У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку вендингового обладнання. Розглянуто: чому зараз є підходящим часом для інвестування в обладнання вендінгу, аргументація того, чому інвестування в обладнання може бути вигідним рішенням навіть у період кризи, можливість заощадити гроші від інфляції шляхом вкладення в обладнання, згадка про можливість появи нових підприємців у даній сфері. за кризи, важливість планування та підготовки до розвитку бізнесу, включаючи створення бізнес-плану, розгляд бізнес-стратегії та оновлення або ремонт кавового обладнання, значення правильного вкладення часу та ресурсів у розвиток власного бізнесу.

У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку холодильного обладнання в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку холодильного обладнання, групи холодильного обладнання, структура ринку холодильного обладнання в географічному розрізі, типи складських холодильників, фактори, що стримують попит, драйвери ринку, потенціал зростання ринку холодильного обладнання, попит та пропозиція на деякі види продуктів, виробництво овочів відкритого ґрунту у 2017 р., обсяги реалізації фруктів, структура виробництва картоплі по областях України, основні споживачі послуг холодильного обладнання, короткі висновки.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку кофемашин та кави в капсулах України. Розглянуто: стан та основні тенденції, обсяги продажів продукції на внутрішньому ринку країни з 2013-2017 рр., приріст ринку у 2017 р. до АППГ, динаміка продажів кавомашин за останні 5 років, перелік найбільших імпортерів кавомашин та кави у капсулах, найбільші країни- постачальників.

У статті представлена інформація щодо ринку кофемашин. Розглянуто: аргументи на користь використання капсульних та чалдових кавомашин, підкреслюючи їх зручність, економічну вигоду та високу якість приготування кави та інших напоїв, компактні розміри та їх переваги, включаючи зручність розміщення на невеликих кухнях, в офісах, конференц-залах та барах, легкість та простота використання капсульних і чалдових кавомашин, підкреслюючи, що для приготування кави з ними не потрібне спеціальне навчання, вартість машин і можливість економії на обладнанні та догляді за ним, особливо для офісів і барів, аромат і смак кави, підкреслюючи свіжість і якість приготування напою капсульних машинах, різноманітність смаків та видів напоїв, доступних для приготування з використанням капсульних та чалдових машин.

В даному огляді представлені відомості щодо ринку відомості щодо ринку обладнання для фаст-фуду України асортимент продукції, представлений у сегменті, загальні тенденції ринку, фактори, що впливають на його розвиток, географічна структура імпорту обладнання для фаст-фуду у 2016 році.

У даному матеріалі представлена інформація щодо ринку сортувального обладнання України, розглянуто: загальні тенденції розвитку сегменту, динаміка експорту сортувального обладнання з України з 2013-2016 рр., основні країни-споживачі українського сортувального обладнання.

У статті подано відомості щодо основних тенденцій розвитку ринку обладнання для переробки молока в Україні, розглянуто: стан та тенденції ринку, види обладнання, що використовуються для пакування молока, структура експорту  в географічному розрізі за 2016 та 2015 роки.

Огляд містить відомості щодо ринку обладнання для виробництва сиру в Україні за підсумками 1 півріччя 2017 року, розглянуто стан та динаміку ринку сиру з 2013-1 полю 2017 рр., особливості ринку обладнання для виробництва сиру, обладнання, необхідне для виробництва сиру.

У даному матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку обладнання для обсмажування кави, розглянуто тенденції розвитку кавової індустрії в Україні, найбільш популярні види обладнання для обсмажування кави, драйвери розвитку ринку, середні розцінки на кавове обладнання на ринку.

Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку холодильного обладнання для харчової промисловості. Розглядається таке: основні критерії вибору холодильного обладнання для торгових точок покупцями, структура пропозиції щодо видів холодильного обладнання для торгівлі, цінова політика на українському ринку холодильного обладнання для харчової продукції, основні бренди, представлені на українському ринку холодильного обладнання , обсяги виробництва холодильного обладнання в Україні в динаміці з липня 2013 по липень 2014 р., фактори впливу на попит на ринку холодильного обладнання

Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку холодильного обладнання. Розглядається наступне: найбільш популярні імпортні торгові марки промислового холодильного обладнання на українському ринку, найбільш популярні торгові марки вітчизняного виробника, плюси та мінуси імпортної промислової холодильної техніки, плюси та мінуси вітчизняної промислової холодильної техніки, вартість та характеристики деяких морозильних камер.

У цьому огляді представлена інформація щодо ринку теплового кухонного обладнання України, а саме: ситуація на ринку, сегментація ринку теплового кухонного обладнання, основні виробники кухонного обладнання, представлені на ринку, переваги українських рестораторів при виборі кухонного обладнання, основні тенденції ринку кухонного обладнання.

