В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку потокового відеоконтенту в США. Розглянуто наступне: частка американських домогосподарств, що мають принаймні одну підписку на потоковий сервіс відеоконтенту, найважливіший фактор для реєстрації в новій службі потокового відео для клієнтів, способи підвищити цінність своїх пропозицій для сервісів, щоб зберегти свою базу передплатників і запобігти їх відтоку, частка сервісів потокового відео за останні шість місяців, як зв’язування потокового сервісу з ширшою екосистемоювпливає на здоров’я бренду потокового сервісу.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо світової індустрії контенту. Розглянуто: ключові стратегії, які власники контенту використовують, щоб виділитися серед конкуруючих каналів та залучити аудиторію, типи існуючих каналів FAST, зростаюча важливість оригінального контенту для деяких незалежних операторів каналів та послуг FAST, три формати контенту, які останнім часом значно розширилися (професійний спорт , місцеві новини та національні новини).

У звіті представлена аналітична інформація щодо ринку медіа та технологій. Розглянуто: тренди сектора потокового відео, SVOD/AVOD, розвиток цифрового сектора, соціальних мереж, реклами, сектору ТБ, стрічок новин, трансляції, спортивного контенту, тенденції розвитку сегменту відеоігор, заробітку індустрії, CTV пристрою, розвиток сегменту фільмографії.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку телебачення у світі у 2021 році. Розглянуто: стан та тенденції ринку, вплив пандемії на тренди ТБ ринку, майбутнє традиційних майданчиків, тренди посткарантинного часу, очікування від ринку ТБ після пандемії.

Зв'язатися з нами