В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку комплектуючих в Україні. Розгянуто наступне: різновиди, технічні характеристики та ціни на процесори, материнські плати, відеокарти, накопичувачі.

В матеріалі міститься інформація по ринку комплектуючих в Україні та світі. Розглянуто наступне: підтримка операційної системи, можливі наслідки нововведень, нові послуги.

Матеріал надає інформацію про конкретні ритейлери та їх мобільні додатки, а також оцінки користувачів та проблеми, з якими вони стикаються при використанні цих додатків. Розглянуто наступне: аналіз мобільних додатків для рітейлерів в Україні, дослідження ключових функцій та особливостей цих мобільних додатків, у тому числі надання інформації про кількість завантажень та оцінок у магазинах додатків, опис основних характеристик кожної програми, таких як функції лояльності, опції доставки, оплата через мобільний додаток та інші, згадка про проблеми та недоліки, з якими користувачі стикаються при використанні цих додатків, на основі відгуків у магазинах додатків, кількість завантажень та рейтингів додатків у Play Market та App Store, їх популярність та задоволеність користувачів.

В даному тексті розглядаються такі питання: робота мобільних додатків для різних сфер діяльності в Україні, таких як аптеки, автозаправні станції (АЗС), дитячі розважальні центри та кінотеатри, аналіз ключових функцій та особливостей мобільних додатків різних компаній, оцінка задоволеності користувачів та рейтинги додатків у магазинах додатків (Play Market та App Store) на основі відгуків користувачів, основні функціональні можливості (налаштування повідомлень, купівля квитків, отримання бонусів та знижок, а також виявлення недоліків та проблем, на які користувачі найчастіше скаржаться), вказівку на кількість завантажень додатків та їх поширеність серед користувачів, порівняння додатків усередині однієї сфери діяльності.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку CRM-систем в Україні. Розглянуто: новини українського ринку CRM-систем, коментарі учасників ринку, українські та західні CRM-системи, вартість використання систем.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку ПК у світі за підсумками 1 кварталу 2023 року. Розглянуто: динаміка глобального постачання персональних комп'ютерів в 1 кв. 2023 р., кількість поставлених робочих станцій в 1 кварталі, причини скорочення поставок, п'ять основних світових постачальників, короткі висновки.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо продажу електроніки в Україні за підсумками 2022 року та прогнози на 2023 рік. Розглянуто: стан та тенденції продажів на ринку електроніки в Україні, падіння обсягів продажів електроніки в Україні в 2022 році, зміна споживчих настроїв, готовність споживачів здійснювати покупки, вплив програми Trade-in на продаж електроніки в Україні, попит на б/у техніку, коментарі експертів ринку, короткі висновки та прогнози.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу в категорії електроніка та побутова техніка в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальний тренди ринку, частка покупок у категорії онлайн/офлайн, відмінність середнього чека покупок онлайн та офлайн, особливості придбання електроніки та побутової техніки, вплив бренду товару на вибір покупців і імпульсивність здійснення покупок, п'ять найчастіше оновлюваних товарів і купували українці у 2021 року.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі. Розглянуто: статистика глобального ринку гейм-індустрії та користувача, глобальні гравці ринку по регіонах з річними темпами зростання, прогноз по ринку до 2024 року, частки ринку ігор за статтю, структура гравців з лютого 2020 по травень 2021, доход від підписки на консолі з 2019-2024 рр., згідно з прогнозами, використання соціальних платформ, перегляд рекламних заходів Fortnite, Minecraft та Roblox, години переглядів та трансляцій на Twitch і Youtube, спостережуване та очікуване зростання використання хмарних ігор на регіон.

В огляді представлена аналітична інформація щодо комп'ютерної індустрії України. Розглянуто: список геймдев-компаній України, загальний штат компанії, частка технічних фахівців, кількість вакансій.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками квітня 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку комп'ютерних ігор України, вплив війни на індустрію, динаміка продажів комп'ютерних ігор порівняно з довоєнним періодом, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за лютий 2022 року, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів українському рітейлі за березень 2022 року, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за квітень 2022 року, короткі висновки.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні на березень 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції індустрії ігор, вплив війни на ринок, Топ-20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за березень 2022 р., короткі висновки та прогнози експертів.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками січня 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку комп'ютерних ігор в Україні, рейтинг найбільш ігор, що продаються в українському рітейлі, порівняння з показником продажів комп'ютерних ігор у січні 2021 року, та попередніми періодами.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками грудня 2021 року. Розглянуто: топ-20 найпопулярніших ігор грудня 2021 року, причини падіння продажів у 2021 році порівняно з 2020 рр., динаміка річних продажів ігор в українському рітейлі з 2018-2021 рр., коментарі експертів ринку, рейтинг продажів ігор українських розробників, короткі висновки та очікування щодо ринку.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні. Розглянуто: результати опитування гравців на вибір ігор, найкраща гра серед користувачів та найпопулярніша платформа для ігор, друга за популярністю ігрова платформа серед вітчизняних розробників, найменш популярна ігрова платформа.

У звіті представлена аналітична інформація щодо ринку витрат на мобільні програми у світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: статистика витрат на мобільні програми за підсумками року, порівняння показників витрат 2021 року з АППГ, глобальні споживчі витрати на мобільні програми та ігри в 2020 та 2021 рр. (Google Play/Play market), топ касових мобільних додатків у 2021 році, обсяги завантажених додатків у світі у 2020 та 2021 рр., глобальні витрати на ігри по платформах за два останні роки, топ завантажених ігор за 2021 рік, короткі висновки.

Зв'язатися з нами