В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка доходів телеканалів від реклами азартних ігор та букмекерських контор в 2021 та 2023 роках, частка "азартного" сегменту від загального хронометражу всіх категорій реклами на ТБ у 2024 році у порівнянні із аналогічними періодами минулих років, частка прихованої реклами на користь грального бізнесу в стрічках новин популярних онлайн-медіа з червня по жовтень 2023 року, щотижневий та щомісячний обсяг програшів українців в онлайн-казино у 2023 році, цільова аудиторія онлайн-казино, фактори впливу на кількість реклами ігор.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2022 до грудня 2023 р., поденна динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні бренду «Х» з січня до кінця грудня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP за підсумками 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні. Розглянуто наступне: ринок рекламної індустрії у 2023 році відносно 2022 року, рівень падіння ринку реклами у 2022 році відносно 2021 року, ринок телебачення у 2023 році відносно 2022 року, тренди медіаіндустрії притаманні 2023 року, середні чеки рекламних бюджетів, частка закордонних замовлень від загального обороту у 2022 та 2023 роках.

В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку України. Розглянуто наступне: об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2023 році по відношенню до 2022 року, підсумки 2022 року стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2022 до 2021 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023 р. стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2023 до 2022 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2024 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2024 до 2023 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023, динаміка 23/22, прогноз 2024 та динаміка 24/23 стосовно банерної реклами, оголошеннь в соціальних мережах, rich medіа, цифрових відео, пошуку (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO, Digital Development-у, іншого диджиталу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: відновлення телерекламного ринку України у національній валюті за підсумками 2023 від обсягів 2021 р., динаміка обсягів ринку реклами на телебаченні із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 9 міс 2013–2023 рр., Помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фармбрендів з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками 9 міс 2023 р., Поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис.+) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до кінця вересня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., обсяги інвестицій фармкатегорії в рекламу на телебаченні за підсумками 9 міс 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 9 міс 2023 р., перелік ліків, заборонених до рекламування.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I півріччя 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I півріччя 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до червня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) за підсумками I півріччя 2023 р., Кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до червня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками I півріччя 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: загальні обсяги прямої ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., частка фармацевтичних брендів від загальних обсягів ТВ-реклами за підсумками I кв. 2023 р., динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внес­ку категорії фармацевтичних брендів за підсумками I кв. 2018–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами фарм­брендів з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка EqGRP (вибірка — міста 50 тис. +) телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до березня 2023 р., поденна динаміка кількості показів реклами в інтернеті та обсягів продажу у грошовому вираженні з січня до березня 2023 р., тенденції у сфері креативів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів, дієтичних добавок та інших категорій товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» із січня 2021 до вересня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» у розрізі зарубіжних і вітчизняних виробників із січня 2021 до вересня 2023 р., дольовий розподіл промоційної активності у зарубіжних та вітчизняних компаніях, рецептурних та безрецептурних препаратів за підсумками 9 міс 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань про промоцію товарів «аптечного кошика» через різні канали із січня 2022 до вересня 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: Помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів та інших категорій товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., розподіл кількості згадувань спеціалістів охорони здоров’я у розрізі видів промоції в помісячній динаміці з січня 2021 до червня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до червня 2023 р., структура згадувань лікарів, фармацевтів про різні види промоції за підсумками І півріччя 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію товарів «аптечного кошика» через медіа з січня 2021 до червня 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за сумарною кількістю згадувань про промоцію із зазначенням рейтингів деяких окремих видів промоції за підсумками І півріччя 2023 р., топ-10 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію за підсумками І півріччя 2023 р., топ-5 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів різних спеціальностей про промоцію за підсумками І півріччя 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної промоції в Україні. Розглянуто наступне: помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р. із зазначенням темпів зростання/зниження порівняно з аналогічним періодом попереднього року, помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про промоцію товарів «аптечного кошика» через медичних представників, трейд-маркетингові активності, спеціалізовані канали, медіа з січня 2021 до березня 2023 р., зміна кількості маркетуючих організацій та брендів, які знаходяться у промоції з січня 2021 р. до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань лікарів та фармацевтів про різні види промоції товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції рецептурних та безрецептурних лікарських засобів та інших категорій товарів «аптечного кошика» з січня 2021 до березня 2023 р., помісячна динаміка кількості згадувань фахівців охорони здоров’я про різні види промоції товарів «аптечного кошика» у розрізі зарубіжних і вітчизняних виробників з січня 2021 до березня 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за сумарною кількістю згадувань про промоцію із зазначенням рейтингів деяких окремих видів промоції за підсумками І кв. 2023 р., топ-10 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів та фармацевтів про промоцію за підсумками І кв. 2023 р., топ-5 брендів лікарських засобів за кількістю згадувань лікарів різних спеціальностей про промоцію за підсумками І кв. 2023 р.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку B2B контент-маркетингу в Україні. Розглянуто наступне: вартість контент-маркетингу у порівнянні із традиційним маркетингом, роль В2В контент-маркетингу у 2022 році за опитуваннями контент-маркетологів, які переваги отримує бізнес від контент-маркетингу, кого В2В організації найматимуть у 2023 році, зміни у бюджетах на В2В контент-маркетинг 2023 Vs 2022 роки, чим контент маркетинг у В2В відрізняється від В2С, типи контенту у воронці В2В контент-маркетингу, метрики на які покладаються В2В маркетологи, вимірюючи ефективність контент-маркетингу, топ-тренди В2В контент-маркетингу у 2023 році, власні медіа-платформи для поширення В2В контенту за 2022 рік, найпопулярніші соціальні мережі для поширення В2В контенту у 2022 році, поради щодо розробки стратегії сторітелінгу в ніші В2В.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами в Телеграм. Розглянуто наступне: найбільш популярні категорії телеграм каналів серед українців, мінімальна та максимальна ціна розміщення реклами у популярних телеграм каналах.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм в Україні. Розглянуто таке: кілька ключових аспектів щодо використання та вподобань користувачів платформи, тематика популярних каналів, зростання інтересу до інновацій, відомості про вподобання й очікування користувачів Telegram, використання групових чатів, причини користування телеграмом, кількість каналів, на які підписані користувачі, джерела довіри до інформації, довіру користувачів до реклами в Телеграмі.

