В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок іграшок у світі та в Україні станом на 2025 рік. Розглянуто наступне: поява і розвиток сегмента «кідалтів», фактори попиту на іграшки серед дорослих, роль blind box як драйвера зростання, перспективи розвитку українського ринку, значення емоційного споживання та колекціонування, потенціал для ритейлу й e-commerce, маркетингові можливості unboxing-культури.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок іграшок в Україні за 2024–2025 роки. Розглянуто наступне: зростання попиту на оригінальні фігурки, особливості виробництва та продажів авторських іграшок, використання маркетингових стратегій для масштабування, попит серед молодіжної аудиторії, фактори впливу на ринок іграшок.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку товарів до сезону Back to school в Україні та світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: світовий ринок товарів до сезону Back to school за 2023-2025 рр., глобальні тренди ринку, хто купує під час Back to school, як формуються витрати покупців, як реагують бренди на сезон.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість гравців на ринку іграшок в Україні станом на грудень 2024 року, частка гравців ринку, що зареєстрована в Києві, хто найбільше заробляє з виробників іграшок, п’ятірка компаній за сумою виручки за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: найпопулярніші мережі для покупки іграшок серед українців, як часто українці купують дітям іграшки, улюблені свята, на які купують нові іграшки, фактори впливу на бажання купувати іграшки, за скільки купують дитячі товари.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку іграшок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний обсяг росту ринку іграшок в Україні за 2024 рік, тренди ринку іграшок в Україні, сума, яку готові витратити більшість батьків на подарунки до дня народження чи іншого свята.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг ринку дитячих іграшок в Україні за 2023 рік відносно за 2022 року, очікуваний ріст ринку в Україні за 2024 рік, частка товарів категорії kidult у операторів ринку, тренди індустрії іграшок та споживчий попит.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок дитячого одягу в Україні за 2019 - перше півріччя 2024 років. Розглянуто наступне: загальна характеристика та ключові тренди, структура виробництва й сегментація за віком, зміни споживчих звичок, фактори впливу на ринок дитячого одягу, імпорт і основні напрямки постачання, споживання та ємність ринку, регіональні особливості народжуваності, динаміка імпорту за 2019 — перше півріччя 2024 років, регіональний розподіл новонароджених у 2024 році, динаміка народжуваності за 2019–2024 роки, структура споживчого сегменту станом на 1 вересня 2024 року, динаміка ємності ринку за 2019 — перше півріччя 2024 років.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за квітень 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 компаній, що спеціалізуються на виробництві ляльок, іграшок та ігор (у т. ч. електронних), іграшкових моделей і дитячих автотранспортних засобів (крім металевих велосипедів і триколісних велосипедів) за доходами в Україні за квітень 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: вплив війни на фінансові показники операторів ринку дитячих іграшок в Україні, найпопулярніші інтернет-магазинів дитячих товарів в Україні у липні 2024 року, продажі у категорії «іграшки для немовлят та дошкільнят» за перше півріччя 2024 року порівняно із минулим роком, загальний обсяг продажів ринку іграшок, дохід гравців з категорії «дитячі товари» у 2023 році, загальний трафік ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячого одягу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: специфіка ринку дитячого одягу в Україні, обсяг ніші для брендів в Україні від загального попиту ринку, цільова аудиторія, як виглядає роздріб в Україні, найважливіші характеристики брендів,приклади позитивного впливу брендів у 2023 році, специфіка маркетингу дитячих брендів в Україні.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку іграшок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів іграшок у 2021-2022 роках, середньорічний темп зростання світового ринку іграшок до 2027 року, головні тенденції світового ринку іграшок 2023 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: продажі товарів для дітей за 11 місяців 2023 року порівняно з аналогічним періодом 2022 року, продажі різних категорій товарів напередодні Різдва та Нового року 2023 року у порівнянні з листопадом 2023 року, найпопулярніші бренди іграшок серед українців у 2023 році.

