В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі парфюмерними товарами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг проданої продукції оператора ринку за девʼять місяців 2024-го, український ринок парфюмерно-косметичної продукції в 2020–2023 роках, кількість виробників косметики на кінець 2023-го в Україні, вартість імпортованої косметики в Україну за 2023 рік, найбільші виробники косметики в Україні за 2023 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по косметичному ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість зареєстрованих в Україні виробників косметичної продукції, дохід галузі станом на кінеець 2023 року, ключові країни-постачальники косметичної продукції в Україну, обсяг імпорту та експорту на кінець 2023 року, проблеми з якими стикаються українські виробники, виробничі виклики війни.
В матеріалі міститься аналітична інформація по косметичному ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг функціональних інгредієнтів в косметиці у більшості засобів, асортимент досліджуваного бренду, середня кількість СКЮ в догляді за волоссям одного бренду в ритейлі, оборот косметичного ринку в Україні, частка українських брендів на ринку до повномасштабного вторгнення, частка електронних продажів косметики, де потрібна допомога держави.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку б'юті-ринку в Україні за 2024 рік. Розлянуто наступне: історія розвитку компанії оператора ринку, яке місце оператор займає на косметичному ринку України, які стратегії оператор використовує для залучення нових брендів та критерії їх відбору, канали розповсюдження продукції, які ключові зміни та тренди на б’юті-ринку в Україні, які цінності формують чесного та правильного дистриб’ютора, які інструменти та тригери впливають на розвиток б’юті-брендів в Україні, як український споживач впливає на створення світових трендів, найбільші виклики для компаній б’юті-сегменту, як має нині поводитися свідомий бізнес в Україні, зокрема у б’юті-секторі, наскільки складною є ситуація на ринку роботодавця, плани й перспективи масштабування.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку косметики в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: вплив впровадження європейських правил створення і продажів косметичних засобів на ціну косметики в Україні, кількість виробників косметичних засобів та обсяг сплачених ними податків за 2023 рік, найбільші виробники косметики та засобів для догляду в Україні за 2023 рік, орієнтовна вартість реєстрації косметичної продукції в Європі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку косметичної галузі України в умовах повномасштабної війни. Розглянуто наступне: кількість зареєстрованих операторів косметичної галузі в Україні станом на кінець 2023 року, кількість зареєстрованих СПД у розрізі місця реєстрації, кількість підприємств у розрізі основних КВЕДів, зміни у структурі ринку, середня кількість співробітників у розрізі регіонів станом на листопад 2023 року, топ-25 українських виробників з експортним потенціалом, виклики галузі на кожному з етапів виробничого процесу, дохід операторів косметичної галузі, податкові платежі та єдиний внесок операторів косметичної галузі за 2020-2023 рр., сума експорту та імпорту косметичних товарів, частка експорту та імпорту у розрізі географічних макрорегіонів, структура експорту та імпорту товарів косметичної галузі у 2023 році, проблеми галузі для внутрішньої та зовнішньої торгівлі у розрізі основних викликів, перспективи галузі, SWOT-аналіз галузі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку косметики та засобів для догляду в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість зареєстрованих операторів косметичної галузі в Україні станом на 2023 рік, загальні доходи галузі у 2023 році порівняно із 2022 роком, структура реєстрацій операторів ринку за місцем реєстрацій, частка української продукції на онлайн-майданчиках в Україні, найбільші виробники косметики та засобів для догляду в Україні, значні перешкоди для розвитку українських компаній, обсяг імпорту та експорту косметики в Україні, найбільші країни-імпортери косметики в Україну, основні постачальники сировини для українського ринку косметики, лідери у споживанні косметичних товарів з України, структура експорту української косметичної продукції за типом виробів, перспективні продукти української косметичної галузі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку косметики в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість операторів косметичної галузі станом на кінець 2023 року, частка СПД, що не перебувають у процесі припинення за 2021-2023 рр., приріст зареєстрованих СПД за областями у 2023 році у порівнянні з попереднім роком, сума експорту в розрізі макрорегіонів, перспективні продукти на експорт, виклики галузі під час війни, перспективи розвитку галузі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку парфюмерних товарів в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: три основні категорії товарів українського ринку парфумерії, обсяг імпорту та експорту парфумерних товарів у 2020-2023 рр., найбільші виробники на ринку.