Тісто для пісочно-відсадних сортів печива можна готувати як у тістомісильних машинах різних конструкцій (Еscher, Effedue, Laser), так і в планетарних міксерах (StarMix, Еscher, Steno). Оскільки пісочне печиво за способом формування буває відсадним та виїмним, то для цієї стадії процесу використовують тістовідсадну машину та різання струною. Ці операції можуть бути виконані однією машині. Відсаджувальні машини ABM серії MUF (Італія) завдяки набору насадок призначені для виробництва широкого асортименту печива відсадного, крім того, вони можуть комплектуватися штампами для струнного різання. Машини фірми АВМ прості та зручні в обслуговуванні, дозволяють легко переходити з одного виду печива на інше та забезпечують продуктивність до

Головним критерієм вибору за наявності альтернатив є ціна. Покупці воліють дешевше обладнання, навіть якщо воно дає випічку найгіршої якості, і дуже неохоче переходять на дороге. Виняток становлять ті компанії, які вже використовують якісне дороге обладнання – купивши його вкотре, вони вже не хочуть купувати найгірше. Дороге обладнання має незаперечні переваги. Наприклад, пароконвектомати Convotherm (Німеччина) дозволяють пекти вироби в закритому обсязі, де створюється підвищений тиск. Це скорочує втрату вологи та зменшує температуру випічки – до 140°С проти 165°С у звичайних пароконвектоматів, а також скорочує час випічки та знижує упікання на 15-25%. Має значення і вентиляція – у дорогого пароконвектомату повітря рухається поступово, що покращує якість. Однак за все це треба платити – ціна конвектомату Convotherm приблизно вдвічі вища порівняно з

В Україні, повторюючи західний тренд, збільшується кількість міні-пивоварень із виробництва «живого пива». Але якщо за кордоном невеликі підприємства виробляють понад половину всього пива, то у нас менше 10%.

Постачальники як одне з основних джерел припливу техніки в Україну відзначили південно-східну Азію. Проте на ринку пропонувалося також італійське обладнання, техніка турецьких виробників, а також обладнання німецьких фірм. Серед популярних компаній виділялося обладнання фірми Sigma – італійського виробника, відомого на вітчизняному ринку своїми тістомісами та міксерами. Популярністю користувалися тістоміси виробництва італійської фірми VimaEberto, а також тісторозгортальні машини ряду інших італійських компаній: Rollmatic, Technopast, Fiorini. У секторі обладнання для шокової заморозки на ринку були популярними агрегати компанії Irtek (Італія). У секторі конвекційних печей найчастіше запитували печі італійських компаній Unox та Technoeсo. На ринку також позиціонувалися пароконвектомати виробництва фірми

Великі м'ясопереробні підприємства активізували свої закупівлі обладнання цього року. Наприклад, компанія «Глобинський м'ясокомбінат», яка сьогодні займає одне з лідируючих місць за обсягами виробництва, вкладала кошти не лише у технічне оснащення, а й створила власну сировинну базу. Якщо ж оцінювати рівень обладнання в цілому по всіх підприємствах галузі, то «десятка» лідерів ринку має в своєму розпорядженні таку виробничу техніку, аналогів якої в ряді випадків немає і на великих європейських підприємствах. Тобто, у плані технічному, вітчизняні компанії мають все необхідне для виробництва якісного та безпечного м'ясного продукту, і здатні забезпечити обсяги виробництва набагато більші, ніж

Чергу лідерів споживчих переваг продовжує компанія Autotherm (Німеччина), яка виготовляє коптильне обладнання: камери гарячого копчення, установки для смаження та запікання, універсальні камери. На даний момент ця техніка користується гарним попитом, оскільки патентні розробки на неї варті особливої ​​уваги, адже допомагають м'ясопереробним підприємствам почуватися впевненіше у виробничому процесі. Лідером попиту також є обладнання фірми Deighton (Англія) для формування, паніровки та обсмажування напівфабрикатів, а також техніка компанії Formcook (Швеція). У секторі пакувального обладнання добре зарекомендувала себе техніка виробництва таких німецьких фірм як Vama, Comet, Variovac, італійських – PFM, G.Mondini та інших відомих на ринку компаній. У секторі обладнання для нарізки та сортування м'ясоковбасної продукції дуже популярна техніка виробництва фірми Tries (Німеччина). Оператори українського ринку обладнання вважають, що список його основних гравців до кінця 2009 р. залишиться незмінним. У компаній, що складають корпус великих та середніх постачальників обладнання, асортимент пропозицій добре збалансований:

Найбільшу активність у питаннях створення СП виявив дніпропетровський «Південмаш», який зараз організує потужності для збирання та обслуговування своєї продукції в Казахстані та на Кубі спільно з тамтешніми партнерами (одне СП підприємства вже працює в Єгипті). Керівництво тракторного виробництва ракетного заводу не коментує подробиці зарубіжних проектів. Але зрозуміло, що розраховувати на реалізацію техніки там підприємству дозволяють його колишні заслуги. У 60–70-х роках минулого століття «Південмаш» розпочав постачання тракторів до Африки, Азії та Латинської Америки. Лише на Чорний континент у свій час було поставлено понад 30 тис. тракторів та комплектів навісного обладнання. Тепер завод розраховує за допомогою своїх кубинських партнерів повернутися в Америку.

Традиційна осіння спеціалізована виставка обладнання для виробництва продуктів харчування Inprodmash'2009, за оцінками учасників ринку, вважалася одним із найбільших майданчиків в Україні для контактів виробників заліза з потенційними замовниками. На жаль, у 2009 р., порівняно з 2008 р., кількість експонентів та площа виставки скоротилися на 30% та 20% відповідно, тобто. повернулися до стану 2005-2006 років. На виставку не приїхали деякі великі іноземні виробники, мабуть, вважаючи, що проблеми з кредитуванням, чергове піку української національної валюти і передвиборні перегони, що стартували в країні, — не найкращі умови для місцевих компаній, щоб інвестувати в обладнання.

Зв'язатися з нами