В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу та взуття в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: частка українського ринку одягу та взуття, що належала світовим торговим операторам станом на 2019-2022 рр., основні фактори, які впливають на попит на одяг та взуття, що впливає на формування асортименту ринку одягу, частка топ-5 категорій одягу у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів вишиванок українських брендів за 2023 рік порівняно із 2022 роком, скільки вишитих сорочок продали українські бренди за 2021-2023 рр., виторги брендів, конкуренція на ринку етноодягу в 2024-му, портрет споживача.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу в Україні за квітень 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 компаній, що спеціалізуються на виробництві одягу для немовлят, спортивних і лижних костюмів, купальників тощо, капелюхів та інших головних уборів, рукавичок, ременів, шалей, шийних хусток, краваток, сіток для волосся тощо за доходами в Україні за квітень 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: динаміка кількості оголошень про продаж вишиванок та відгуків на них за 2020-2024 рр., міста-лідери за попитом на вишиванки в 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку торгівлі одягом в Україні та світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: хто з іноземних брендів повернувся в Україну станом на 1 квартал 2024 року, умови повернення великих брендів в Україні, обсяг і оборот ринку ритейлу у ЄС за 2015-2023 рр., топ-10 модних брендів світу, топ-10 брендів одягу у світі за показником brand value, чому для України важливе повернення топ-брендів, країни-походження найдорожчих брендів, кількість брендів у країнах світу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку моди в Україні. Розглянуто наступне: виробничий базис модної індустрії в Україні до війни, частка виробництва одягу в структурі галузі, частка переробної промисловості у ВВП проти сусідніх країн, найбільші країни-експортери текстилю у 2022 р, вартість імпорту та експорту продуктів переробної промисловості за 9 місяців 2023 року, структура імпорту та експорту, турецька частка в імпорті України, проблеми з якими стикається сучасне виробництво одягу, привабливість брендів завдяки бренду країни, перспектива розвитку на африканському ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу в Україні. Розглянуто наступне: найбільші мережі польських брендів за кількістю магазинів в Україні станом на грудень 2023 року, найбільші ритейлери за доходом в 2022 році, частка польських брендів на ринку України, плани польських ритейлерів одягу на 2024 рік.

В матеріалі міститься інформація по ринку швейного виробництва в Україні. Розглянуто наступне: історія одного з гравців ринку, асортимент виробів, державні гранти в індустрію, модернізація виробництва.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку fashion-рітейлу в Україні. Розглянуто таке: ситуація у fashion-індустрії під час війни, розгляд реальних викликів, з якими зіткнулися модні українські бренди в умовах війни, таких як втрата команд, боротьба за виживання та спроби підтримки, благодійна діяльність та переорієнтація бізнесу, експорт та франшиза як стратегія виживання , розгляд стратегій, включаючи перехід до експорту, розширення бізнесу через франшизу та розвиток нових ринків, співробітництво зі світовими зірками, роль великих світових імен у підтримці українських брендів та привернення уваги до ситуації в Україні через fashion-індустрію, проблеми, що стримують розвиток індустрії, обговорення суттєвих чинників, що обмежують розвиток української fashion-індустрії, зокрема обмеження оплати послуг за кордоном та інші аспекти, потреба державної підтримки, розгляд вимог та очікувань українських модних брендів до держави, включаючи питання прозорості та підтримки галузі, як українські бренди сприймаються у світовому контексті особливо в умовах війни, і як це може вплинути на їх місце на ринку.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку легкої промисловості України. Розглянуто таке: стан та тенденції галузі легкої промисловості України станом на середину 2023 року, вектори відновлення національної економіки країни, реалії легкої промисловості та завдання в умовах війни, ситуація з розмитненням сировини, податкова галузева динаміка, аспекти блокування податкових накладних, ключові виклики індустрії у розріз регіонів, коментарі учасників ринку, грантові можливості ринку.

