В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: хто відноситься до ліцензіатів КРАЇЛ станом на 23 травня 2024 року, обсяг прибутку телебачення та інтернет-медіа від реклами азартних ігор у 2023 році, обсяг рекламного медіаринку в Україні у 2023 році та очікуваний обсяг на 2024 року, частка немаркованої реклами на користь грального бізнесу в онлайн-медіа за грудень 2023 - березень 2024 рр., доходи лідерів грального бізнесу в Україні за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість переглядів за три місяці завдяки рекламі на соціальній платформі, кількість підписників та кліків на рекламні оголошення за три місяці завдяки рекламі в месенджері, денна активність аудиторії в месенджері, основні клієнти реклами в досліджуваному месенджері, мінімальний рекламний бюджет, кількість залучених підписників на канали партнерів та цільових конверсій, найпопулярніші ніші, ціна за перехід у крипто-ніші, ціна за перехід в e-commerce.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет реклами в світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: статистика використання досліджуваної інтернет-платформи, кількість користувачів соціальних мереж, порівняльна таблиця мінімальних зусиль креатора на різних платформах, переваги та недоліки досліджуваної платформи, яким чином бізнес може просувати свої послуги/товари через досліджувану платформу, алгоритм дій по створенню свого майданчику на платформі, приклади лаконічних та привабливих оформлень каналів, алгоритм дій для відновлення старого каналу, чи потрібна дорога техніка для успішного просування каналу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку телевізійної реклами за 2023 рік. Розглянуто наступне: очікувана ємність ринку телевізійної реклами у 2024 році порівняно з 2023 роком, ТОП-10 компаній, які найбільш активно рекламувалися на ТБ у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка доходів телеканалів від реклами азартних ігор та букмекерських контор в 2021 та 2023 роках, частка "азартного" сегменту від загального хронометражу всіх категорій реклами на ТБ у 2024 році у порівнянні із аналогічними періодами минулих років, частка прихованої реклами на користь грального бізнесу в стрічках новин популярних онлайн-медіа з червня по жовтень 2023 року, щотижневий та щомісячний обсяг програшів українців в онлайн-казино у 2023 році, цільова аудиторія онлайн-казино, фактори впливу на кількість реклами ігор.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2022 до грудня 2023 р., поденна динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні бренду «Х» з січня до кінця грудня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP за підсумками 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні. Розглянуто наступне: ринок рекламної індустрії у 2023 році відносно 2022 року, рівень падіння ринку реклами у 2022 році відносно 2021 року, ринок телебачення у 2023 році відносно 2022 року, тренди медіаіндустрії притаманні 2023 року, середні чеки рекламних бюджетів, частка закордонних замовлень від загального обороту у 2022 та 2023 роках.

