В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні проблеми, з якими зіткнулися маркетингові компанії, вплив війни на бізнес та стратегію, що змінилось в стратегії в 2024, виклики перед маркетинг-командами зараз та у найближчому майбутньому, специфіка взаємодії з рекламними агенціями, критерії вибору рекламних агенцій, труднощі в роботі з рекламними агенціями, тренди в маркетинговій комунікації, які ключові тенденції в рекламній комунікації спостерігаються в Україні, зокрема у змісті комунікацій, каналах, підходах, порівняння змін маркетингової активності з 2022 до 2024 рр., наскільки сильно змінилися підходи до управління медійною рекламою за 2014-2024 рр., частота контактів зі споживачем у 2024 році, порівняно до 2023 року, плани на поновлення медіа-активності, наскільки сильно змінилися підходи до управління non-media рекламно-комунікаційною активністю за 2014-2024 рр., зміни в non-media активності після 24.02, як змінилась кількість проєктів у 2024 році, порівняно до 2023 року, наскільки сильно змінилися підходи до управління маркетинговими дослідженнями за 2014-2024 рр., як змінилась кількість досліджень у порівнянні з минулим роком, оцінка ефективності digital-реклами.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в соціальних мережах в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість та вартість негативних публікацій у каналах в соцмережі протягом травня-серпня 2024 року, сумарна аудиторія найбільших українських каналів в досліджуваній соцмережі, скільки коштує розміщення немаркованої реклами у досліджуваній соцмережі, що впливає на вартість розміщення.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингових сервісів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні за 2017-2024 рр., структура ринку маркетингових сервісів за сегментами за 2019-2024 рр., коментарі експертів ринку маркетингових сервісів в Україні стосовно настроїв, трендів та планів ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний ріст ринку реклами в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, обсяги ринку інтерактивної реклами за 2024 рік порівяно із 2023 роком, основні драйвери ринку інтерактивної реклами, обсяги ринку ТБ реклами за 2024 рік, частка ринку спонсорства від всієї телевізійної реклами, прогнозовані обсяги рекламної комунікації у транзитній рекламі за 2024 рік порівняно із 2023 роком, очікуваний ріст ринку радіо реклами в 2024 році, основні чинники, які впливають на очікування на ринку реклами в пресі на 2024 рік, очікуване зростання ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік, обсяг ринку МС за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за липень 2024 року. Розглянуто наступне: вартіість договорів на рекламу за 24 лютого 2022 – 24 лютого 2023 порівняно із 2021 роком та за 7 місяців 2024 року, динаміка витрат на рекламу в Україні за 2021 - 7 місяців 2024 року, тенденції ринку реклами в Україні, структура витрат на рекламу у розрізі областей України, топ-5 міськрад за витратами на рекламу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами фармбрендів у медіа в Україні за І квартал 2024 року. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ фармацевтичних брендів за підсумками І кв. 2014–2024 рр., динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2021 до березня 2024 р., активність іноземних маркетуючих організацій на ТБ, топ-10 фармбрендів та маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками І кв. 2024 р., динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу з січня до кінця березня 2024 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2022 до березня 2024 р., динаміка показників реклами в інтернеті Impressions та Viewable ad contacts з січня до березня 2024 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами одягу в Україні та світі за 6 місяців 2024 року. Розглянуто наступне: приклади відкритих, платних та власних джерел інформації, обсяг транзакцій в українському е-комерс за 2023 рік порівняно із 2022 рокуом, частка сегменту "Одяг та взуття" в структурі транзакцій е-комерс за 2023 рік, частка замовлень у 2023 році, що були оплачені карткою під час покупки, основний пристрій для онлайн-пошуку та покупок, обсяг медіаінвестицій та обсяг показів реклами на ринку одягу та взуття за 2021 - 1 півріччя 2024 рр., динаміка медіарозміщення у діджиталі за 2022 - червень 2024 рр., динаміка медіабюджетів виробників одягу за 2021 - 1 півріччя 2024 рр., обсяг запитів за 2023 порівняно з 2021 роком, чому аналіз власних джерел є найважливішим.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка гравців роздрібної торгівлі, що планує збільшувати інвестиції в канал ритейл-медіа, обсяг прибутку українських новинних онлайн-ЗМІ за допомогою AdTech-реклами за перший рік повномасштабного вторгнення, очікуваний обсяг реклами на 2024 рік, загальносвітовий тренд на рекламному ринку, частка ритейл-медіа від загального обсягу витрат на ЗМІ та потенціал зростання.