В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку CRM-систем в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: як змінювалися запити щодо CRM різного походження в Україні протягом 2021-2024 років, частка компаній, що не використовують CRM в роботі протягом 2021-2024 рр., топ-10 CRM в Україні за країнами походження, ТОП-10 українських CRM за 2023-2024 рр., як змінилися запити на впровадження CRM різного походження за 2021-2024 рр., динаміка попиту на українські CRM -системи за 2021-2024 рр., особливості та проблеми переходу бізнесу на українські CRM, чи впливає розмір штату та галузь бізнесу на вибір CRM певного походження, як змінився портрет українського бізнесу, який обирає вітчизняні CRM, що робити українському бізнесу, який тільки планує перейти на вітчизняну CRM, як розробникам CRM прискорити перехід бізнесу на вітчизняні системи.

У даній публікації представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку систем розумного будинку, фактори, що впливають на ринок «розумного будинку» в Україні, статистика введення ЖК в експлуатацію в Україні за 2020-2021 рр., базова комплектація будівлі, структура ринку «розумного будинку» в Україні в розрізі поставок продукції, географія поставок в Україні, фактори, що негативно впливають на його розвиток, позитивні фактори, що впливають на ринок, короткі висновки.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: найбільш популярні асоціації, які викликає в інформанта поняття «розумний дім», інші результати опитування інформантів.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку систем "розумного дому" в Україні. Розглянуто: функції базової комплектації систем для будівель, географія постачання продукції в Україну в 2019 році, напрямок розвитку ринку.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: тенденції розвитку ринку систем "розумний дім" в Україні та у світі, основні фактори, які негативно впливають на розвиток даного ринку в нашій країні.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку побудови локальних мереж, а саме, огляд старих та нових підходів до побудови. Розглянуто приклади роботи систем, ієрархічний кампус, оверлейний дизайн, нова архітектура з використанням "фабрики", поточна модель управління мережею, найкращі засоби автоматизації, нові пропозиції та їх переваги.

В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: обсяг європейського ринку пристроїв для «розумного» будинку в 2018 році, порівняння з показником 2017-го, оцінки світового ринку систем «розумний дім» у 2018 році, короткі висновки експертів.

У матеріалі представлені звітні дані щодо ринку серверів Х86 України за підсумками 1 півріччя 2017 року. розглядається: ємність українського ринку серверів у першій половині року, динаміка ринку по відношенню до аналогічного періоду минулого року, поквартальна динаміка ринку серверів з 1 кв. 2016 року по 2 кв. 2017 р.

Матеріали даного огляду містять інформацію щодо українського ринку системи "Розумний дім". Розглядається таке: ситуація та основні тенденції ринку, попит на їхнє обладнання "розумний дім" в Україні, цінова політика на системи інтелектуального управління "розумний дім", терміни окупності системи інтелектуального управління "розумний дім".

У цьому огляді представлена інформація щодо українського ринку систем управління "Розумний дім". Розглядаються тенденції над ринком, попит, лідери над ринком, котрі займаються інсталяцією систем, покупці, цінова політика та інше.

За оцінками аналітиків, майже 40% приріст зумовив, перш за все, еволюційний перехід невеликих та середніх підприємств, які використовують продукти «1С», на систему «1С: Підприємство 8», яка, на відміну від попередніх версій, відноситься до класу ERP. Трійка лідерів ринку EAS не змінюється вже кілька років, проте зростає їхня сукупна частка:

Попит на системи автоматизації безпосередньо пов'язаний зі станом будівельного ринку, а воно, за даними більшості його гравців, залишається плачевним. Згідно з оцінкою за 2009 рік ринок АСУ впав більш ніж на 50%. Але вже з середини поточного року ситуація почала дещо покращуватись. "Серєдіна, втім, як і весь 2009 рік, у зв'язку з економічною кризою була досить стриманою в плані будівництва нових об'єктів комерційної нерухомості, що, безумовно, не могло не позначитися і на ринку систем автоматизації. Здебільшого цей період був характерний продовженням або завершенням проектів, започаткованих у 2008 році, які не зупинилися під час кризи.

Ринок автоматизованих систем управління будівлею перебуває на стадії розвитку та повністю ще не сформований. Тому говорити про його проблеми досить складно. Основна складність полягає скоріше у розвитку сегмента, ніж в інших аспектах ринку автоматики. У нинішніх економічних умовах це обладнання можуть дозволити собі встановити не всі потенційні замовники. Багато хто з них готовий зробити довгострокову інвестицію при будівництві, підрахувавши кількість зекономлених ресурсів через кілька років, але через обмежений бюджет змушені відмовлятися від цих установок. У зв'язку з цим основною проблемою залишається підвищення рівня

Замість традиційних для цієї Теми тижня теоретичних матеріалів цього разу ми вирішили зупинитися на практичному аспекті, якщо так можна висловитися, - проектах впровадження СЕД, що заслуговують на увагу, на українських підприємствах. Подібні описи винятково цікаві, оскільки дають інформацію не лише про те, чого можна досягти за рахунок ІТ, а й про те, який шлях потрібно пройти підприємству та постачальнику для досягнення успіху. До вашої уваги пропонується чотири досить свіжі (2008-2009 рр.) приклади побудови систем автоматизації документообігу в таких галузях, як банківська, телекомунікаційна, торговельна, а також у державному секторі. Ці організації більше за інших споживають СЕД, на них ми і вирішили зупинитися. Слід зазначити, що зібрати їх виявилося не такою вже й складною справою – ще одне свідчення того, що ринок таки не стоїть на місці.

