В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мультимедіа в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: топ 25 компаній, що спеціалізуються на тиражуванні звуко-, відеозаписів і програмного забезпечення за березень 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мультимедіа в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: топ 25 компаній з виробництва електронної апаратури побутового призначення для приймання, записування та відтворювання звуку й зображення в Україні за березень 2024 року.

У публікації представлено огляд цін на комплектуючі для геймінгу. Розглянуто: скільки в середньому доведеться заплатити за PS5 і Xbox Series X, порівняння цін у різних країнах, де бути геймером найдешевшим, порівняння цін на приставки та підписки двох популярних платформ, інші відповіді респондентів.

У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо розвитку сегменту гарнітури в Україні. Розглянуто: споживчі переваги при виборі гарнітури, динаміка продажів гарнітури за 4 роки, сумарні продажі за 2018 рік, тренди та короткі висновки.

У матеріалі представлені відомості щодо вибору музичних центрів в Україні. Розглянуто огляд параметрів вибору музичного центру, типи музцентрів, представлених на ринку, функції аудіосистем, додаткові функції, інтерфейси підключення, матеріали корпусу та перелік рекомендацій щодо вибору.

В огляді представлений рейтинг топ-7 найкращих навушників-вкладишів в Україні. Розглянуто: огляд навушників, які увійшли до рейтингу, їх характеристика, плюси та мінуси у використанні, технічні характеристики (частотний діапазон, чутливість, імпеданс, мікрофон).

Публікація містить рейтинг топ-10 найкращих повнорозмірних навушників в Україні. Розглянуто: огляд навушників, які увійшли до рейтингу, їх характеристика, плюси та мінуси у використанні, технічні характеристики (частотний діапазон, чутливість, опір, мікрофон).

Огляд містить рейтинг найкращих внутрішньоканальних навушників, представлених на ринку України. Розглянуто: огляд навушників, що увійшли до рейтингу, їх характеристика, плюси та мінуси у використанні, технічні характеристики (частотний діапазон, чутливість, імпеданс, мікрофон).

У цій публікації представлені аналітичні відомості щодо ринку продажів розумних колонок у світі за підсумками 2 кварталу 2018 року. Розглянуто: зростання продажів розумних колонів у 2 кв. 2018 р., рейтинг колонок з найбільших продажів.

Цифрова революція у світі музики в Україні, як і в інших країнах, виявилася у двох своїх могутніх трендах. По-перше, переорієнтація українських меломанів на музичні бази, викладені в Інтернеті, призвела до того, що за якихось два роки різко впав продаж компакт-дисків, причому не лише легальних, а й піратських. Розстановку сил на ринку можна описати приблизно так: СD залишилися справою колекціонерів, які купують в основному ліцензійний продукт, і меломанів-аматорів, які страждають на відсутність Інтернету. Обидві категорії шанувальників традиційних носіїв рідшають - перша відчуває на собі тягар кризи, а друга освоює принади домашнього широкосмугового Інтернету. Близько 85-90% музичних файлів в Інтернеті завантажуються безкоштовно, тобто нелегально, і кількість порталів, що промишляють цим (включаючи торренти, мережеві спільноти тощо) щорічно продовжує зростати.

Ситуацію над ринком таких пристроїв слід розглядати, попередньо розділивши їх за принципом прийому сигналу. Епоха аналогового ТБ фактично йде в небуття, а з нею - і всі відповідні моделі. З огляду на всесвітню тенденцію переходу на мовлення у цифровому форматі, гадаю, цей процес завершиться найближчим часом. Таким чином, актуальність зберігають лише приймачі, що підтримують один із трьох стандартів - DVB-T, DVB-C та DVB-S (ефірний, кабельний та супутниковий). При цьому перша категорія через недостатньо розвинену інфраструктуру системи цифрового ефірного ТБ більшістю користувачів у нас в країні сприймається з недовірою, а друга і третя - як спеціалізоване професійне обладнання. Всі ці суб'єктивні чинники впливають вплинув на вибір кінцевого покупця і ринок пристроїв загалом.

Цифрова революція у світі музики в Україні, як і в інших країнах, виявилася у двох своїх могутніх трендах. По-перше, переорієнтація українських меломанів на музичні бази, викладені в Інтернеті, призвела до того, що за якихось два роки різко впав продаж компакт-дисків, причому не лише легальних, а й піратських. Розстановку сил на ринку можна описати приблизно так: СD залишилися справою колекціонерів, які купують в основному ліцензійний продукт, і меломанів-аматорів, які страждають на відсутність Інтернету. Обидві категорії шанувальників традиційних носіїв рідшають - перша відчуває на собі тягар кризи, а друга освоює принади домашнього широкосмугового Інтернету. За його словами, близько 85-90% музичних файлів в Інтернеті завантажуються безкоштовно, тобто нелегально, і кількість порталів, що промишляють цим (включаючи торренти, мережеві спільноти тощо), щорічно продовжує зростати.

Втішно, що на ринку дискретних звукових плат починають з'являтися перші пропозиції пристроїв ASUS лінійки Хопаг, адже зараз саме ця компанія може стати головним конкурентом для Creative на цій ниві. Щодо акустичних систем, то тут ситуація протилежна - на сьогодні в торговому каталозі Hotline зафіксовано 23 виробника мультимедійних АС, що можна вважати своєрідним рекордом.

