Огляд містить інформацію щодо ринку систем блискавкозахисту України. розглядається: загальні тенденції та практика використання, стан українського ринку та його структура у розрізі представлених виробників на початок жовтня 2017 року, нові учасники ринку.

Звіт містить інформацію щодо ринку мостових кранів України за 2012 рік. Наведено наступне: види мостових кранів, структура ринку мостових кранів України у 2010-2011 рр., динаміка виробництва мостових кранів в Україні з 2003 по 8 міс. 2012 рр., помісячна динаміка виробництва мостових кранів на нерухомих опорах в Україні, помісячна динаміка виробництва інших (козлових, мостових, пересувних, суднових, портальних та ін. кранів) з 2009 по 2012 рр., сегментація ринку мостових кранів України, динаміка експорту та імпорту мостових кранів на стаціонарних опорах в Україні, географічна структура імпорту та експорту, динаміка усереднених цін експорту та імпорту, інвестиційна привабливість галузі, проблеми на ринку мостових кранів, оператори українського ринку мостових кранів, обсяги виробництва мостових кранів по регіонах України, цінова політика на ринку , перспективи розвитку та багато іншого.

Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку обладнання для будівельної та гірничорудної галузі. Розглядається наступне: обсяг українського ринку спецобладнання для будівельної та гірничодобувної галузі у 2012 та 2013 рр., темпи приросту ринку спецобладнання в Україні у 2013-2017 рр. згідно з прогнозами, сегментація ринку спецобладнання, основний драйвер розвитку ринку спецобладнання в Україні, частка експортної продукції на ринку спецобладнання в Україні, загальний світовий ринок міжнародної торгівлі спецобладнанням.

В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку будівельних екскаваторів. Розглядається таке: обсяг будівельних робіт в Україні за січень–листопад 2013 року, зміни щодо аналогічного періоду 2012 року, найбільші українські оператори на ринку будівельних екскаваторів, карта поставок екскаваторів в Україну в розрізі підприємств, проблеми екскаваторного ринку України.

Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку штукатурних машин. Розглядається таке: основні тенденції на ринку штукатурних машин в Україні, попит на штукатурні станції та машини в Україні, ємність ринку штукатурних машин в Україні, структура основних постачальників штукатурних машин в Україну, основні компанії експортери штукатурних машин в Україну, найрозвиненіша мережа сервісної підтримки ринку штукатурних машин в Україні, споживачі на ринку штукатурних машин в Україні, ситуація в сегменті оренди штукатурних машин в Україні, цінова політика на ринку штукатурних машин в Україні.

Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку автомобільних кранів. Розглядається таке: тенденції на ринку автомобільних кранів, темпи зростання ринку автокранів в Україні, найбільші українські оператори на ринку автомобільних кранів, сегментація ринку автомобільних кранів в Україні, частки операторів ринку автокранів в Україні, найпопулярніші закордонні моделі автомобільних кранів в Україні, найбільш гострі проблеми ринку автомобільних кранів в Україні на думку операторів ринку

В даному огляді представлена інформація щодо українського ринку будівельної техніки, а саме: ємність ринку дорожньо-будівельної техніки України, приріст/падіння ринку дорожньо-будівельної техніки, обсяги виробництва, асортимент продукції, обсяги експорту будівельної техніки з України, структура експорту дорожньо-будівельної техніки , обсяги імпорту, структура імпорту та інше.

Огляд містить інформацію щодо ринку дорожньо-будівельної техніки України. Розглядається ситуація на ринку, а також основні тенденції, оператори українського ринку дорожньо-будівельної техніки, обсяги імпорту дорожньо-будівельної техніки, тенденції попиту та інше.

У цьому огляді наведено інформацію щодо ринку будівельної техніки України. Розглядається ситуація на ринку, основні тенденції ринку, а також пропозиція, попит та інше.

Оскільки криза торкнулася основних галузей будівництва, то виставку не відвідали багато представників міжнародного автопрому та українські виробники будівельної та дорожньої техніки. Обвал ринку диктує виробникам та продавцям жорсткі умови гри на ринку. Очевидно, мова може йти про ставку по лізингу на рівні не нижче 30% передоплати і 10-12% річних у у.о. терміном від трьох років і 50% і 3-5% у у.о. - До

Незважаючи на цілком достатню технічну оснащеність, ситуація на ринку демонтажних послуг у посткризовий період залишається досить складною. 2006-2008 роки для більшості фірм були досить вдалими за кількістю замовлень, а значна частина прибутку була вкладена в нову техніку. Але сьогодні компанії, які працюють на цьому ринку, переживають не найкращі часи, оскільки кількість реальних замовлень значно нижча за потенціал демонтажних організацій. Щоб уникнути простою, техніку доводиться здавати в оренду, якщо є попит на таку послугу. Досить цікавою несподіванкою виявилася поява проблем із ...

