У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку рітейлу ювелірної продукції в Україні за підсумками червня 2023 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку рітейлу ювелірної продукції в Україні, показник працюючих точок в цілому з початку війни за 16 місяців, динаміка працюючих та закритих магазинів у сегменті ювелірного рітейлу в Україні, щомісячна динаміка працюючих та закритих об'єктів ювелірного рітейлу з березня 2022-червень 2023 року.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку ювелірних виробів України у 2021 році. Розглянуто: обсяги продажів ювелірної продукції в Україні у 2021 році, згідно з оцінкою, стан та тенденції попиту на ювелірну продукцію в Україні, ювелірні продукти, які найчастіше шукають в інтернеті, статистика індустрії, динаміка продажів ювелірних виробів в Україні з 2019-2021 років. , топ ювелірних брендів ринку, рітейлери року серед ювелірних компаній.

В огляді представлена ​​аналітична інформація щодо ринку ювелірних виробів в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку ювелірних виробів, прогнози по ринку до кінця року, обсяг купленої ювелірної продукції в Україні в 2021 році, динаміка роздрібної торгівлі ювелірними виробами у розрізі ювелірних виробів (справжні ювелірні вироби, біжутерія) та брендових виробів , біжутерія) в Україні з 2019-2021 рр., коментар учасника ринку, топ-3 ювелірних брендів українського ринку, рітейлер року серед ювелірних компаній.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку ювелірних прикрас в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку ювелірних прикрас, динаміка обсягів купівлі срібних ювелірних виробів, тренд попиту на срібло в Україні, коментар учасників ринку.

У цьому дослідженні представлені результати аналізу попиту ювелірні прикраси в інтернеті. Розглянуто: стан та тренди ювелірного ринку України, види прикрас та ювелірних брендів, які обирали українці у 2020 році, вплив кризи на інтерес до аксесуарів.

Звіт містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Публікація містить підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Маркетингове дослідження містить підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Огляд містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

Публікація містить підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

Маркетингове дослідження містить підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

У даному матеріалі представлені підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

В даному огляді наведено підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

У даному маркетинговому дослідженні представлені підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

Огляд містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Ювелірний інтернет-магазин України.

В даному огляді наведено підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Ювелірний інтернет-магазин України.

У даному маркетинговому дослідженні представлено підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Ювелірний інтернет-магазин України.

У даному матеріалі представлено сумарний обсяг імпорту та експорту ювелірних виробів з/в Україну за січень-серпень 2019 року.

У даному матеріалі представлені результати опитування з ювелірного ринку України. Розглянуто: вибір респондентів суб'єкта, якому доцільна передача відходів та брухту для афінажу або для самостійного афінажу, за зобов'язаннями ведення обліку дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, про подання звітності про операції, заходи, які необхідно вжити з обов'язковою реєстрацією у Державній пробірній службі України суб'єктів , що здійснюють операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням, опитування респондентів щодо підтримки та визнання в Україні іноземних пробірних клейм.

В огляді представлені аналітичні відомості щодо ювелірного ринку України. Розглянуто: аналіз тенденцій ювелірного ринку України, очікування зростання цін у 2019 р., динаміка ринку з 2015 року, динаміка середнього чека на ювелірні вироби, прогноз зростання цін на золоті та срібні вироби, короткі висновки.

Зв'язатися з нами