У даному матеріалі представлені основні результати роботи мережі ринку засобів краси та здоров'я в Україні у період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: кількість замовлень, отриманих у день Чорної п'ятниці, лідерство у ніші краси та догляду, середній чек магазину, частка продажів у цей період від річного виторгу інтернет-магазину, фактори успіху магазину, розвиток асортименту та нововведення.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо продажу товарів косметичними рітейлерами в Україні. Розглянуто: робота основних магазинів ринку, причини, через які міжнародна мережа магазинів краси втратила своє лідерство на українському ринку та поступилася місцем локальним конкурентам, фактори та стратегії, що призвели до втрати лідерства на українському ринку, зміни у кількості магазинів та прибутку, конкуренція з іншими країнами, відмінності у стратегіях та підходах до роздрібної торгівлі між міжнародними компаніями та локальними магазинами, виклики та загрози перед магазинами краса, короткі висновки та прогнози щодо розвитку ринку, причини змін на ринку краси та здоров'я України, стратегії та рішення, що приймалися магазинами для змагання на ньому.

У цій статті подано аналітичну інформацію щодо нового технічного регламенту на косметичну продукцію в Україні. Розглянуто таке: вплив стандартів на якість продукції, коментарі учасників ринку, переваги нового регламенту, короткі висновки.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики в Україні. Розглянуто коментар представника ринку косметики, структура витрат компанії на маркетинг, загальний бюджет на маркетингову активність, найбільші ринки косметики та засобів особистої гігієни в Європі на 2021 р., інші дані ринку.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики в Україні. Розглянуто: новини косметичного ринку України, частка російської продукції в сегменті косметики та гігієни до лютого 2022 року, стан та тенденції ринку косметики, державне регулювання ринку косметики, бренди косметичного ринку.

У цьому тексті обговорюються ключові кроки на початку бізнесу створення власного косметичного бренду в Україні. У ньому розглядаються такі питання: з чого почати, які знання знадобляться, вивчення ринку та вибір шляху реалізації, поточний стан ринку, альтернативи реалізації, планування масштабу виробництва, розрахунок собівартості, облік аспектів при запуску виробництва, вибір виробника, особливості сировини для дорогих і більше доступних продуктів, вибір упаковки з урахуванням категорій, цін та пошуку, тривалість шляху від ідеї до готового продукту, включення маркетингу, розрахунок окупності, короткі висновки.

У статті представлена аналітична інформація щодо ринку засобів по догляду за волоссям України. Розглянуто: основні категорії необхідних засобів догляду за волоссям на українському ринку, основні споживачі на ринку, динаміка продажів косметики для волосся, найбільш популярні бренди ринку, структура ринку кондиціонерів для волосся за популярними категоріями (частка бальзамів на ринку, масок для волосся, рідких кодиціонерів) , пінок), тренди ринку засобів для фарбування волосся, частка жінок, які заявляють про використання перманентних фарб, популярні бренди ринку фарб для волосся, ключові тенденції, які вплинуть на світовий ринок косметики та засобів догляду в наступному десятилітті.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку стоматологічних паст в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку, основні бренди на ринку паст України, ТОП-5 споживчих переваг брендів зубних паст у 2021 році, загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021 р., ємність ринку зубних паст в Україні в 2021 році, аналіз тенденцій в умовах воєнного стану.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо косметичного ринку в Україні. Розглянуто: стан та новини ринку, причини арешту одного з гравців ринку, частка та виторг компанії на ринку, згідно з оцінкою експертів, перспективи ринку, короткі висновки.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку косметичного рітейлу України за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальний тренди ринку, середній чек покупок (онлайн та офлайн), частота покупок косметичних виробів на місяць, приріст частки респондентів, які купують онлайн, трійка найважливіших критеріїв вибору онлайн-магазину при купівлі косметики та парфумерії, вплив бренду товару на вибір покупців та здійснення покупок, важливість екологічного чинника під час виборів продукції.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку косметики та побутової хімії України. Розглянуто: стан та загальні тенденції щодо українського ринку косметики та побутової хімії, основні оператори ринку, тренди зовнішньої торгівлі, споживачі та їх переваги, канали збуту та короткі висновки.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики та побутової хімії України. Розглянуто: стан та тенденції ринку косметики та побутової хімії України, коментарі експерта з ринку, ключові тренди на ринку косметики та побутової хімії України, популярні торгові марки косметики серед українців.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку дезінфекторів в Україні в 2018-6 міс. 2021 р. Розглянуто: види та характеристика дезінфекторів, аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку), загальні показники ринку, динаміка виробництва дезінфікуючих засобів в Україні за 2018 – 6 міс. 2021 р., тенденції зовнішньої торгівлі, обсяги експорту дезінфекторів з України у 2018 – 6 міс. 2021 р., обсяги експорту дезінфекторів з України, споживчі переваги на ринку, короткі висновки.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку дрогері рітейлу України. Розглянуто: стан та тенденції ринку дрогері рітейлу в Україні, магазини лідери за кількістю Privat label на полицях Eva, Watsons, Prostor, інших drogerie-мереж, динаміка цін на деякі імпортні товари в асортименті дрогери.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку косметичного рітейлу України. Розглянуто: тенденції розвитку "Брокард-Україна" за 25 років, e-commerce компанії, щомісячна кількість відвідувань сайту з початку 2021 року, кількість зареєстрованих клієнтів, потенціал зростання ринку, трафік сайту в грудні, фактори, що гальмують розвиток онлайн сегменту, плани компанії до кінця 2021 року.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку чоловічої та жіночої косметики в Україні та деяких інших країнах. Розглянуто: щорічні витрати споживачів на косметику, фактори, що впливають при виборі косметики з догляду та макіяжу, ставлення жінок та чоловіків до екологічної косметики, інші відповіді респондентів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку чоловічої косметики в Україні у 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції зростання споживання чоловічої косметики, драйвери зростання ринку, річний обсяг чоловічої косметики та засобів догляду за собою у світі, найбільш популярні категорії товарів, ключові споживачі на ринку, структура покупок косметичних засобів у віковому розрізі, короткі висновки по ринку.

Зв'язатися з нами