В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі парфюмерними товарами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг проданої продукції оператора ринку за девʼять місяців 2024-го, український ринок парфюмерно-косметичної продукції в 2020–2023 роках, кількість виробників косметики на кінець 2023-го в Україні, вартість імпортованої косметики в Україну за 2023 рік, найбільші виробники косметики в Україні за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку косметики в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: вплив впровадження європейських правил створення і продажів косметичних засобів на ціну косметики в Україні, кількість виробників косметичних засобів та обсяг сплачених ними податків за 2023 рік, найбільші виробники косметики та засобів для догляду в Україні за 2023 рік, орієнтовна вартість реєстрації косметичної продукції в Європі.

В матеріалі міститься аналітична по маркетингу в б'юті-сфері в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: огляд основних трендів digital-маркетингу для б’юті-сфери у 2024, створення портрета цільової аудиторії для б’юті-сфери, приклад сформованого портрета ЦА, процес персоналізації контенту на основі ЦА, стратегії для просування б’юті-стфери у 2024 році, нюанси SEO для бʼюті-індустрії, поради від експертів SEO для просування у бʼюті-сфері у 2024 році, SMM для beauty, лідери по генерації UGC формату в Україні серед бʼюті-сфери, PPC-маркетинг у сфері бʼюті, дієві маркетингові воронки для бʼюті-індустрії, типи листів, які варто включити в Email-маркетинг для beauty-сфери, бренди, які ведуть вдалий email-маркетинг, важливість та відмінності реалізації інфлюенс-маркетингу у бʼюті-сфері, що впливає на відмінності реалізації інфлюенс-маркетингу, особливості digital-маркетингу для beauty-сфери, чому маркетинг в б’юті-сфері може бути дорогим.

У даному матеріалі представлені основні результати роботи мережі ринку засобів краси та здоров'я в Україні у період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: кількість замовлень, отриманих у день Чорної п'ятниці, лідерство у ніші краси та догляду, середній чек магазину, частка продажів у цей період від річного виторгу інтернет-магазину, фактори успіху магазину, розвиток асортименту та нововведення.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо продажу товарів косметичними рітейлерами в Україні. Розглянуто: робота основних магазинів ринку, причини, через які міжнародна мережа магазинів краси втратила своє лідерство на українському ринку та поступилася місцем локальним конкурентам, фактори та стратегії, що призвели до втрати лідерства на українському ринку, зміни у кількості магазинів та прибутку, конкуренція з іншими країнами, відмінності у стратегіях та підходах до роздрібної торгівлі між міжнародними компаніями та локальними магазинами, виклики та загрози перед магазинами краса, короткі висновки та прогнози щодо розвитку ринку, причини змін на ринку краси та здоров'я України, стратегії та рішення, що приймалися магазинами для змагання на ньому.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики в Україні. Розглянуто: новини косметичного ринку України, частка російської продукції в сегменті косметики та гігієни до лютого 2022 року, стан та тенденції ринку косметики, державне регулювання ринку косметики, бренди косметичного ринку.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо косметичного ринку в Україні. Розглянуто: стан та новини ринку, причини арешту одного з гравців ринку, частка та виторг компанії на ринку, згідно з оцінкою експертів, перспективи ринку, короткі висновки.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку косметичного рітейлу України за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальний тренди ринку, середній чек покупок (онлайн та офлайн), частота покупок косметичних виробів на місяць, приріст частки респондентів, які купують онлайн, трійка найважливіших критеріїв вибору онлайн-магазину при купівлі косметики та парфумерії, вплив бренду товару на вибір покупців та здійснення покупок, важливість екологічного чинника під час виборів продукції.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку дрогері рітейлу України. Розглянуто: стан та тенденції ринку дрогері рітейлу в Україні, магазини лідери за кількістю Privat label на полицях Eva, Watsons, Prostor, інших drogerie-мереж, динаміка цін на деякі імпортні товари в асортименті дрогери.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку косметичного рітейлу України. Розглянуто: тенденції розвитку "Брокард-Україна" за 25 років, e-commerce компанії, щомісячна кількість відвідувань сайту з початку 2021 року, кількість зареєстрованих клієнтів, потенціал зростання ринку, трафік сайту в грудні, фактори, що гальмують розвиток онлайн сегменту, плани компанії до кінця 2021 року.

У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку дрогери рітейлу в Україні за підсумками 2019 р. Розглянуто: регіони, в яких мережі сектору drogerie лідирують за кількістю магазинів, найбільш популярні формати за кількістю відкритих.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку торгівлі косметикою та парфумерією через інтернет в Україні. Розглянуто: частка косметики та парфумерії у загальній структурі товарообігу України, обсяг ринку за підсумками 2018 року, основні проблеми ринку, огляд торгівлі товарами категорії в інтернет-магазинах.

Огляд містить аналітичні відомості щодо ринку косметики в Україні за підсумками серпня 2019 р. Розглянуто: динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки косметики категорії «аптечного кошика» за підсумками серпня 2017–2019 рр., частка продажів імпортних та зарубіжних косметичних товарів у загальній структурі2 м., роздрібні продажі косметики категорії «аптечного кошика» у грошовому та натуральному вираженні за підсумками серпня 2017–2019 рр.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики в Україні за підсумками липня 2019 р. Розглянуто: динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки косметики категорії «аптечного кошика» за підсумками липня 2017–2019 рр., частка продажів імпортних та зарубіжних косметичних товарів 2019 р., роздрібні продажі косметики категорії «аптечного кошика» у грошовому та натуральному вираженні за підсумками липня 2017–2019 рр.

Публікація містить відомості щодо реклами косметики в Україні за підсумками 1 півріччя 2019 р. Розглянуто: часткове співвідношення загальної кількості показів реклами на телебаченні у розрізі різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками І половини 2013–2019 рр., включаючи косметику.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку аптечного продажу косметики в Україні за підсумками 1 півріччя 2019 р. Розглянуто: роздрібні продажі косметики категорії «аптечного кошика» у грошовому та натуральному вираженні за підсумками І пол. 2017–2019 рр., структура аптечного продажу косметики категорії «аптечного кошика» українського та зарубіжного виробництва (за місцем виробництва) у грошовому та натуральному вираженні за підсумками січня-червня 2018–2019 рр., динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки косметичних товарів « » за підсумками І половину 2017-2019 рр. із зазначенням темпів приросту порівняно з АППГ, динаміка пайового співвідношення косметичних товарів «аптечного кошика»

У публікації представлені аналітичні відомості щодо ринку косметики в Україні за підсумками травня 2019 р. Розглянуто: динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки косметики категорії «аптечного кошика» за підсумками травня 2017–2019 рр., частка продажів імпортних та зарубіжних косметичних товарів 2019 р., роздрібні продажі косметики категорії «аптечного кошика» у грошовому та натуральному вираженні за підсумками травня 2017–2019 рр.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку косметики в Україні за підсумками квітня 2019 р. Розглянуто: динаміка середньозваженої вартості 1 упаковки косметики категорії «аптечного кошика» за підсумками квітня 2017–2019 рр., частка продажів імпортних та зарубіжних косметичних товарів у загальній структурі м., роздрібні продажі косметики категорії «аптечного кошика» у грошовому та натуральному вираженні за підсумками квітня 2017–2019 рр.

Огляд містить відомості щодо реклами косметики в Україні за підсумками 1 кварталу 2019 р. Розглянуто: часткове співвідношення загальної кількості показів реклами на телебаченні у розрізі різних категорій товарів «аптечного кошика» за підсумками І кв. 2013-2019 рр., включаючи косметику.

Зв'язатися з нами