У цьому огляді представлені топ-10 найкращих моніторів України. Розглянуто: особливості та переваги моноблока, характеристика моделей моноблоків із вибраних топ-10 за перевагами/недоліками, у тому числі технічна характеристика.

Цей огляд містить інформацію щодо ринку моніторів в Україні. розглядаються основні тенденції, а також попит, лідери ринку з їх частками, цінова політика, обсяги продажів, переваги в діагоналях при покупці моніторів, інші фактори, якими керується покупець під час вибору монітора та багато іншого.

У цьому огляді наведено інформацію про ринок моніторів України. Розглядаються основні тенденції на ринку, а також обсяг ринку, обсяг продажу, фактори, що впливають на ринок, частка LED LCD-моніторів, структура попиту, ціни та інше.

У сегменті великоформатних моніторів компанія досягла ще вищих показників. Її частка на ринку моніторів діагоналлю понад 24 дюйми досягла 27,5%, а квартальні продажі в штучному обчисленні склали 1 млн моніторів. У ІІІ кварталі поточного року обсяги продажів LED-моніторів Samsung збільшилися в порівнянні з ІІ кварталом на 26%, а в порівнянні з аналогічним періодом 2010-го - вдвічі. Це свідчить про широкомасштабний перехід користувачів із звичайних LCD-моніторів на LED. Показники продажів Samsung Electronics демонструють успіх компанії у зміцненні своїх позицій у сегменті моделей преміум-класу: на LED-моделі припадає понад половина загального продажу моніторів Samsung. На початку 2011 року Samsung представив серію інноваційних моніторів і активно проводить маркетингову кампанію, мета якої – донести інформацію про різні функції та високу продуктивність новинок. До нових моделей входять

На сьогоднішній день на українському ринку на частку моніторів з роздільною здатністю Full HD припадає 85-90% продажів усіх моніторів з діагоналлю 21,5" і вище. У міру здешевлення моніторів з роздільною здатністю FullHD (мінімальний розмір діагоналі - 21,5"), їх частка у наших продажах постійно зростає. Згідно з прогнозами, до кінця 2011 року частка цих моніторів у продажах Acer зрівняється з традиційними лідерами - широкоформатними моделями 19". Однак існує й інша думка - формат 16:10 витіснений з ринку не буде, просто монітори з таким дозволом "підуть" у свою нішу і будуть затребувані, в першу чергу, для офісних завдань, для яких Full HD-монітори не такі зручні, як, наприклад, для перегляду фільмів, проте експерти сходяться на думці, що, незважаючи на «опір» споживачів, формат Full HD стане домінуючим на ринку моніторів, хоч би тому, що виробники практично

Дані аналітичних досліджень переваг споживачів за 2008 та 2009 роки. - не найкращий ґрунт для якихось далекосяжних висновків і прогнозів, оскільки надто різні економічні умови панували на ринку в цей період. Та й середні ціни на деякі моделі змінювалися часом більш ніж на 20%. Але все ж таки деякі тенденції виявити можна. Головна з них частка 22-дюймових дисплеїв зросла майже вдвічі, до 28,4%. На жаль, з цього показника не видно, як збільшується частка нових 21,5-дюймових пристроїв із ставленням сторін

Вітчизняний ринок РК-моніторів дуже ємний. Так, за даними дослідницьких компаній, за три квартали поточного року було продано понад півтора мільйони одиниць. "Звичайно, це ласий шматочок для будь-якого вендора, тому конкуренція тут досить жорстка", - зазначає Тетяна Тарасенко, менеджер українського представництва ASUS з РК-моніторів. Головним трендом 2008 року стало удосконалення всіх технічних характеристик матриць, таких як яскравість, контрастність, колірний простір, час відгуку, дозвіл (останнім часом його цілком достатньо для відображення відео у стандарті Full HD – ще одного модного тренду в сегменті РК), розповідає пані. Тарасенко. Такі покращені матриці представлені у сучасних моделях з діагоналлю 24-26. Однак лідерами продажів, як і раніше, залишаються широкоформатні монітори з

Помітно зросли в поточному році продажі 17-и 19-дюймових моделей, що неухильно знижувалися в першій половині 2008 р. 20%. У нас картина дещо інша: 19 дюймів - 55%, 20" - 20%, 22" і вище - 25%. Безсумнівно, останній сегмент буде в 2009 р. найбільш цікавим і швидко розвивається. моделей формату 16:9 За прогнозами аналітиків, цього року обсяг українського ринку моніторів зменшиться порівняно з 2008 р.

Серед основних тенденцій у сегменті моніторів експерти відзначають перехід на широкоформатні пристрої. Монітори, що домінували до 2008 року, із співвідношенням сторін 4:3 цього року майже зникли з полиць магазинів, а їхня частка у продажах становить менше 25%. За даними Unitrade Group, за підсумками трьох кварталів кінцевим користувачам було реалізовано близько 485 тис. TFT-моніторів, що на 60,6% менше від показника продажів трьох кварталів минулого року (1,230 млн пристроїв). У грошах ринок зменшився ще значно - на

Роздрібні продажі моніторів у четвертому кварталі цього року обвалилися на 30%. У перші три місяці 2009 р. падіння ринку може досягти позначки 60–70%. Покупці моніторів розчарували рітейлорів. У середині поточного року Unitrade Group прогнозувала, що за підсумками 2008 р. кінцеві споживачі скуплять близько 2,15 млн даних пристроїв, що в грошовому вираженні становило б близько $550 млн. На початку минулого року монітори справді були дуже перспективною категорією, оскільки їх купівля змістилася у площину заміни застарілих пристроїв. Це призвело до того, що їх почали частіше купувати окремо від ПК, а це мало підвищити середню вартість покупки. Втім, осіннє падіння попиту суттєво відкоригувало прогнози мереж. Роздрібні продажі моніторів за січень–жовтень 2008 року склали приблизно 1,22 млн одиниць ($340 млн). Надії на передноворічні покупки також не справдилися. Не врятувало реалізацію навіть зниження оптових, а згодом і роздрібних цін.