Світовий обсяг продажу музики через інтернет з кожним роком збільшується на 25%, тоді як продаж компакт-дисків щорічно падає на 13%. Представники деяких рекордингових компаній упевнені, що CD втратили свою комерційну привабливість. Кінець ЕПОХИ Ця тенденція притаманна українському ринку компакт-дисків. Тільки за останній рік продаж ліцензійних музичних CD, за різними оцінками, скоротився приблизно на 25-30%. Як і раніше, дуже "б'є" і піратська продукція. Хоча, за словами гравців ринку, через розвиток інтернет-продажів проблеми почалися і у піратів. Українські споживачі більше не хочуть платити нехай і невеликі гроші за неліцензійний диск сумнівної якості, якщо музика того ж рівня доступна в інтернеті.

Незважаючи на те, що починаючи з 2000 року обсяг нелегального ринку DVD і CD повільно, але вірно знижувався з 85% до 75-70%, тепер криза розгортає все назад. Батрух вже найближчим часом прогнозує такий же сплеск нелегального продажу фільмів та музики, як у 1990-х. До того ж тепер любителі фільмів на кулі отримують їх не так на дисках, як через інтернет. З кожним роком у Мережі кількість так званих файлообмінників, торентів та сайтів, з яких можна безпосередньо качати музику та фільми, суттєво збільшується. Про це свідчить щорічне зростання в Україні на 3% кількості користувачів інтернету та збільшення кількості подібних сайтів.

Часи бурхливого розвитку споживчих (тобто ігрових та мультимедійних) звукових плат вже позаду, і на сьогоднішній день переважна більшість користувачів цілком задовольняються можливостями вбудованого звуку. Водночас, сказати, що ринок таких пристроїв припинив існування, не можна, адже періодично на ньому навіть з'являються нові гравці. Однак нічого принципово нового вони не пропонують, тому що їх продукти базуються на одних і тих же рішеннях від C-Media або Creative.

Уподобання споживачів щодо цінового діапазону та формату акустичних систем для настільних ПК, мабуть, уже навряд чи змінюватимуться. Пропозицій АС вистачає на будь-який смак і гаманець, проте найбільша кількість все ж таки припадає на 2.0- та 2.1-канальні пристрої вартістю до $100-150. Спокусити покупця перевагами багатоканальних комплектів досить складно, адже всі вигоди від ефекту навколишнього звучання можуть виявитися нівельованими клопотами щодо розміщення, підключення та налаштування такої системи. Тому моделі форматів 5.1 та 7.1 все більше виробників відносять до комплектів для домашнього кінотеатру.

Левову частку (понад 80%) всіх акустичних систем для ПК складають 2.0-і 2.1-канальні комплекти, 18% представляють категорію 5.1-канальних, все ж таки інші конфігурації можна вважати екзотикою, що зустрічається на ринку вкрай рідко. І, мабуть, такий поділ збережеться ще на дуже довгий термін. Те саме стосується розподілу за вартістю - як і раніше, понад 50% пропозицій припадає на сегмент до $50, і лише близько 20% пристроїв відносяться до діапазону "понад $90". Варто відзначити, що багато користувачів вибирають акустичну систему для своїх ПК, керуючись не якістю її звучання, а химерним дизайном, проте фантазія виробників у цьому напрямі вже поступово починає вичерпуватися.

Ударом по ринку відеопрокату став і розвиток широкосмугового доступу в інтернет, кількість користувачів якого на кінець 2007 р. в Києві досягла 240 тис., а також поява цифрового кабельного телебачення. Широкосмуговий доступ дозволяє скачати будь-який фільм, що сподобався, за кілька хвилин і справжні копійки (у розрахунку на вартість хвилини трафіку основних операторів 1,5-годинний фільм обійдеться в 7 грн.). Близько 90% активних користувачів швидкісного інтернету у столиці використовують його для завантаження фільмів. А послуга Video-on-Demend, яку надають як інтернет-провайдери, так і оператори цифрового кабельного телебачення, взагалі є прямою заміною відеопрокату, оскільки цей сервіс дозволяє передплатнику сидячи на дивані, вибрати день і час перегляду будь-якого фільму або телепередачі.

Розподіл мультимедійної акустики за форматами також підносить сюрпризів - попри значні зусилля рекламних відділів, як і найпоширенішими залишаються системи 2.0 і 2.1, а 5.1-канальные купуються лише з ігрових цілей чи домашніх кинотеатров. Коротко про ТВ-тюнери. Дані статистики свідчать, що лише 58% цих пристроїв є внутрішніми, 25% - це USB-рішення, а 9 і 8% припадає на РСМСIА та автономні моделі відповідно. Розподіл пропозицій по виробниках демонструє вельми закономірні результати - попереду з помітним відривом Аver, слідом за Соmpro і замикає трійку KWorld. Найбільше цих виробів пропонується у секторі $50-75, проте з виходом силіконових тюнерів з'явилися й моделі ціною менше $30.

Зв'язатися з нами