У даному огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм на листопад 2023 року. Розглянуто наступне: ефективність просування саме в месенджері Telegram та актуалізувати це питання серед потенційних рекламодавців, портрет користувача Телеграм в Україні (демографія, сфера діяльності, освіта, заробіток), ставлення користувачів до реклами в месенджерах, ефективність реклами в Telegram.

У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових сервісів в Україні. Розглянуто таке: оцінка ринку маркетингових послуг, перегляд прогнозу на 2023 рік після півріччя, активність на ринку з січня по липень як відображення річного тренду і показників, корекція ринку в умовах війни, аналіз ринку в першій половині 2023 року, прогнозування збільшення обсягів ринку за різними сегментами (торгівля, споживчий, подієвий маркетинг, лояльність), тенденції в маркетингових активностях, перевага точковим проєктам із миттєвими результатами, зміщення в тематиках від благодійності до комерційних проєктів, зростання соціальної відповідальності брендів, коментарі експертів.

В огляді подано аналітичну інформацію щодо ринку BTL-реклами України. Розглянуто таке: визначення рекламних підходів: ATL (above the line), BTL (below the line) і TTL (through the line), опис BTL як заходів прямого впливу на покупців, включно з дегустаціями, презентаціями, POS-матеріалами, програмами лояльності тощо, походження термінів ATL і BTL, пов'язаних із горизонтальною рискою у видатковому кошторисі, TTL і комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій, введення поняття TTL (through the line) і його об'єднання елементів ATL і BTL, використання комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування товарів за кордоном, форми і завдання BTL реклами, опис різних форм BTL-комунікацій, таких як директ-маркетинг, стимулювання збуту, трейд-маркетинг та івент-маркетинг, завдання BTL реклами, включно з визначенням цінової політики, стимулюванням пробних покупок, інформуванням про продукт і збільшенням лояльності, ефективністю витрат у BTL-рекламі, рекомендаціями щодо ефективного використання BTL-реклами залежно від відвідуваності торговельних точок і кількості потенційних клієнтів, статистикою, що випливає з кількості відвідувачів, для оцінювання ефективності BTL-заходів, прикладами заходів BTL, згадкою про промо-акцій BTL, зокрема, виставок, дегустацій, демонстрацій, спайків, подарунків за покупки, POS-матеріалів.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо рекламно-комунікаційного ринку України. Розглянуто наступне: прогноз зростання рекламного ринку, фактори, що можуть вплинути на цей прогноз протягом року, цифрове телебачення та його класифікація, сегмент цифрового телебачення в структурі рекламного ринку, альтернативи щодо включення цифрового телебачення до ринку телевізійної реклами, потенційний перегляд структури ринку, можливі зміни в структурі рекламного ринку, що обговорюються у звіті, оцінки різних сегментів рекламного ринку, прогнозовані обсяги рекламних витрат між різними сегментами ринку, які зміни відбудуться на ринку, як впливає цифрове медіа на зміни на ринку реклами. Інтернет-реклами, як впливає цифрове медіа на зміни в рекламному ринку, прогнози для обсягів реклами в Інтернеті на 2023 рік, стан ринку телевізійної реклами, як ринок телевізійної реклами реагує на динаміку подій, зокрема воєнних подій та політичної ситуації, особливості ринку маркетингових сервісів, тенденції, виявлені в оцінці ринку маркетингових сервісів.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Україні до кінця 2023 року. Розглянуто таке: оновлення прогнозів, прогнози щодо обсягів рекламного ринку України, розрізнення Digital TV та інших сегментів, зміна прогнозів щодо обсягів ринку digital-реклами на 2023 рік, фактори, що спричинили ці зміни, передбачуване зростання ринку порівняно з попереднім роком, вплив цифрової реклами на загальне зростання рекламного ринку.

У даному огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку креативної реклами та роботи креативних агенцій в Україні на 2023 рік. Розглянуто наступне: зріз по заробітних платах, які заробітні плати практикуються в креативних агенціях, фактори, що впливають на рівень заробітної плати в цих агенціях, вартість послуг, вартості надання креативних послуг, які визначено в розглянутих агенціях, уніфікація цін на ринку, різниці у вартості між різними агенціями, взаємодія з рекламодавцями, практики взаємодії агенцій з рекламодавцями, які виклики або питання виникають у сфері співробітництва між агенціями та рекламодавцями, уніфікація рекламної продукції та її вартість в креативній рекламі.

Зв'язатися з нами