У даному матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку підшипників України за підсумками 2018 р. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку підшипників, щорічна динаміка світового ринку підшипників, згідно з оцінкою експертів, структура світового ринку підшипників у географічному розподілі, ключовий ринок підшипників у світі вітчизняної індустрії підшипників, короткі висновки та очікування експертів.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку підшипників. Розглядається таке: показники обсягів фактичного випуску підшипників в Україні у 2013 році у розрізі видів продукції, обсяги реалізації у розрізі видів підшипників з власної сировини у 2013 році у натуральному та грошовому вираженні, показники обсягів виробництва підшипників в Україні за січень-жовтень 2014 року обсягів експорту підшипників з України за січень-вересень 2014 року у розрізі видів продукції у натуральному та грошовому вираженні, географічна структура експорту підшипників з України, обсяги імпортних поставок підшипників в Україну у розрізі видів продукції за 9 місяців 2014 року у натуральному та грошовому вираженні структура імпорту підшипників до України у розрізі країн за 9 місяців 2014 року.
Харківський завод – найбільший постачальник продукції на російський та білоруський ринки. Наприклад, на російських комбайнах класу "Дон" понад 90% кулькових підшипників українського виробництва. Ці ринки збуту були стратегічними підприємствам. Однак експансія дешевих китайських підшипників, які зайняли близько 60% ринку України та Росії (вони дешевші за вітчизняні аналоги на 50%, але нижчу якість), потіснили продукцію харківського заводу. Минулого року підприємство зазнало збитків у ...
В огляді представлена наступна інформація: ситуація на українському ринку підшипників, основні гравці на українському ринку підшипників, особливості ринку, внутрішній ринок кулькових підшипників, обсяги виробництва основними операторами, фактори, що впливають на ринок підшипників, інформація про харківський підшипниковий завод, порівняльний аналіз випуску продукції двома найбільшими підприємствами галузі, обсяги виробництва найбільших підприємств підшипникової галузі України, сильні та слабкі сторони ринку та інше.
Світова фінансова криза негативно позначилася на всіх підгалузях машинобудування, що призвело до скорочення первинного ринку підшипників. Так, у 2009 році більшість машинобудівних підприємств країни простоювали, або працювали нестабільно, що вплинуло на скорочення обсягів виробництва. Проте вже у І півріччі 2010 року намітилася тенденція до відновлення галузі. Так, за даними Державного комітету статистики України протягом січня-червня 2010 року приріст виробництва продукції машинобудування у співставленні з аналогічним періодом попереднього року...
Оптовими покупцями підшипників є різноманітні ремонтні майстерні. Зокрема, автомобільні сервіси та спеціалізуються на ремонті стиральних машин. Так, автомобілісти дуже часто звертаються за так званими ступінчастими підшипниками, адже якість наших доріг досі не позбавляє шансу уникнути ремонту ходової частини жодному автомобілю. Серед найбільш поширених причин виходу з ладу підшипників можна назвати три: використання неправильного змащування (недотримання погодних, температурних, частотних умов обертання), часте і тривале використання повної потужності механізму, фізичне зношування (робота поза терміном експлуатації). Щодо першої причини...
На вітчизняному ринку підшипників ось уже півроку тліє конфлікт між вітчизняними виробниками та імпортерами. Виробники, а це АТ "Харківський підшипниковий завод" (ХАРП) та ВАТ "Луцький підшипниковий завод", які разом з ВАТ "Вінницький підшипниковий завод" випускають близько 16% всіх підшипників, що споживаються в Україні, заявляють, що країну наповнила дешева китайська продукція. Щоб стримати імпорт, харків'яни та лучани пролобіювали запровадження ДМСУ обмежень на ввезення в Україну підшипників, вироблених у Китаї та інших країнах далекого зарубіжжя. Однак обмеження протрималися.