В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку України. Розглянуто наступне: об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2023 році по відношенню до 2022 року, підсумки 2022 року стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2022 до 2021 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023 р. стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2023 до 2022 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2024 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2024 до 2023 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023, динаміка 23/22, прогноз 2024 та динаміка 24/23 стосовно банерної реклами, оголошеннь в соціальних мережах, rich medіа, цифрових відео, пошуку (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO, Digital Development-у, іншого диджиталу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: відновлення телерекламного ринку України у національній валюті за підсумками 2023 від обсягів 2021 р., динаміка обсягів ринку реклами на телебаченні із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 9 міс 2013–2023 рр., Помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фармбрендів з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками 9 міс 2023 р., Поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до кінця вересня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., обсяги інвестицій фармкатегорії в рекламу на телебаченні за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 9 міс 2023 р., перелік ліків, заборонених до рекламування.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I півріччя 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до червня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками I півріччя 2023 р., Кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками I півріччя 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I кв. 2018–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка кількості показів реклами в інтернеті та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., тенденції у сфері креативів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів, дієтичних добавок та інших категорій товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» у розрізі зарубіжних і вітчизняних виробників із січня 2021 до вересня 2023 р., дольовий розподіл промоційної активності у зарубіжних та вітчизняних компаніях, рецептурних та безрецептурних препаратів за підсумками 9 міс 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань про промоцію товарів «аптечного кошика» через різні канали із січня 2022 до вересня 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: Помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів та інших категорій товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., розподіл кількості згадувань спеціалістів охорони здоров’я у розрізі видів промоції в помісячній динаміці з січня 2021 до червня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., структура згадувань лікарів, фармацевтів про різні види промоції за підсумками І півріччя 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію товарів «аптечного кошика» через медіа з січня 2021 до червня 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за сумарною кількістю згадувань про промоцію із зазначенням рейтингів деяких окремих видів промоції за підсумками І півріччя 2023 р., топ-10 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію за підсумками І півріччя 2023 р., топ-5 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів різних спеціальностей про промоцію за підсумками І півріччя 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р. із зазначенням темпів зростання/зниження порівняно з аналогічним періодом попереднього року, помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про промоцію товарів «аптечного кошика» через медичних представників, трейд-маркетингові активності, спеціалізовані канали, медіа з січня 2021 до березня 2023 р., зміна кількості маркетуючих організацій та брендів, які знаходяться у промоції з січня 2021 р. до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів та інших категорій товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» у розрізі зарубіжних і вітчизняних виробників з січня 2021 до березня 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за сумарною кількістю згадувань про промоцію із зазначенням рейтингів деяких окремих видів промоції за підсумками І кв. 2023 р., топ-10 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію за підсумками І кв. 2023 р., топ-5 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів різних спеціальностей про промоцію за підсумками І кв. 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку B2B контент-маркетингу в Україні. Розглянуто наступне: вартість контент-маркетингу у порівнянні із традиційним маркетингом, роль В2В контент-маркетингу у 2022 році за опитуваннями контент-маркетологів, які переваги отримує бізнес від контент-маркетингу, кого В2В організації найматимуть у 2023 році, зміни у бюджетах на В2В контент-маркетинг 2023 Vs 2022 роки, чим контент маркетинг у В2В відрізняється від В2С, типи контенту у воронці В2В контент-маркетингу, метрики на які покладаються В2В маркетологи, вимірюючи ефективність контент-маркетингу, топ-тренди В2В контент-маркетингу у 2023 році, власні медіа-платформи для поширення В2В контенту за 2022 рік, найпопулярніші соціальні мережі для поширення В2В контенту у 2022 році, поради щодо розробки стратегії сторітелінгу в ніші В2В.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами в Телеграм. Розглянуто наступне: найбільш популярні категорії телеграм каналів серед українців, мінімальна та максимальна ціна розміщення реклами у популярних телеграм каналах.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм в Україні. Розглянуто таке: кілька ключових аспектів щодо використання та вподобань користувачів платформи, тематика популярних каналів, зростання інтересу до інновацій, відомості про вподобання й очікування користувачів Telegram, використання групових чатів, причини користування телеграмом, кількість каналів, на які підписані користувачі, джерела довіри до інформації, довіру користувачів до реклами в Телеграмі.

У даному огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм на листопад 2023 року. Розглянуто наступне: ефективність просування саме в месенджері Telegram та актуалізувати це питання серед потенційних рекламодавців, портрет користувача Телеграм в Україні (демографія, сфера діяльності, освіта, заробіток), ставлення користувачів до реклами в месенджерах, ефективність реклами в Telegram.

У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів в Україні. Розглянуто таке: оцінка ринку маркетингових послуг, перегляд прогнозу на 2023 рік після півріччя, активність на ринку з січня по липень як відображення річного тренду і показників, корекція ринку в умовах війни, аналіз ринку в першій половині 2023 року, прогнозування збільшення обсягів ринку за різними сегментами (торгівля, споживчий, подієвий маркетинг, лояльність), тенденції в маркетингових активностях, перевага точковим проєктам із миттєвими результатами, зміщення в тематиках від благодійності до комерційних проєктів, зростання соціальної відповідальності брендів, коментарі експертів.

Зв'язатися з нами