В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі комп'ютерами в Україні. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах в Україні за перший квартал 2024 року.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу в категорії електроніка та побутова техніка в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальний тренди ринку, частка покупок у категорії онлайн/офлайн, відмінність середнього чека покупок онлайн та офлайн, особливості придбання електроніки та побутової техніки, вплив бренду товару на вибір покупців і імпульсивність здійснення покупок, п'ять найчастіше оновлюваних товарів і купували українці у 2021 року.

Звіт містить аналітичні відомості щодо продажу техніки в інтернет-магазинах України. Розглянуто: рейтинг інтернет-магазинів за результатами дослідження, причини, через які не варто купувати техніку, огляд магазинів за формами господарювання, огляд виданих фіскальних чеків, маркування товарів, огляд процесу повернення.

У матеріалі подано аналітичні відомості щодо торгівлі техніків в Україні за підсумками 2018 року. Розглянуто: топ популярних категорій товарів серед українців за кількістю проданих штук у звітному році, структура реалізованих товарів за сумою продажу.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо торгівлі смартфонами в Україні. Розглянуто: обсяг проданих смартфонів в Україні у 2018 році, згідно з оцінкою, тенденції розвитку власних магазинів мережевими мобільними операторами, новини операторів, драйвери розвитку продажів мережевих операторів, вплив сервісу на продаж.

У даному матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку роздрібної торгівлі побутовою електронікою в Україні за підсумками 9 міс. 2016 року. Розглянуто: обсяг проданої техніки та електроніки за січень-вересень, порівняння з обсягами продажів в аналогічному періоді 2015 року, обсяг ринку за підсумками 9 міс., причини зростання та розвитку ринку, темпи зростання продажів побутової техніки та смартфонів, причини зростання продажів товарів даного сегменту , щомісячний приріст продаж товарів категорії електротранспорт, інші тренди ринку.

Якщо говорити про структуру продажів ІТ-продукції, то найбільше у нас посідає мобільні ПК – 28%, десктопи – 18%, комплектуючі та монітори – близько 10%. Високим попитом користується антивірусне програмне забезпечення. Збільшення середньої суми чека та торгового виторгу (на 10-15%) при купівлі техніки спостерігалося вже у 2010 р. і я сподіваюся ця тенденція розвиватиметься надалі зі збільшенням доходів населення. Основний вплив справило те, що ціни на техніку залишаються практично такими ж, як у 2007 р. І тоді і зараз ціна на комплект з комп'ютера та монітора становила

Збут офісного обладнання, за інформацією аналітиків, збільшився на 22,8%. Сегмент продовжує розвиватися за рахунок МФУ, продаж яких зріс на 32%. Реалізація принтерів підвищилася на 30%, сканерів - на 10%, якщо порівнювати квітень-червень 2010 р. з відповідним періодом минулого року. Збут ноутбуків збільшився на 66%, а їхня частка в обсягах реалізації ІТ-продукції - до 61%. Далі йдуть стаціонарні комп'ютери та монітори (40 і 15% зростання відповідно). Таким чином, загальний продаж ІТ-техніки у II кварталі підвищився на 50% порівняно з другою чвертю 2009 р. Збільшення збуту телекомунікаційного обладнання на вражаючі

Збут офісного обладнання, за даними аналітиків, збільшився на 22,8%. Сегмент продовжує розвиватися за рахунок багатофункціональних пристроїв, продаж яких зріс на 32% і склав 59% товарообігу за даною категорією. Реалізація друкувальних пристроїв підвищилася на 30%, сканерів – на 10%, якщо порівнювати квітень – червень 2010 р. із відповідним періодом минулого року. Зберігаються колишні тенденції у ІТ-сегменті. Так продаж ноутбуків збільшився на 66%, а їх частка в обсягах збуту ІТ-продукції - до 61%. Далі йдуть стаціонарні комп'ютери та монітори (40 і 15% зростання відповідно). Таким чином загальні продажі ІТ-техніки у II кварталі підвищилися на

У 2010 році на ринку IT-рітейлу продаж залишаться на рівні 2009 року. Частина магазинів закриється, а покупці цікавитимуться насамперед бюджетними товарами. Незважаючи на зазначену аналітиками позитивну динаміку, ситуація на українському ринку побутової техніки та електроніки все ще не може бути визнана обнадійливою. Загальний обсяг ринку в III кварталі становив 6,54 млрд. грн., що на 36,9% менше, ніж в аналогічний період минулого року. .

Виробники та постачальники комп'ютерного обладнання цього року починають звертати особливу увагу на продаж своїх товарів населенню через інтернет-магазини. Це дозволяє їм гнучкіше підлаштовуватися під попит і таким чином намагатися збільшити річний обсяг продажів у період кризи. Провідні виробники оцінюють, що до кінця року на інтернет-роздріб припадатиме до 15% усіх комп'ютерних продажів.

Підсумки четвертого кварталу 2008 р. та першого півріччя 2009 р. продемонстрували різке зменшення торгових площ ІКТ-роздріб. Так, за цей період в Україні було закрито близько 400 торгових точок із продажу цифрової електроніки та побутової техніки. Якщо з 2006 до 2008 р.р. торгові точки відкривалися сотнями, то сьогодні їхнє закриття відбуваються аналогічними темпами. Про це йдеться у новому дослідженні компанії Unitrade Group, присвяченому ситуації на ІКТ-ринку України.