Стаття надає велику інформацію про виклики, які стоять перед українськими виробниками текстилю у контексті стратегії ЄС до 2030 року. Розглянуто наступне: проблема текстильних відходів, кількість та обробка текстильних відходів у Європі, частка текстильних відходів, що відправляються на сортування, екологічний вплив текстильної галузі, зростання споживання текстилю, його вплив на викиди вуглецю, мікропластик при пранні, використання пестицидів у бавовняній промисловості та негайне попадання текстилю у смітник, стратегія ЄС у сфері текстилю, спрямована на подолання екологічних викликів, зокрема, плани з переробки волокон та збільшення рівня переробки відходів, ризики для українських виробників, проблеми, з якими стикаються українські виробники текстилю, такі як сміття та відходи, реципієнт "секонд-хенду", технічні обмеження для експорту продукції та інші, рекомендації щодо експорту до ЄС, можливі ризики та виклики для українських виробників, три критерії підготовки до експорту.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягом в Україні. Розглянуто таке: відкриття магазинів міжнародних брендів в Україні, отримання іноземних брендів перспектив на українському ринку, історія розвитку міжнародного рітейлу в Україні, розвиток міжнародного рітейлу в епоху цивілізованої торгівлі, вихід брендів на центральні вулиці та роль ТЦ у розвитку міжнародного бренду, стратегія вибору локацій розвитку мережі в Україні; інші тенденції ринку.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку одягу українських брендів. Розглянуто таке: вплив виступів українських дизайнерів на світову модну сцену, експансія українських дизайнерів за кордон, міжнародні ринки українських брендів, міжнародні партнерства та колаборації, сприйняття української естетики, виклики та перешкоди для українських дизайнерів, ринок моди та глобальна конкуренція, модні тренди та інновації, роль моди у культурному обміні.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку одягу в Україні за підсумками жовтня 2023 року. Розглянуто таке: основні структурні зміни в імпорті товарів в Україну зафіксовані у жовтні 2023 року, зокрема, щодо чоловічого та жіночого одягу, вплив війни  на тенденції товарної номенклатури імпорту та що конкретно спричинило перевищення закупівель чоловічого одягу над жіночим, чому структурні зміни в економіці, викликані війною, розглядаються як фундаментальний характер, згідно з Національним банком, інші товарні категорії також зазнали змін у структурі імпорту внаслідок війни та які частки цих товарів зросли чи зменшились, висновки щодо зовнішньої торгівлі України в період повномасштабної війни, зокрема, щодо дефіциту торгівлі товарами, вплив військового конфлікту на споживчий попит та внутрішнє виробництво товарів в Україні, перспективи змін у структурі торгівлі в Україні в середньостроковій перспективі, інші заходи економічної політики можуть бути здійснені для зменшення дефіциту товарів та сприяння економічному відновленню у контексті військового конфлікту.

У даному матеріалі представлена інформація щодо розвитку ринку одягу українського виробництва. Розглянуто: вплив подій в Україні на розвиток українських брендів одягу, вихід міжнародних рітейлерів з України та його вплив на конкуренцію в одязі, успіх українського бренду, у тому числі зростання прибутку та розвиток бізнесу, підвищення попиту на український одяг серед населення України, створення одягу з змістом та позиціонування українського бренду, що допомогло йому відзначитись на ринку, збільшення популярності українських брендів та зростання попиту на них серед населення, інноваційний підхід бренду щодо вкладення ідей у свій одяг та виділення серед конкурентів, запуск власного виробництва та шоуруму бренду, використання різних каналів продажів .

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку весільних суконь в Україні. Розглянуто наступне: динаміка обсягів продажів одного з гравців ринку, історія розвитку компанії, представленість брендів весільних суконь було від кожної країни, оффлайн продаж весільних суконь за 2022 рік у США, Європі, Китаї, Японії, Канаді, всього світу), причини популярності українських суконь, топ-10 країн експорту весільних суконь українського бренду, короткі висновки та прогнози щодо роботи компанії.

У цьому огляді представлена аналітична інформація про стан та тренди ринку модного роздрібного бізнесу в Україні за червень 2023 року. Розглянуто: кількість активних точок продажу з початку війни протягом 16 місяців, динаміка відкриття та закриття магазинів у сегменті модного роздрібного бізнесу в Україні, щомісячна динаміка відкриття та закриття об'єктів рітейлу одягом з березня 2022 року по червень 2023 року.

У цьому матеріалі представлена аналітична інформація про ринок фешн-рітейлу України на початок 2023 року. Розглянуто таке: частка іноземних брендів на ринку фешн-рітейлу України до війни, вплив війни на індустрію фешн-рітейлу, найбільших гравців ринку, динаміку виручки українських брендів у 2022 році, коментарі гравців ринку.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягу в Україні. Розглянуто: новини ринку рітейлу в Україні, плани щодо відновлення роботи міжнародних рітейлерів в Україні, кількість працюючих магазинів однієї з мереж в Україні до 24 лютого, виручка українських мереж до війни, рівень вакантності в київських торгових центрах на кінець 2022 року.

Зв'язатися з нами