Матеріал розглядає вплив війни на шкільний сезон та зміни споживчого попиту в Україні. Розглянуто наступне: зміни у попиті та активності покупців на початку навчального року в Україні під час війни, вплив війни на зміни у шкільному сезоні та попит на товари, зміни у розкладі та тривалості шкільного сезону через війну, збільшення вартості шкільного приладдя та товарів у порівнянні з попереднім роком, зміни в попиті на різні категорії товарів, такі як одяг, канцтовари, техніка, гаджети, книги і т.д, патріотичні та практичні аспекти змін попиту на товари для школи, вплив блекаутів на попит на джерела безперебійного харчування та інші електронні пристрої, регіональні відмінності у попиті на товари для школи в Україні, вплив благодійних організацій на попит та доступність шкільних товарів, співвідношення онлайн та офлайн торгівлі під час війни та різниця у категоріях товарів, які купують онлайн та офлайн.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетплейсів дитячих товарів в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: основні тенденції ринку, зміни вікової структури споживачів на ринку за 2021-2023 рр., зміни обсягу продажів дитячих товарів в Україні та кількості споживачів за 2021-2023 рр., продажі дитячих товарів через маркетплейси за 2021-2023 рр., аналіз асортименту основних маркетплейсів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продуктів харчування для дітей в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: стан ринку продуктів дитячого харчування в Україні, структура ринку дитячих йогуртів за смаками, обсяги ринку сухих сніданків у 2023 році, частка продукції внутрішнього виробництва на ринку сухих сніданків, динаміка ємності ринку соків та фруктових пюре в Україні за 2019-2023 рр., обсяг вітчизняного ринку споживання солодких газованих напоїв у 2023 році порівняно із 2022 року, структура ринку кондитерських виробів в Україні, обсяг виробництва кондитерських виробів в Україні за 2023 рік, ключові фактори впливу на вибір продуктів дитячого харчування, культурний вплив і поведінка споживачів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячих іграшок в Україні. Розглянуто наступне: вплив зсуву дат свят на продажі та попит на іграшки, динаміка зростання попиту Чорної п'ятниці 2020-2023 рр. на різні іграшки, динаміка попиту в категорії "Дитячий транспорт" у 2023 році порівняно з аналогічним періодом у 2021 році, зміна сезонності у 2023 році, динаміка кількості продажів в ніші дитячих іграшок та товарів з 20 листопада 2023 року по 7 січня 2024 року, вартість кліку у 2023 у порівнянні із 2021, прогноз експертів на 2024 рік.

Огляд надає аналітичну інформацію про ринок товарів для школи в Україні на осінь 2023 року. Висвітлено наступні аспекти: зростання обсягу продажу товарів для школи в одній із торгових мереж у 2023 році, популярні серед покупців категорії шкільних товарів, включаючи рюкзаки, зошити, щоденники, пенали, ручки та кольорові олівці, особливості підготовки до школи з урахуванням переходу до офлайн- освіті з 1 вересня, динаміка зростання продажів різних категорій шкільних товарів, зокрема рюкзаків, зниження попиту на товари, що не входять до шкільних списків, такі як декоративні ручки та блокноти, внаслідок розумного підходу споживачів та невизначеності щодо майбутнього формату навчання, відмінності у споживчому поведінці у різних регіонах України, включаючи зміни у попиті на шкільні товари, тенденцію до зростання онлайн-продажів товарів для школи та перевагу українськими споживачами онлайн-каналів для здійснення покупок.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу іграшками в Україні. Розглянуто наступне: динаміка продажів товарів для дітей, зростання продажів товарів для дітей в Україні в 2023 році, попит на іграшки перед Різдвом та Новим роком, популярні категорії товарів для дітей, потрібні перед святами, зростання продажів різних категорій товарів для дітей у період з жовтня по листопад 2023 року, популярні бренди іграшок, популярні бренди іграшок, які віддають перевагу клієнтам магазину, перелік популярних брендів (Lego, L.O.L. Surprise!, Barbie, Hot Wheels і Strateg), цілі благодійності.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячого харчування в Україні. Розглянуто наступне: проблемні питання розвитку сфери дитячого харчування в Україні, актуальність необхідних обсягів виробництва та обігу дитячого харчування в Україні, економічні умови розвитку підприємств виробництва дитячо-го харчування в Україні, ефективне нормативно-правове регулювання сфери дитячого харчування, мало ефективна державна політика в сфері дитячого харчування, експорт дитячого харчування.

Зв'язатися з нами