузями, CTR за галузями, структура ефективності реклами за форматами у 2016 р., короткі прогнози щодо ринку на 2 півріччя 2016 р.

У статті представлена інформація щодо ринку мобільної аудиторії України, розглядається: динаміка кількості мобільних користувачів з 2014-2019 рр., згідно з прогнозами експертів, кількість українських користувачів, які активно користуються 3G інтернетом, структура користування інтернетом у розрізі операторів мобільного зв'язку, динаміка зростання мобільного трафіку у 2015 році, час доби, на яку припадає пік заходів в інтернет з мобільних пристроїв, тренди на 2016 р., згідно з оцінкою експертів.

Зв'язатися з нами