У лютому 2009-го комп'ютери преміум-сегменту подешевшали у доларовому вираженні на 40% — роздріб знижує ціни на ПК, намагаючись розпродати залишки минулорічної техніки. Наприклад, топовий ноутбук, який наприкінці 2008-го коштував $2500, сьогодні можна купити всього за $1200–1500 — дешевше відпускної вартості такого лептопа на китайському чи тайванському заводі. Зниження цін – наслідок зміни попиту. Наприклад, якщо в I–III кварталах минулого року в Україні найкраще продавалися десктопи за середньою ціною $989 (включаючи монітор) та ноутбуки за $1162, то вже в IV кварталі найходовішими були десктопи за $726 і ноутбуки за $871.

Кияни стали відмовлятися від комп'ютерів та ноутбуків, внаслідок чого у спеціалізованих магазинах заговорили про падіння обертів, а також зниження середнього чека. Наступного року ситуація лише погіршиться, що призведе до закриття цілої низки столичних торгових точок. люта фінансова криза змусила жителів Києва відмовлятися від відносно дорогих покупок не першої необхідності. Якщо продаж мобільних телефонів у грудні впав на третину, то продавці комп'ютерів і ноутбуків постраждали ще більше. На думку учасників ринку, до суттєвого падіння обсягів продажів призвело підвищення цін на техніку більш ніж удвічі порівняно з весною. Це пов'язано з курсовими коливаннями, оскільки значна частина продукції поставляється до магазинів з-за кордону.

Економічна криза відіб'ється на розвитку ринку інформаційних технологій дуже неоднозначно. З одного боку, він уріже прибутки компаній і змусить деякі з них закритися. З іншого боку, настане сприятливий час для консолідації ринку та спеціалізації його напрямків. Іншими словами, зростання галузі має зберегтися, тільки воно вже матиме не екстенсивний характер, як досі, але стане більш виваженим та обдуманим у плані інтенсивного нарощування потенціалу. Це відбудеться головним чином за рахунок розширення сфери послуг у сфері ІТ.

Основними джерелами зростання українського ринку інформаційних технологій все ще є сегменти, пов'язані з виробництвом та реалізацією виключно апаратного забезпечення. Внаслідок запізнілого старту в цих областях Україна показує значне щорічне збільшення обсягів продажу комп'ютерів, периферійних пристроїв та іншої апаратури. В цілому Україна в 2007 році показала разючі темпи зростання: ринок IT виріс більш ніж на 40% за загальносвітових показників близько 6% і центральної східноєвропейських — менше 20%.

В Україні ІТ-компанії тільки починають капіталізувати свої бренди, чого не скажеш про компанії, близькі їм до бізнесу, — телекомунікаційних операторів, де вартість бренду вже кілька років поспіль відповідає світовому рівню. Тут відіграло роль кілька чинників: обсяг доходу найбільших мобільних операторів СНД, у тому числі й України, що вимірюється у мільярдах доларів, та особливості ринку збуту. Під останнім мається на увазі безліч приватних клієнтів, які необхідно обслуговувати телеком-компаніям.

Незважаючи на скромне, у межах 0,1%, підвищення доходів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року провідні позиції на ринку зовнішніх дискових масивів міцно утримує ЄМС. Заробивши в першій чверті року 912 млн. дол., компанія надійно контролює щонайменше 21,2% ринку ВСХД, демонструючи впевнене лідерство у сегментах NAS та Open SAN. Оцінюючи досить масштабний бізнес ЄМС, слід зазначити, що звітний період став п'ятнадцятим кварталом поспіль, в якому спостерігається збільшення доходів компанії. За зароблених 2,98 млрд. дол. темпи зростання склали в середньому 17%. Частина виручки ЕМС негайно направила на викуп своїх акцій, чим забезпечила ефективне вкладення коштів і підвищення прибутку акціонерів.

Прихований потенціал розвитку IT-ринку – у сфері надання послуг. В Україні дуже низький показник видатків на IT: у перерахунку на душу населення – лише $46. Вчора компанія Idc подала звіт про розвиток основних сегментів українського IT-ринку та озвучила свої прогнози на поточний рік. Загалом вітчизняна IT-галузь ємністю $2,2 млрд залишається орієнтованою на постачання техніки, а не на надання послуг: у структурі попиту обладнання займає понад 80%. Загалом у галузі працює близько 4 тис. компаній та зайнято понад 47 тис. осіб. Ринок залишається ненасиченим, темпи його зростання збережуться високими ще 3-4 роки (у 2007 р. – понад 20%).

Як правило, іноземці не економлять на розкручуванні своїх брендів, змагаються один з одним у величині рекламних бюджетів і не гидують клонування моделей. Причому вітчизняний споживач часто віддає перевагу саме тому продукту, про який чути звідусіль. Так близько 75% українського ринку ноутбуків контролюють виробники А-бренд (відомі світові бренди). Вітчизняним гравцям постійного доводиться боротися за українського споживача, адже, незважаючи на стабільно високі темпи зростання їхнього обороту, ситуація для деяких лідерів зараз уже не така сприятлива.

Зв'язатися з нами