Збільшення вантажообігу, зменшення необхідного персоналу, збільшення місткості складу, 100% облік всього, від вантажопотоку до людино-годин та зносу навантажувачів. Розглянемо, як працює система автоматизації. Коли товар приходить на склад, дані про нього заносяться до системи (для звітності друкується акт приймання). За потреби проводиться переупаковка і товар маркується штрих-кодом. В упаковку вкладаються документи про вантаж. Далі після визначення оптимального місця зберігання система видає відповідне розпорядження персоналу. Система враховує безліч факторів - термін та умови зберігання товару, зонування складу та оптимізацію маршруту навантажувача, правила сумісності партій і т. д. Найчастіше, для мінімізації маршрутів персоналу та техніки, WMS дає команду на завантаження або відбір товару в місці, що знаходиться найближче до місця закінчення попереднього завдання. Коли надходить запит на відвантаження, система дає вказівку на переміщення товару в зону відвантаження спеціальними алгоритмами (FIFO, LIFO, FPFO). Там додруковуються необхідні документи (накладні, маршрутні листи).

Наші підприємства за умов фінансової нестабільності спробують скоротити додаткові витрати. Чи заощаджуватимуть бізнесмени на управлінських ІТ рішеннях, - поки не зрозуміло. Деякі вважають, що впровадження ERP-систем надто дорого в умовах нестачі коштів. Інші кажуть, що застосування подібних продуктів для підтримки виробництва стане для багатьох панацеєю і дозволить вижити, а компанії з не налагодженими бізнес-процесами не зможуть впоратися з економічною кризою. Одним з позитивних сигналів для ринку ERP стала тенденція зростання попиту, що недавно зародилася, в сегменті SMB. Світові розробники ІТ-систем – SAP та Oracle – розраховують, що середній та малий бізнес стануть основним драйвером зростання ринку систем управління бізнес-процесами підприємств у всьому світі. Наразі обсяг надходжень від ліцензії для SMB становить приблизно $21 млрд., що перевищує навіть обсяг продажів ERP-систем для великих підприємств ($17,9 млрд.).

Продукти в період кризи можуть допомогти компаніям залишатися ефективними, більш гнучкими та конкурентоспроможними. Так, при впровадженні ERP-системи досягається скорочення витрат за рахунок автоматизації більшості процесів з обліку та планування, оптимізації закупівель та складських запасів, а також аналізу та контролю витрат. Основне ж призначення CRM-оптимізувати роботу з клієнтською базою, тобто сприятиме підвищенню продажів. Крім того, ERP-системи мають модуль контролю дебіторської заборгованості, а в системах CRM це завдання вирішується у модулі управління продажами. Водночас, відчувши наслідки кризи, багато керівників підприємств заявили про наміри зменшити витрати на інформаційні технології наступного року. Колегу підтримав керуючий директор SAP Ukraine Олександр Мельников. Такі продукти в період кризи можуть допомогти компаніям залишатися ефективними, більш гнучкими та конкурентоспроможними. Так, при впровадженні ERP-системи досягається скорочення витрат за рахунок автоматизації більшості процесів з обліку та планування, оптимізації закупівель та складських запасів, а також аналізу та контролю витрат. Основне ж призначення CRM-оптимізувати роботу з клієнтською базою, тобто сприятиме підвищенню продажів. Крім того, ERP-системи мають модуль контролю дебіторської заборгованості, а в системах CRM це завдання вирішується у модулі управління продажами. Водночас, відчувши наслідки кризи, багато керівників підприємств заявили про наміри зменшити витрати на інформаційні технології наступного року.

Впровадження автоматизованих систем управління на підприємствах загальмувалося до найкращих часів. Учасники ринку ERP-систем, опитані, одностайно заявляють, що протягом найближчих півроку-рік вони навіть не сподіваються, що їхні продукти будуть потрібні так само, як у минулі роки. За даними компанії IDC Ukraine (м.Київ; дослідження IT-ринків; в Україні з 2005 р.; понад 1 тис. чол.), темпи зростання ринку за підсумками 2007 р. становили 38,7%. Оцінки інших аналітиків та операторів ринку приблизно такі самі - торішнє зростання було на рівні 35-37%. Практично всіх потенційних клієнтів, орієнтованих купівлю ERP-систем, цікавили системи, розроблені з урахуванням специфіки підприємства, і навіть окремі модулі. А корпорації, які вже використовують ERP-системи, потребували впровадження додаткових модулів. Таких, наприклад, як системи бізнес-аналітики, рішення з управління відносинами з клієнтами (CRM) і т.д. Так, цього року спостерігалася велика зацікавленість компаній у ERP-рішеннях з урахуванням галузевої специфіки, а також у таких рішеннях, як Business Intelligence (бізнес-аналітика) та системи з управління персоналом.

Рішення про реалізацію бажання жити у розумному будинку господар має приймати на етапі проектування будівлі чи ремонту квартири. Звертаючись до інтегратора (компанії, яка займатиметься проектуванням, встановленням, підключенням, введенням в експлуатацію та супроводом проекту надалі), він вибирає вид системи, яку хоче побудувати, її функціональність. Інтегратор погоджує із замовником перелік та вартість обладнання. Для клієнта дуже важливими є елементи, з якими він щодня стикатиметься, а саме система управління - сенсорні панелі, вимикачі, фурнітура. Вона має бути простою, зручною та вписуватися в інтер'єр.

Зв'язатися з нами