У даній публікації представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку систем розумного будинку, фактори, що впливають на ринок «розумного будинку» в Україні, статистика введення ЖК в експлуатацію в Україні за 2020-2021 рр., базова комплектація будівлі, структура ринку «розумного будинку» в Україні в розрізі поставок продукції, географія поставок в Україні, фактори, що негативно впливають на його розвиток, позитивні фактори, що впливають на ринок, короткі висновки.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: найбільш популярні асоціації, які викликає в інформанта поняття «розумний дім», інші результати опитування інформантів.
Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку систем "розумного дому" в Україні. Розглянуто: функції базової комплектації систем для будівель, географія постачання продукції в Україну в 2019 році, напрямок розвитку ринку.
Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: тенденції розвитку ринку систем "розумний дім" в Україні та у світі, основні фактори, які негативно впливають на розвиток даного ринку в нашій країні.
В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку систем "розумний дім" в Україні. Розглянуто: обсяг європейського ринку пристроїв для «розумного» будинку в 2018 році, порівняння з показником 2017-го, оцінки світового ринку систем «розумний дім» у 2018 році, короткі висновки експертів.
Матеріали даного огляду містять інформацію щодо українського ринку системи "Розумний дім". Розглядається таке: ситуація та основні тенденції ринку, попит на їхнє обладнання "розумний дім" в Україні, цінова політика на системи інтелектуального управління "розумний дім", терміни окупності системи інтелектуального управління "розумний дім".
У цьому огляді представлена інформація щодо українського ринку систем управління "Розумний дім". Розглядаються тенденції над ринком, попит, лідери над ринком, котрі займаються інсталяцією систем, покупці, цінова політика та інше.
Попит на системи автоматизації безпосередньо пов'язаний зі станом будівельного ринку, а воно, за даними більшості його гравців, залишається плачевним. Згідно з оцінкою за 2009 рік ринок АСУ впав більш ніж на 50%. Але вже з середини поточного року ситуація почала дещо покращуватись. "Серєдіна, втім, як і весь 2009 рік, у зв'язку з економічною кризою була досить стриманою в плані будівництва нових об'єктів комерційної нерухомості, що, безумовно, не могло не позначитися і на ринку систем автоматизації. Здебільшого цей період був характерний продовженням або завершенням проектів, започаткованих у 2008 році, які не зупинилися під час кризи.
Ринок автоматизованих систем управління будівлею перебуває на стадії розвитку та повністю ще не сформований. Тому говорити про його проблеми досить складно. Основна складність полягає скоріше у розвитку сегмента, ніж в інших аспектах ринку автоматики. У нинішніх економічних умовах це обладнання можуть дозволити собі встановити не всі потенційні замовники. Багато хто з них готовий зробити довгострокову інвестицію при будівництві, підрахувавши кількість зекономлених ресурсів через кілька років, але через обмежений бюджет змушені відмовлятися від цих установок. У зв'язку з цим основною проблемою залишається підвищення рівня
Рішення про реалізацію бажання жити у розумному будинку господар має приймати на етапі проектування будівлі чи ремонту квартири. Звертаючись до інтегратора (компанії, яка займатиметься проектуванням, встановленням, підключенням, введенням в експлуатацію та супроводом проекту надалі), він вибирає вид системи, яку хоче побудувати, її функціональність. Інтегратор погоджує із замовником перелік та вартість обладнання. Для клієнта дуже важливими є елементи, з якими він щодня стикатиметься, а саме система управління - сенсорні панелі, вимикачі, фурнітура. Вона має бути простою, зручною та вписуватися в інтер'єр.
За приблизними підрахунками в Україні працює близько 100 компаній, що надають послуги зі створення проектів розумного будинку. В основному вони зосереджені у великих містах або обласних центрах вимоги: наявність фахівців, які володіють дістаєте точними технічними знаннями для продажу, супроводу продажу та встановлення систем автоматизації житла; наявність у штаті співробітників менеджера з продажу, який пройшов навчання у материнській компанії; розміщення рекламних матеріалів на сайтах та іншої рекламної продукції компанії-дилера. Натомість дилер отримує систему знижок або фінансове заохочення на обладнання, безкоштовне навчання персоналу, допомогу в організації кімнати показів, консультування по роботі з обладнанням, допомогу у підготовці рекламних матеріалів, допомогу у проведенні презентацій з виїздом до замовника, так і в кімнаті показів.
На сьогоднішній день на ринку України широко представлені бюджетні системи, і хоча багато з цих рішень можна важко віднести до побудованих за технологією, у розумінні багатьох дрібних компаній - інсталяторів електрики - це звучить як розумний будинок. Насправді йдеться про управління світлом за допомогою дистанційних пультів чи інтеграцію з елементами домашнього кінотеатру. Такі прості автоматизовані системи будуються з урахуванням автоматики відомих торгових марок. Важливо, що за допомогою подібних міні-комплексів можна організувати елементи "розумного керування" у вже готовому будинку, без особливих доробок. Адже, як правило, оператори ринку інтелектуальних будівель завжди попереджають: щоб отримати продукт, що якісно функціонує, основні параметри розумної будівлі потрібно закладати ще на етапі проектування.
Незважаючи на досить скромні обсяги субринку, оператори запевняють, що обсяг їхнього будівництва щорічно збільшується на 15-20%. У той же час, керівник групи консультантів з інженерної інфраструктури будівель корпорації "Інком", вважає, що в Україні ще років п'ять розумний будинок залишатиметься суто іміджевою технологією. Функціонально господарям квартир ці навороти зараз особливо не потрібні. За оцінками експертів, розумний напрямок поки що просувають 3-4 спеціалізовані будівельні компанії і ще стільки ж розвивають його як додатковий вид діяльності. Кількість їх клієнтів ледве дотягує до 1% від усіх замовників, та й ті найбільше стурбовані автоматизацією систем кондиціювання та безпеки, а також застосуванням сучасних засобів телекомунікацій.