Тенденцією розвитку сучасних мультимедійних проекторів стає застосування оптичних систем ближньої проекції, що висувають набагато менші вимоги до приміщення, в якому вони встановлюються і мають ряд експлуатаційних переваг. Вже доступні пристрої, що створюють досить велике зображення навіть при тому, що їхній корпус майже стосується площини екрану. Насамперед такі апарати потрібні для застосування в бізнесі, де частіше доводиться користуватися технікою в непристосованих для неї приміщеннях.

Зі зростанням популярності світлодіодних технологій збільшується і кількість компаній-реалізаторів та системних інтеграторів, проте поки що їх обсяги продажів обмежуються одиницями реалізованої продукції. На даний момент склад операторів вітчизняного ринку СЕ досить обмежений. В Україні левова частка продажів світлодіодної техніки припадає на дві компанії Екта та "Літер", перша з них є єдиним виробником СЕ на території нашої країни, друга ж – найбільшим імпортером та інтегратором світлодіодних екранів під ТМ Васго, Mitsubishi, LeaterScreen.

Вітчизняний ринок ЖК-моніторів - один із найбільш стрімко розвиваються в сегменті комп'ютерної периферії. Істотне зниження цін на широкоекранні дисплеї великої діагоналі призвело до швидкого зростання їхньої популярності. Якщо ще рік тому серед цих моделей переважали матриці сімейства VA, то сьогодні їхня переважна кількість оснащується TN, що значно дешевше. Засилля панелей цього типу спостерігається не лише серед широкоекранних моніторів. На сьогоднішній день вони займають 87% загальної кількості пропозицій. На PVA та IPS, а також їх різновиди припадає по 5%, а ось MVA втратили колишню популярність серед постачальників – їхня частка становить лише 3%.

Продажі TFT моніторів кінцевим користувачам у 2006 році склали близько 1 427 000 пристроїв. У грошах ринок склав понад $ 377 млн. Середня собівартість реалізованих TFT моніторів за підсумками річних продажів склала $ 264. За підсумками 2006 року кінцевим користувачам було реалізовано близько 1.4 млн. TFT моніторів, що на 117% більше за показник продажів 2005 року, тобто. ринок у абсолютному вираженні виріс більш ніж удвічі.

В останні кілька років ми спостерігаємо стрімкий прогрес у галузі ЖК. Нещодавно з наших столів повністю зникли ЕПТ-монітори, їх замінили TFT-моделі 15", потім масовою стала діагональ 17", а сьогодні на їх місце прийшли 19-дюймові дисплеї. Але основний інтерес виробників ЖК, як відомо, лежить у сегменті ще більших діагоналей, оскільки саме тут вони одержують найвищий прибуток. Згідно з нещодавно опублікованим дослідженням аналітичної компанії Displaybank, за результатами 2006 р. ЖК-панелі зуміли перевершити за сумарними поставками плазмові в сегменті 40". При цьому варто зазначити, що сьогодні в секторі великих екранів ця діагональ найбільш затребувана користувачами і тому від нього багато в чому залежать загальні показники виробників.

Якщо 2005 р. став знаковим завдяки тому, що РК-монітори перевищили продаж ЕПТ у кількісному обчисленні, то в 2006 р. відзначався фактичний відхід останніх з масового ринку. На їхню частку припало близько 10-15% з 1,5-мільйонного обсягу збуту всіх дисплеїв, а переважна кількість таких продуктів (переважно з діагоналлю 17") була поставлена корпоративним користувачам, які в основному купують і 15-дюймові РК-апарати.

У нещодавно опублікованих звітах аналітиків, присвячених ринку РК-панелей з діагоналями більше 10", у III кварталі відзначається досить стабільне зростання попиту на продукцію з боку трьох найбільших сегментів: ноутбуків, моніторів та телевізорів. При цьому якщо донедавна у двох останніх лідирували корейські бренди, то, починаючи з IV кварталу, тут все сильніше відчувається тиск тайванських постачальників.У липні-вересні 2006 р. на ринок поставлено 77,4 млн. РК-панелей, що на 29% більше, ніж за той же період попереднього року. зростання збуту дозволило згладити вплив негативного для виробників цінового фактора.Незважаючи на те, що середньозважена вартість матриці за III квартал впала на 6% (а за рік - більш ніж на 16%), фінансові надходження галузі за той же термін зросли на 14% (річні - на 9%), склавши 13,5 млрд дол.

Крім традиційного зниження цін у всіх сегментах ринку РК-моніторів, найбільш очевидною тенденцією – як загальносвітової, так і локальної – стало витіснення 17-дюймових моделей пристроями з діагоналлю 19”.

У 2006 році продажі рідкокристалічних моніторів в Україні перевалять за 1 млн. штук. Лідирують корейські бренди.

Зв'язатися з нами