В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільних застосунків у світі. Розглянуто наступне: споживчі витрати на додатки у 2023 році, кількість завантажень додатків в 2023 році, споживчі витрати на неігрові додатки у 2023 році, очікування по споживчій монетизації в соціальних додатках в 2024 році, динаміка щорічних витрат споживачів на додатки у всьому світі з 2016 по 2023 роки, днаміка зростання світових споживчих витрат за жанрами додатків в 2023 році, щорічна генерація прибутку ігор у 2023 році, вплив розвитку генеративного штучного інтелекту на споживчі витрати, динаміка щотижневих завантаженнь Generative Al App за піджанрами з 2022 по 2023 роки, динаміка щотижневих споживчих витрат користувачів Al App за піджанрами 22-23 роки, кількість запущених у 2023 році додатків із словом "чат-бот" в описі, динаміка щорічного зростання глобального завантаження для додатків, які додали нові функції 22-23 роки, топ-20 мобільних ринків у 2023 році, топ-20 світових піджанрів додатків за кількістю завантажень у 2023 році, кількість витрачених годин на мобільні додатки, динаміка глобальних витрат на мобільну рекламу у 2019-2024 роках, середньоденна кількість годин, проведених на мобільних пристроях на одного користувача на 10 найбільших ринках, динаміка середньоденної кількості годин, проведених на мобільному телефоні на одного користувача з 2020 по 2023 рік в різних країах, топ-20 глобальних піджанрів додатків за витраченим часом (години) у 2023 році, витрати на мобільні ігри у 2023 році, кількість завантажень мобільних ігор, динаміка зростання споживчих витрат та завантаження мобільних ігор 2020/23 роки, середнє щотижневе завантаження та споживчі витрати на мобільні ігри щомісяця 2020-2023, час, проведений у соціальних і розважальних додатках, кількість завантажень додатків для подорожей, рейтинг найкращих ігор 2023 року.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо світового ринку CPAaS. Розглянуто наступне: Огляд поточного стану ринку CPaaS, включаючи його розмір, тенденції та прогнози зростання, переваги та потенціал, які CPaaS може надати організаціям у сфері комунікацій та взаємодії з клієнтами.

Зв'язатися з нами