У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку сендвіч-панелей в Україні за підсумками 2020 року. Розглянуто наступне: стан та тенденції українського ринку сендвіч-панелей, обсяги реалізованих панелей у 2020 році, структура реалізованих панелей за кольорами, структура реалізованої продукції за товщиною.
Звіт містить аналітичні відомості щодо ринку сендвіч-панелей в Україні. Розглянуто: стан та тенденції розвитку ринку сендвіч-панелей в Україні, проблеми та рішення, коментарі експертів, ємність ринку сендвіч-панелей за 2013-2018 рр., виробництво панелей багатошарових (сендвіч-панелей), часткове співвідношення імпорту та внутрішнього виробництва в структурі споживання , географічна структура імпорту сендвіч-панелей за 2016-2018 рр., Пайовий розподіл ввезення в Україну сендвіч-панелей різними ТМ за 9 міс. 2018 р. та загалом за рік, висновки.
В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку сендвіч-панелей України за підсумками 2018 року. Розглянуто: обсяг українського ринку сендвіч-панелей України у 2018 році, аналітика з ринку нежитлової нерухомості та основні тенденції сегментів огороджувальних конструкцій для комерційного будівництва в Україні, частка сендвіч-панелей українського виробництва, частка продажів сталевих вентильованих фасадів на трапецієподібний профіль, коментар експерта з витрат на будівництво.
Огляд містить аналітичні відомості щодо ринку сендвіч-панелей України. Розглянуто: коментар та прогнози експерта з ринку (його обсяги) до кінця 2018 року, приріст споживання сендвіч-панелей за 9 місяців 2018 р., приріст імпорту та внутрішнього виробництва, коментар експерта щодо перспективності українського ринку сендвіч-панелей.
У матеріалі представлена статистична інформація про динаміку та обсяги виробництва виробів з гіпсу в Україні за 2008-6 міс. 2018 року.
У цій статті подано аналітичну інформацію про ринок стінових панелей в Україні за 2017 рік. Розглянуто: динаміку обсягів, споживання декоративних стінових панелей в Україні у грошовому вираженні за видами (гіпсові\картонні, дерев'яні, металеві та інші).
У цій статті представлено огляд українського ринку сендвіч-панелей у 2017 році. Розглянуто таке: ємність вітчизняного ринку сендвіч-панелей, обсяги внутрішнього виробництва та імпорту, їх структура у товарному розрізі, сезонність ринку.
Цей огляд містить інформацію про ринок прокату з полімерним покриттям в Україні за 2017 рік. Представлено: обсяги споживання полімерних прокатів, структура споживання по країнах виробникам у помісячній динаміці, за марками сталі, за товщиною покриття, характеристики вітчизняного та імпортного прокату із споживанням та їх часткою ринку, динаміка зміни цін на прокатні матеріали з полімерним покриттям та розміри доплат за нанесення полімерного покриття країнами.
Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку сендвіч-панелей за підсумками 2014 року. Розглядається таке: показники обсягів виробництва сендвіч-панелей в Україні за підсумками 2013 року, за підсумками першого півріччя 2014 року та за підсумками 12 місяців 2014 року, а також зміни стосовно аналогічного періоду минулого року.
В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку сендвіч-панелей. Розглядається таке: найбільші оператори, представлені на українському ринку сендвіч-панелей, річний обсяг національного виробництва за 2011 рік на ринку сендвіч-панелей, склад першої п'ятірки найбільших постачальників покрівельних та стінових сандвіч-панелей на вітчизняному ринку, показники обсягів експорту сендвіч-панелей , структура ринку за матеріалами-утеплювачами, основні споживачі на українському ринку сендвіч-панелей, темпи зростання цін на ринку сендвіч-панелей в Україні, короткі прогнози щодо розвитку ринку.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку сендвіч-панелей. Розглядається таке: популярність сендвіч-панелей в Україні, застосування сендвіч-панелей у будівництві, основні переваги сендвіч-панелей в Україні, найбільші оператори на українському ринку сендвіч-панелей.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку сендвіч-панелей. Розглядається таке: тенденції на ринку сендвіч-панелей, фактори, що вплинули на ринок сендвіч-панелей України, основні оператори українського ринку сендвіч-панелей, короткі прогнози щодо темпів зростання ринку сендвіч-панелей в Україні за підсумками 2013 року.
Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку сендвіч-панелей. Розглядається наступне: обсяг ринку сендвіч-панелей в Україні в динаміці з 2008 по 2012 рр., показники обсягів імпорту сендвіч-панелей в Україні, динаміка обсягів виробництва сендвіч-панелей в Україні, частка імпортної продукції на ринку сендвіч-панелей України, галузі застосування сендвіч -панелей, основні проблеми, що характеризують несприятливу ситуацію на ринку сендвіч-панелей у 2012 році.
Цей огляд містить інформацію щодо українського ринку сендвіч-панелей. Розглядається наступне: темпи зростання сегменту будівельних сендвіч-панелей за перші шість місяців 2011 року в Україні, обсяг ринку сендвіч-панелей України, темпи зростання обсягів виробництва сендвіч-панелей, найбільші українські виробники сендвіч-панелей, імпортні бренди, представлені на ринку сенд України, споживчі переваги на ринку сендвіч-панелей України, цінова політика на ринку сендвіч-панелей, перспективи розвитку українського ринку сендвіч-панелей.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо українського ринку сендвіч-панелей. Розглядається таке: ситуація на ринку, найбільші вітчизняні виробники сендвіч-панелей в Україні, обсяг ринку сендвіч-панелей в Україні, обсяги імпорту сендвіч-панелей в Україну, обсяги реалізації вітчизняної продукції, переваги сендвіч-панелей, проблеми на ринку сендвіч-панелей в Україні , стислі прогнози.
У цьому огляді розглядається динаміка виробництва панелей, фанери та шпону у період з 2007-2010 рр., а також обсяг виробництва за 2012 рік із темпами зростання.
У 1-му кварталі 2011 р. ринок сендвіч-панелей демонстрував пожвавлення на тлі збільшення кредитної активності банків та загалом позитивних трендів в економіці та будівництві. Динаміка 1-го кварталу дозволяє очікувати щонайменше 20%-го зростання 2011 р – до 2,45 млн. м2. У грошовому вираженні ринок сендвіч-панелей в Україні становив до кризи (2008 р.) близько 100 млн. євро (у відпускних цінах виробників та імпортерів без ПДВ). Падіння продажів у м2, а також зниження цін на панелі та девальвація гривні призвели до скорочення ринку до ...
Як і будь-який якісний продукт, сендвіч-панелі з якісним металом і утеплювачем, пожежні випробування, що пройшли, і мають відповідні висновки, за словами Володимира Заліщука, не можуть коштувати дешево, внаслідок того, що якісні складові самі по собі досить дорогі. «Тому при виборі панелей насамперед слід керуватись критеріями якості як самих складових, так і виробництва», – вважає фахівець. У ціновому діапазоні вартість 1 м2 сендвіч-панелі.
Восени цього року коростенський завод має вийти на повну потужність близько 900 куб. м деревних плит на добу, що відповідає річній продуктивності на рівні 300 тис. куб. м. Передбачається, що тут випускатимуть плити МДФ, що використовуються в меблевій промисловості та при виготовленні стінових панелей, а також ХДФ, що є основою для покриття для підлоги. Більша частина їх ламінуватиметься і застосовуватиметься для випуску паркетних панелей на потужностях підприємства. Судячи з інформації представників ТОВ «Арт-Прогрес», свої амбіції вирішив реалізовувати з розмахом. Загальна вартість проекту створення деревообробного заводу в Коростені оцінюється в 120 млн. євро.
Оцінюючи динаміку розвитку ринку сендвіч-панелей виключно за зовнішніми ознаками, можна сказати, що економічна криза не сильно торкнулася цього сегмента. Адже деякі продуценти, зокрема зарубіжні, відкрили цього року свої заводи на території України, а вітчизняні вклали інвестиції в модернізацію виробничих потужностей. Однак не все так просто і настільки райдужно. І криза таки торкнулася і ринку сендвіч-панелей, спровокувавши жорсткість конкуренції, особливо за ціновим показником. Якщо раніше виробники якісних виробів могли розраховувати на свідомого покупця, який бажає отримати надійний і довговічний продукт, то зараз навіть свідомі обмежені своїми фінансовими можливостями, підкоригованими кризою. На думку операторів, сьогодні конкурувати з дешевою та неякісною продукцією зможуть лише вітчизняні виробники, які здатні запропонувати хороший товар за оптимальною ціною.