В огляді представлено аналітичну інформацію щодо споживчої активності під час святкового періоду. Розглянуто наступне: основні висновки з дослідження, плани на покупки, частка тих, хто готовий витратити від 1000 до 5000 гривень, порівняння з показниками минулого року, особливості споживання на Новий рік, регіональні різниці у витратах, популярні категорії товарів, благодійність споживачів, онлайн та офлайн шопінг, супермаркети та торгові центри залишаються популярними місцями для шопінгу, очікування та заощадження, попит на зручність та швидкість доставки, частка тих, хто готовий¦витрачати кошти на облаштування свого побуту.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію про ринок продажу тематичних святкових товарів в Україні. Розглянуто таке: загальна ситуація на ринку святкових товарів, покращення попиту на них у порівнянні з попереднім роком, обсяги реалізованих тематичних товарів у листопаді, порівняння з показником роком раніше, тенденції у споживанні та покупках, потреба споживачів у позитивних емоціях, пов'язаних з Новим роком, лідери продажу та попит на конкретні товари, попит на м'які іграшки, фігурки, гірлянди, ялинкові прикраси та інші товари з драконами, топ-5 святкових товарів, попит на патріотичну колекцію іграшок від національних виробників.

У даному тексті розглянуто такі питання: зростання ринку картин за номерами (товари для творчості) в Україні за часів воєнних дій та епідемії COVID-19, включення трьох компаній, що виробляють картини за номерами, до списку перспективних компаній, дані про зростання продажів товарів для творчості , зокрема картин за номерами, в Україні, навіть за часів війни, інформація про конкурентні стратегії, які дозволили українським підприємцям конкурувати з китайськими виробниками в даній ніші, деталі про деякі компанії, включаючи їхні стратегії та ринки, на яких вони просувають свої товари, відомості про ринок картин за номерами в Україні, включаючи оцінку експертів та порівняння оборотів трьох учасників рейтингу із загальним обсягом українського ринку.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку найдорожчих і марних речей у світі. Розглянуто: рейтинг найдорожчих та марних речей у світі.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку подарунків в Україні та світі у 2022 році. Розглянуто: частка громадян, які продовжують дарувати подарунки на кінець 2022 року, порівняння з показником у Чеській республіці, Іспанії, США, інтерес до покупки подарунків напередодні Нового року та Різдва, вік респондентів, хто найбільше купують подарунки, фактори, що впливають на дарувати подарунки та інші результати дослідження.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку подарунків до Міжнародного жіночого дня в Україні в 2022 році. Розглянуто: результати опитування респондентів, частка українців, які відзначають 8 березня, не відзначають 8 березня, ставлення українців до того, чи робити 8 березня робочим днем, частка респондентів, хто завжди отримують подарунки, категорії бажаних подарунків, антирейтинг подарунків, що найчастіше отримують у подарунок, інші результати опитування.

У публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку подарунків до 8 березня в Україні в 2021 році. Розглянуто: статистика пошукових запитів, пов'язаних із 8 березня, подарунки, які українки отримують найчастіше, активність пошукових запитів у розрізі міст України перед святом.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку подарунків у період Дня Закоханих у 2021 році. Розглянуто: опитування респондентів щодо того, що українці та українки хочуть отримати на День Закоханих, скільки грошей готові витратити на подарунки, чи вгадають бажання своїх других половинок, середні витрати на подарунки половинок.

У публікації представлено статистику «романтичних» пошукових запитів в Інтернеті. Розглянуто: рейтинг найромантичніших міст України, статистика пошукових запитів за словами валентинки, освідчення в коханні, побачення, квіти та ін., пов'язані з Днем святого Валентина в розрізі областей, найбільш романтичні міста, найменш романтичні міста.

У матеріалі представлена інформація щодо ринку святкування Нового року в період пандемії в Україні. Розглянуто: результати опитування українців щодо того, як вони планують відсвяткувати Новий рік і чи завадив їх планам коронавірус.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку подарунків в Україні до Дня Закоханих у 2019 році. Розглянуто:  результати опитування респондентів щодо того,що українці та українки хочуть отримати на День Закоханих, скільки грошей готові витратити на подарунки, середні витрати на подарунки у світі.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку біжутерії в Україні в 2019 році. Розглянуто: стан і тенденції українського ринку біжутерії, найбільш популярні види біжутерії на ринку України, частка всіх прикрас із дорогоцінних металів, реалізованих у країні зі срібла, як дешевшого матеріалу, подорожчання на ринку, обсяг ринку біжутерії не з дорогоцінних металів, перспективи ринку, короткі висновки.

У статті міститься аналітична інформація щодо ринку масажних накидок в Україні на 2018 рік. Розглянуто: топ 10 кращих фірм масажних накидок, найменування та характеристика у рейтингу.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку подарунків у період Дня Закоханих у 2018 році. Розглянуто: опитування респондентів щодо того, що українці та українки хочуть отримати на День Закоханих, скільки грошей готові витратити на подарунки, чи вгадають бажання своїх других половинок, середні витрати на подарунки половинок, середні витрати на подарунки в деяких країнах світу.

У публікації представлена інформація подарунків  до Міжнародного жіночого дня в Україні в 2018 році. Розглянуто: результати опитування респондентів з того, що найчастіше дарують жінкам на 8 березня колеги по роботі та близькі, на які подарунки жінки очікують, і ті, які вважаються недоречними.

В огляді представлена інформація щодо ринку подарунків у період святкування Дня захисника України у 2018 році. Розглянуто: що найчастіше дарують чоловікам 14 жовтня колеги по роботі та близькі, які подарунки хотіли б отримувати чоловіки та ті, які вважають небажаними.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку подарунків у період святкування Нового року в Україні у 2018 році. Розглянуто: середні витрати на подарунки українців, топ популярних подарунків в Україні, перелік подарунків, які хочуть отримати українці, топ найневдаліших подарунків, де українці зустрічають Новий рік, скільки українці готові витрачати на їжу, місця покупок їжі до застілля, що купують до новорічного образу, витрати на подарунки, продукти, одяг у різних країнах.

У даній публікації представлені аналітичні відомості щодо арт-ринку України, розглядається: стан та тенденції ринку, основні події ринку, топ активних гравців українського аукціону, темп зростання продажів класичного мистецтва та сучасного, прогнози експерта з розвитку ринку у 2017 році, популярність українського мистецтва за кордоном.

У статті подано відомості щодо ринку хенд-мейд України, розглядається таке: тенденції розвитку ринку, причини зростання популярності продукції сегмента, динаміка обсягів промислового виробництва з 2013 року, особливості продукції хендмейд.

Зв'язатися з нами