В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу та взуття в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: частка українського ринку одягу та взуття, що належала світовим торговим операторам станом на 2019-2022 рр., основні фактори, які впливають на попит на одяг та взуття, що впливає на формування асортименту ринку одягу, частка топ-5 категорій одягу у 2023 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів вишиванок українських брендів за 2023 рік порівняно із 2022 роком, скільки вишитих сорочок продали українські бренди за 2021-2023 рр., виторги брендів, конкуренція на ринку етноодягу в 2024-му, портрет споживача.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: динаміка кількості оголошень про продаж вишиванок та відгуків на них за 2020-2024 рр., міста-лідери за попитом на вишиванки в 2023 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку торгівлі одягом в Україні та світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: хто з іноземних брендів повернувся в Україну станом на 1 квартал 2024 року, умови повернення великих брендів в Україні, обсяг і оборот ринку ритейлу у ЄС за 2015-2023 рр., топ-10 модних брендів світу, топ-10 брендів одягу у світі за показником brand value, чому для України важливе повернення топ-брендів, країни-походження найдорожчих брендів, кількість брендів у країнах світу.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу в Україні. Розглянуто наступне: найбільші мережі польських брендів за кількістю магазинів в Україні станом на грудень 2023 року, найбільші ритейлери за доходом в 2022 році, частка польських брендів на ринку України, плани польських ритейлерів одягу на 2024 рік.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку fashion-рітейлу в Україні. Розглянуто таке: ситуація у fashion-індустрії під час війни, розгляд реальних викликів, з якими зіткнулися модні українські бренди в умовах війни, таких як втрата команд, боротьба за виживання та спроби підтримки, благодійна діяльність та переорієнтація бізнесу, експорт та франшиза як стратегія виживання , розгляд стратегій, включаючи перехід до експорту, розширення бізнесу через франшизу та розвиток нових ринків, співробітництво зі світовими зірками, роль великих світових імен у підтримці українських брендів та привернення уваги до ситуації в Україні через fashion-індустрію, проблеми, що стримують розвиток індустрії, обговорення суттєвих чинників, що обмежують розвиток української fashion-індустрії, зокрема обмеження оплати послуг за кордоном та інші аспекти, потреба державної підтримки, розгляд вимог та очікувань українських модних брендів до держави, включаючи питання прозорості та підтримки галузі, як українські бренди сприймаються у світовому контексті особливо в умовах війни, і як це може вплинути на їх місце на ринку.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягом в Україні. Розглянуто таке: відкриття магазинів міжнародних брендів в Україні, отримання іноземних брендів перспектив на українському ринку, історія розвитку міжнародного рітейлу в Україні, розвиток міжнародного рітейлу в епоху цивілізованої торгівлі, вихід брендів на центральні вулиці та роль ТЦ у розвитку міжнародного бренду, стратегія вибору локацій розвитку мережі в Україні; інші тенденції ринку.
У даному матеріалі представлена інформація щодо розвитку ринку одягу українського виробництва. Розглянуто: вплив подій в Україні на розвиток українських брендів одягу, вихід міжнародних рітейлерів з України та його вплив на конкуренцію в одязі, успіх українського бренду, у тому числі зростання прибутку та розвиток бізнесу, підвищення попиту на український одяг серед населення України, створення одягу з змістом та позиціонування українського бренду, що допомогло йому відзначитись на ринку, збільшення популярності українських брендів та зростання попиту на них серед населення, інноваційний підхід бренду щодо вкладення ідей у свій одяг та виділення серед конкурентів, запуск власного виробництва та шоуруму бренду, використання різних каналів продажів .
У цьому огляді представлена аналітична інформація про стан та тренди ринку модного роздрібного бізнесу в Україні за червень 2023 року. Розглянуто: кількість активних точок продажу з початку війни протягом 16 місяців, динаміка відкриття та закриття магазинів у сегменті модного роздрібного бізнесу в Україні, щомісячна динаміка відкриття та закриття об'єктів рітейлу одягом з березня 2022 року по червень 2023 року.
У цьому матеріалі представлена аналітична інформація про ринок фешн-рітейлу України на початок 2023 року. Розглянуто таке: частка іноземних брендів на ринку фешн-рітейлу України до війни, вплив війни на індустрію фешн-рітейлу, найбільших гравців ринку, динаміку виручки українських брендів у 2022 році, коментарі гравців ринку.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягу в Україні. Розглянуто: новини ринку рітейлу в Україні, плани щодо відновлення роботи міжнародних рітейлерів в Україні, кількість працюючих магазинів однієї з мереж в Україні до 24 лютого, виручка українських мереж до війни, рівень вакантності в київських торгових центрах на кінець 2022 року.
В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку покупок в інтернеті в Україні в листопаді 2022 року. Розглянуто: кількість оголошень з продажу товарів на одній з торгових платформ, зміна цін на товари, середні ціни на світловідбиваючі рюкзаки, світловідбиваючі жилети, катафоти, флікери, статистика продажів сезонного одягу, пропозиції на теплий одяг.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку торгівлі одягом та взуттям в Україні у 2021 році. Розглянуто: частка респондентів, які купують одяг в онлайн-магазинах, частка українців, які віддають перевагу одягу та взуття з натуральної шкіри та хутра, частка українців, які купують одяг та взуття в торгових центрах, частка респондентів, які купують одяг магазинах частіше, ніж до карантину, частка українців, готових купувати одяг та взуття з натуральної шкіри та хутра, навіть якщо такі речі істотно дорожчі, вплив бренду товару на вибір покупців та імпульсивність здійснення покупок.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку торгівлі одягом та взуттям в Україні. Розглянуто: сума інвестицій маркет-молу Даринок на 2022 р., згідно з планами компанії, кількість відвідувань маркет-молу Даринок за підсумками 2021 року, приріст до АППГ, нові бренди орендарі ринку за підсумками року, головні досягнення минулого року, плани компанії на 2022 рік .
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку продажу одягу в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: продажу українських дизайнерів у ЦУМі за підсумками 2021 р., комісії ЦУМ від вартості проданих речей, короткі висновки.
В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку fashion-рітейлу в Україні в 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції розвитку українського fashion-рітейлу, онлайн тренди, ТРЦ, коментар експерта з особливостей розвитку в період пандемії, короткі висновки.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку fashion-рітейлу в Україні в 2020 році. Розглянуто: стан індустрії моди, динаміка продажів, кількості магазинів, попит на покупку онлайн.
Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку fashion-рітейлу в Україні за 2020 рік. Розглянуто: стан та тенденції розвитку fashion-рітейлу в Україні, динаміка ринку з 2014 року, розвиток продажів в онлайні, необхідність у ТРЦ, коментарі експертів, короткі висновки.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку fashion-рітейлу в Україні в 2020 році. Розглянуто: стан вітчизняного ринку fashion-рітейлу, фактори, що впливають на ринок fashion-рітейлу в поточному році, нові умови роботи, представництво брендів у кращих ТРЦ Києва, структура провідних українських fashion-брендів, які представлені в ТРЦ за сегментами, лідери за кількістю локацій .