В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячого одягу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: специфіка ринку дитячого одягу в Україні, обсяг ніші для брендів в Україні від загального попиту ринку, цільова аудиторія, як виглядає роздріб в Україні, найважливіші характеристики брендів,приклади позитивного впливу брендів у 2023 році, специфіка маркетингу дитячих брендів в Україні.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку дитячого одягу в Україні на початок року. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку дитячого одягу у звітному 2021 році, розвиток ринку інтернет торгівлі та її вплив на ринок, важливі фактори вибору товару споживачем.
Публікація містить аналітичну інформацію щодо ринку дитячого одягу у 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції ринку дитячого одягу, прогнози щодо глобального ринку одягу на 2020 рік, популярні бренди ринку, тренд екологічності.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку дитячого одягу в Україні у 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку дитячого одягу, труднощі ринку, 5 основних тенденцій дитячої моди 2020–2021 років, способи економії.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку дитячого одягу та товарів в Україні. Розглянуто: стан та основні проблеми галузі, стимули розвитку ринку дитячого одягу та взуття, коментар експертів з ринку, динаміка виробництва одягу для дітей за 4 місяці 2019 року, держпідтримка галузі дитячого харчування, короткі висновки.
У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих дитячих комбінезонів в Україні у 2018 році. Розглянуто: Топ-15 найкращих фірм дитячих комбінезонів, найкращі фірми дитячих зимових комбінезонів, найкращі фірми демісезонних дитячих комбінезонів, найкращі фірми комбінезонів для новонароджених, найменування, характеристика у рейтингу.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку дитячого одягу в Україні у 2017 році. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку дитячого одягу, динаміка ринку з 2015 року, динаміка попиту на ринку, зміна споживчих переваг на ринку, короткі висновки.
У матеріалі подано огляд ринку дитячого одягу в Україні за 2017 рік. Розглянуто: статистику експорту українського одягу по світу, основні виробники дитячого одягу в Україні, структуру українського ринку одягу, компанії-виробники взуття для дітей та популярні марки дитячого одягу.
У даному матеріалі представлена інформація щодо ринку дитячого одягу України, розглядається: основні тенденції ринку, темп скорочення попиту на товари дитячого одягу від закордонних виробників у 2015 році, причини зниження попиту та інше.
Дослідження містить аналітичну інформацію щодо ринку дитячого одягу України, розглядається: стан та тенденції української легкої промисловості, темп зростання виробництва легкої промисловості за 1 кв. 2016 року, темп падіння виробництва за 2015 рік, структура імпорту одягу країною походження, структура експорту українського дитячого одягу в розрізі країн.
В даному аналізі міститься інформація щодо ринку дитячого одягу України у 2015 році. Досліджуються такі дані: обсяг вітчизняного ринку товарів для дітей у натуральному та грошовому вираженні, частина ринку дитячого одягу та взуття, перспективи ринку та наскільки привабливим він є для потенційного інвестора.
Дослідження містить відомості щодо ринку дитячого одягу України за підсумками 2015 року, розглядається таке: оборот дитячого одягу (у натуральному та грошовому вимірі) у 2015 р., темп його зростання порівняно з 2014 рр., темпи зміни продажів одягу для дітей у розрізі вікових категорій.
Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку шкільного одягу. Розглядається наступне: темпи зростання цін на канцелярські товари в Україні, цінова політика на послуги ательє при пошитті шкільної форми, вартість на шкільний одяг та взуття для дівчаток у розрізі товарів, вартість шкільного одягу та взуття для хлопчиків у розрізі товарів, місця. де проводять шкільні ярмарки у столиці.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку дитячого одягу. Розглядається таке: частка магазинів з дитячим одягом, які закрилися внаслідок скорочення товарообігу, ціни на деякі види одягу для дітей, кількість сімей в Україні з дітьми, кількість школярів в Україні, частка вітчизняних виробників у структурі роздрібної реалізації дитячого одягу, взуття, аксесуарів, темпи падіння товарообігу у першому кварталі 2014 року, показники обсягів імпорту дитячого одягу в Україну в динаміці з 2010 по 2014 рр., темпи зростання експорту дитячого одягу з України у 213 році, думка учасників ринку.
Огляд містить інформацію щодо українського ринку шкільної форми. Розглядається таке: ситуація на ринку шкільного одягу в Україні, кількість учнів молодшої школи в Україні, частка шкільної форми на ринку збуту дитячого одягу, переваги споживачів на ринку шкільного одягу, темпи зростання реалізації стічних товарів.
В огляді подано інформацію щодо українського ринку дитячого одягу, а саме: шкільної форми. розглядається таке: ситуація на ринку, основні тенденції, кількість учнів у країні, ціни на шкільну форму в Україні та інших країнах, обсяги реалізації шкільних костюмів та інше.
Цей огляд містить інформацію щодо ринку дитячого одягу в Україні, а саме: ситуація на ринку, обсяги імпорту дитячого одягу в Україну, попит, ціни, тенденції ринку дитячого одягу, частка домогосподарств з дітьми, сукупний середньорічний темп зростання європейського ринку дитячого одягу та інше.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку дитячого шкільного одягу та приладдя. Розглядається таке: ситуація на ринку, основні тенденції, темпи зростання цін на канцелярське приладдя та шкільну форму в Україні, цінова політика на канцелярські товари, ціни на шкільний одяг та взуття для дівчаток та для хлопчиків.
Огляд містить інформацію щодо українського ринку шкільного одягу. Розглядається таке: ситуація на ринку, вартість одного погонного метра напіввовняної тканини, собівартість пошиття сорочки для хлопчиків в Україні, оптова ціна сорочки китайського виробництва, що імпортується в Україну, найбільші оператори на ринку дитячого одягу України, темпи зростання/падіння обсягів закупівель.
Водночас підлітки — споживачі більш “заможні”, ніж їхні молодші брати-сестрички. За даними спеціалізованої маркетингової агенції Kids Market Consulting (м.Київ; з 2002 р.; 10 осіб), 26% підлітків щотижня отримують на кишенькові витрати не менше 30 грн., а 63,9% копять отримані гроші. Крім цього, у віці 13-16 років у дитини виникає бажання заробляти самостійно — інакше кажучи, самостверджуватись. Мовляв, не проситиму грошей у батьків і річ, що сподобалася, куплю за свої кревні. Як зазначає Біденко, якщо у тінейджера з'являється мета накопичити гроші на певну річ, то імпульсивні покупки (снеків, шоколадок тощо) він робитиме рідше. В основному підлітки мріють про новий мобільний телефон або ноутбук, але й одяг теж. Як показують опитування, частки бажаючих мати одягову чи взуттєву обновку, велосипед чи плеєр приблизно однакові. А якщо є бажання, то підлітки "розкручують" батьків і родичів на предмет