За результатами 2011 року позитивну динаміку показало 78% сегментів ринку будівельних матеріалів. Такий самий показник був і у 2010 р. Основним фактором впливу на розвиток індустрії виробництва будівельних матеріалів є обсяг виконаних підрядних будівельних робіт, який за результатами 2011 р. становив 60,5 млрд. грн., що у порівняльних цінах вище на 11% порівняно з 2010 р. Згідно з моніторингом інвестиційних проектів, проведений PAU з 2005 р., обсяг інвестицій в індустрію виробництва будівельних матеріалів становив 5,6 млрд. грн. (+5,7% до 2010 р.). За оцінками аналітиків PAU, ємність українського ринку будматеріалів у 2012 р. прогнозується на рівні 46,8 млрд. грн., що нижче на

За словами менеджера з продажу обладнання компанії Roland Group (ТМ Kreber), Артема Спаського щодо типів машин, найбільший попит мають однороторні машини з бензиновим або електричним двигуном з диметром диска 900 мм, і 1200 мм і т.зв. "пристінні" машини з бензиновим двигуном з діаметром диска 600 мм. На другому місці за популярністю стоять двороторні машини з бензиновим двигуном та діаметром диска 900 та 1200 мм. Незважаючи на велику продуктивність і більш високу якість підлог, що виробляються ними, досить висока ціна (в середньому близько 100 000 грн) є стримуючим фактором і відштовхує покупців. Екзотичні для ринку двороторні машини - гіганти з шириною поверхні, що затирається понад 2400 мм, на даний момент користуються.

Крім того, у більшості забудовників просто не вистачає коштів для придбання техніки. «Наприклад, вартість баштового крана може досягати $0,5-1 млн. і вище. Природно, що акумулювати подібні кошти в кризу практично нереально, а банки зараз не кредитують ці покупки», - розповів один із столичних забудовників. Розвитку оренди у цьому сегменті сприяє й те, що техніки сьогодні, на відміну докризового періоду, вистачає. «Дефіциту обладнання зараз немає, і ми можемо задовольнити всіх бажаючих», – розповідають у «Будмеханізації». За словами учасників ринку, за останні три роки пропозиція з оренди техніки зросла у рази. Багато в чому завдяки тому, що техніку пропонують не лише спеціалізовані компанії, які придбали її цілеспрямовано для здачі в оренду (включаючи лізингові компанії та банки), а й забудовники, які скоротили обсяги будівництва або проекти, що заморозили. Втім, виручених від здачі в оренду обладнання коштів будівельникам вистачає лише на його обслуговування, ще трохи залишається на обов'язкові платежі. Крім цього, на київський ринок почали активно виходити компанії із регіонів. «На ринку також з'явилися бізнесмени-посередники, які допомагають підібрати весь перелік обладнання та доставити його на будівельний майданчик. Причому їх розцінки

Власне, реальних підстав для успішного просування продукції НКМЗ на сьогодні достатньо. На перший квартал 2010 року підприємство завантажене замовленнями на 90%, при цьому основне виробництво — прокатне — на всі 100%. тис. грн. До технічного переозброєння підприємства передбачається спрямувати 450 млн. гривень.

Продажі камнеобробного обладнання скоротилися у 2009 р. у 10 разів, інструментів – у 2 рази. Оператори залишають ринок, але обіцяють повернутися. Устаткування для каміння сьогодні майже не продається. Нема попиту, стверджують гравці цього ринку. "Найменший рівень продажів був у грудні минулого року, а зараз можна реалізувати хіба що дешеве китайське обладнання для невеликої приватної каменеобробної майстерні. Хоча і це велика удача", - каже В'ячеслав Плеханов, приватний підприємець з Києва (продаж каменеобробного обладнання та інструментів). ;з 2006 р.; 4 чол.). Як пояснюють оператори, падіння продажів спровоковане насамперед скороченням попиту на продукцію каменеобробки. До того ж, за словами гравців ринку, каменеобробники через кризу відклали плани нарощування виробництва.

Гравці ринку обладнання для каменеобробки стверджують, що сьогодні майже немає попиту на цей вид обладнання. Істотний рівень продажів було відзначено лише у грудні 2008 року. Причиною падіння продажів є скорочення попиту продукцію каменеобработки. До того ж, за словами гравців ринку, каменеобробники через кризу відклали плани з нарощування виробництва.

Проте за 9 місяців 2009 р. імпорт обладнання в Україну зменшився, за оцінками операторів, майже вчетверо, а частка імпортерів у структурі ринку скоротилася на 15 в.п. При цьому, як стверджують гравці ринку, ціни на закордонне обладнання та інструменти у доларовому еквіваленті залишилися на рівні минулого року, але стимулювати попит імпортери так і не змогли. Як уже згадувалося, в умовах вимушеної економії каменеобробники вважають за краще купувати уживане обладнання або ж віддають перевагу китайській продукції, дешевшій за європейські аналоги. Той чи інший підхід оператори аргументують в такий спосіб. “Китайське обладнання купують, коли не потрібна висока точність обробки каменю. Але в процесі експлуатації таке обладнання найчастіше не виправдовує очікувань каменеобробників, і через 2-3 роки їм доводиться купувати нові верстати. Знаючи це, покупці віддають перевагу італійському вживаному обладнанню, яке, до речі, дешевше нового китайського.

Інвестори згортають проекти терміналів. Всупереч зниженню темпу падіння вантажопотоків у багатьох транспортних галузях, з ринку контейнерних перевезень позитивні сигнали надходити не поспішають. Трохи обнадіивши операторів у серпні, у вересні показники перевалки контейнерів знову скотилися вниз. Про закріплення тенденції до відновлення ринку можна буде говорити не раніше за початок наступного року, вважають експерти, а оператори кардинально переглядають свої інвестиційні плани.

На початок вересня 2009 р. світовий портфель замовлень на транспортний флот складався з 8271 судна загальним дедвейтом 527,38 млн. т. Як і раніше, основну частку в цьому колосальному обсязі новобудови займає балкерний тоннаж, що становить 55,7% дедвейту. За підсумками вересня аналітики відзначають зростання активності на ринку, особливо щодо балкерного тоннажу. При цьому робиться висновок, що падіння цін на балкера вже досягло своєї нижньої точки, тоді як у танкерному секторі цей процес поки що не зупинився.

Зв'язатися з нами