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: хто відноситься до ліцензіатів КРАЇЛ станом на 23 травня 2024 року, обсяг прибутку телебачення та інтернет-медіа від реклами азартних ігор у 2023 році, обсяг рекламного медіаринку в Україні у 2023 році та очікуваний обсяг на 2024 року, частка немаркованої реклами на користь грального бізнесу в онлайн-медіа за грудень 2023 - березень 2024 рр., доходи лідерів грального бізнесу в Україні за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість переглядів за три місяці завдяки рекламі на соціальній платформі, кількість підписників та кліків на рекламні оголошення за три місяці завдяки рекламі в месенджері, денна активність аудиторії в месенджері, основні клієнти реклами в досліджуваному месенджері, мінімальний рекламний бюджет, кількість залучених підписників на канали партнерів та цільових конверсій, найпопулярніші ніші, ціна за перехід у крипто-ніші, ціна за перехід в e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет реклами в світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: статистика використання досліджуваної інтернет-платформи, кількість користувачів соціальних мереж, порівняльна таблиця мінімальних зусиль креатора на різних платформах, переваги та недоліки досліджуваної платформи, яким чином бізнес може просувати свої послуги/товари через досліджувану платформу, алгоритм дій по створенню свого майданчику на платформі, приклади лаконічних та привабливих оформлень каналів, алгоритм дій для відновлення старого каналу, чи потрібна дорога техніка для успішного просування каналу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку телевізійної реклами за 2023 рік. Розглянуто наступне: очікувана ємність ринку телевізійної реклами у 2024 році порівняно з 2023 роком, ТОП-10 компаній, які найбільш активно рекламувалися на ТБ у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка доходів телеканалів від реклами азартних ігор та букмекерських контор в 2021 та 2023 роках, частка "азартного" сегменту від загального хронометражу всіх категорій реклами на ТБ у 2024 році у порівнянні із аналогічними періодами минулих років, частка прихованої реклами на користь грального бізнесу в стрічках новин популярних онлайн-медіа з червня по жовтень 2023 року, щотижневий та щомісячний обсяг програшів українців в онлайн-казино у 2023 році, цільова аудиторія онлайн-казино, фактори впливу на кількість реклами ігор.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2022 до грудня 2023 р., поденна динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні бренду «Х» з січня до кінця грудня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP за підсумками 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні. Розглянуто наступне: ринок рекламної індустрії у 2023 році відносно 2022 року, рівень падіння ринку реклами у 2022 році відносно 2021 року, ринок телебачення у 2023 році відносно 2022 року, тренди медіаіндустрії притаманні 2023 року, середні чеки рекламних бюджетів, частка закордонних замовлень від загального обороту у 2022 та 2023 роках.

В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку України. Розглянуто наступне: об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2023 році по відношенню до 2022 року, підсумки 2022 року стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2022 до 2021 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023 р. стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2023 до 2022 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2024 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2024 до 2023 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023, динаміка 23/22, прогноз 2024 та динаміка 24/23 стосовно банерної реклами, оголошеннь в соціальних мережах, rich medіа, цифрових відео, пошуку (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO, Digital Development-у, іншого диджиталу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: відновлення телерекламного ринку України у національній валюті за підсумками 2023 від обсягів 2021 р., динаміка обсягів ринку реклами на телебаченні із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 9 міс 2013–2023 рр., Помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фармбрендів з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками 9 міс 2023 р., Поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до кінця вересня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., обсяги інвестицій фармкатегорії в рекламу на телебаченні за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 9 міс 2023 р., перелік ліків, заборонених до рекламування.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I півріччя 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до червня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками I півріччя 2023 р., Кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками I півріччя 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I кв. 2018–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка кількості показів реклами в інтернеті та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., тенденції у сфері креативів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів, дієтичних добавок та інших категорій товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» у розрізі зарубіжних і вітчизняних виробників із січня 2021 до вересня 2023 р., дольовий розподіл промоційної активності у зарубіжних та вітчизняних компаніях, рецептурних та безрецептурних препаратів за підсумками 9 міс 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань про промоцію товарів «аптечного кошика» через різні канали із січня 2022 до вересня 2023 р.

Зв'язатися з нами