В матеріалі міститься аналітична по маркетингу в б'юті-сфері в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: огляд основних трендів digital-маркетингу для б’юті-сфери у 2024, створення портрета цільової аудиторії для б’юті-сфери, приклад сформованого портрета ЦА, процес персоналізації контенту на основі ЦА, стратегії для просування б’юті-стфери у 2024 році, нюанси SEO для бʼюті-індустрії, поради від експертів SEO для просування у бʼюті-сфері у 2024 році, SMM для beauty, лідери по генерації UGC формату в Україні серед бʼюті-сфери, PPC-маркетинг у сфері бʼюті, дієві маркетингові воронки для бʼюті-індустрії, типи листів, які варто включити в Email-маркетинг для beauty-сфери, бренди, які ведуть вдалий email-маркетинг, важливість та відмінності реалізації інфлюенс-маркетингу у бʼюті-сфері, що впливає на відмінності реалізації інфлюенс-маркетингу, особливості digital-маркетингу для beauty-сфери, чому маркетинг в б’юті-сфері може бути дорогим.
У даному матеріалі представлені основні результати роботи мережі ринку засобів краси та здоров'я в Україні у період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: кількість замовлень, отриманих у день Чорної п'ятниці, лідерство у ніші краси та догляду, середній чек магазину, частка продажів у цей період від річного виторгу інтернет-магазину, фактори успіху магазину, розвиток асортименту та нововведення.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо продажу товарів косметичними рітейлерами в Україні. Розглянуто: робота основних магазинів ринку, причини, через які міжнародна мережа магазинів краси втратила своє лідерство на українському ринку та поступилася місцем локальним конкурентам, фактори та стратегії, що призвели до втрати лідерства на українському ринку, зміни у кількості магазинів та прибутку, конкуренція з іншими країнами, відмінності у стратегіях та підходах до роздрібної торгівлі між міжнародними компаніями та локальними магазинами, виклики та загрози перед магазинами краса, короткі висновки та прогнози щодо розвитку ринку, причини змін на ринку краси та здоров'я України, стратегії та рішення, що приймалися магазинами для змагання на ньому.
У цій статті подано аналітичну інформацію щодо нового технічного регламенту на косметичну продукцію в Україні. Розглянуто таке: вплив стандартів на якість продукції, коментарі учасників ринку, переваги нового регламенту, короткі висновки.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики в Україні. Розглянуто коментар представника ринку косметики, структура витрат компанії на маркетинг, загальний бюджет на маркетингову активність, найбільші ринки косметики та засобів особистої гігієни в Європі на 2021 р., інші дані ринку.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметики в Україні. Розглянуто: новини косметичного ринку України, частка російської продукції в сегменті косметики та гігієни до лютого 2022 року, стан та тенденції ринку косметики, державне регулювання ринку косметики, бренди косметичного ринку.
У цьому тексті обговорюються ключові кроки на початку бізнесу створення власного косметичного бренду в Україні. У ньому розглядаються такі питання: з чого почати, які знання знадобляться, вивчення ринку та вибір шляху реалізації, поточний стан ринку, альтернативи реалізації, планування масштабу виробництва, розрахунок собівартості, облік аспектів при запуску виробництва, вибір виробника, особливості сировини для дорогих і більше доступних продуктів, вибір упаковки з урахуванням категорій, цін та пошуку, тривалість шляху від ідеї до готового продукту, включення маркетингу, розрахунок окупності, короткі висновки.
У статті представлена аналітична інформація щодо ринку засобів по догляду за волоссям України. Розглянуто: основні категорії необхідних засобів догляду за волоссям на українському ринку, основні споживачі на ринку, динаміка продажів косметики для волосся, найбільш популярні бренди ринку, структура ринку кондиціонерів для волосся за популярними категоріями (частка бальзамів на ринку, масок для волосся, рідких кодиціонерів) , пінок), тренди ринку засобів для фарбування волосся, частка жінок, які заявляють про використання перманентних фарб, популярні бренди ринку фарб для волосся, ключові тенденції, які вплинуть на світовий ринок косметики та засобів догляду в наступному десятилітті.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку стоматологічних паст в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку, основні бренди на ринку паст України, ТОП-5 споживчих переваг брендів зубних паст у 2021 році, загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021 р., ємність ринку зубних паст в Україні в 2021 році, аналіз тенденцій в умовах воєнного стану.