В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі одягом в Індії за 2024 рік. Розглянуто наступне: темпи розширення магазинів найбільших гравців роздрібної торгівлі одягом, середньорічний темп прирості галузі роздрібної торгівлі одягом в Індії протягом останнього десятиліття, частка організованої роздрібної торгівлі на ринку торгівлі одягу в Індії, основні тенденції ринку торгівлі одягом в Індії, структура ринку торгівлі одягом у розрізі сегменті за 2023 рік, очікувані темпи приросту сегментів ринку за 2023-2027 фінансові роки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: стан транскордонних продажів у 2024-25 роках, проблеми які викликають транскордонні продажі, які основні проблеми виникають при здійсненні транскордонних транзакцій електронної комерції, що є основним недоліком транскордонних продажів через маркетплейс, переваги аутсорсингу, рішення для побудови довіри до бренду, виклики, пов'язані з клієнтським досвідом, вплив змін у законодавстві.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі у Великій Британії за перше півріччя 2024 року. Розглянуто наступне: динаміка відкриттів та закриттів магазинів у ВБ за січень-червень 2016-2024 рр., частка роздрібних продажів онлайн у ВБ за 2020-2024 рр., кількість закритих мережевих ритейлерів за типами локацій за перше півріччя 2016-2024 рр., зміна відвідуваності за типами локацій, за липень 2023 - серпень 2024 порівняно із аналогічним місяцем попереднього року, найбільш швидкозростаючі та швидкозменшувані типи торгових точок мережі за чистими змінами за перше півріччя 2024 року, кількість зростаючих та спадаючих категорій за перше півріччя 2019-24 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Європі за 2023 рік. Розглянуто наступне: роздрібна частка приватного споживання в країнах Європи, частка витрат європейців у роздрібній торгівлі, купівельна спроможність та роздрібний товарообіг в ЄС за 2023 рік, рівень зростання товарообігу ритейлу в країнах Європи за 2023 рік, страхи європейських споживачів і стратегії адаптації, частка приватних торгових марок товарів широкого вжитку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дистрибуції в Європі за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: дохід європейського ринку дистрибуції за 1 квартал 2024 року порівняно із аналогічним періодом 2023 року, частка продажів через канал B2B.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку private label у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка приватних ТМ в рекламних обсягах дискаунтерів, гіпермаркетів та супермаркетів за січень-лютий 2024 року, загальний обсяг продажів приватних торгових марок за 2023 рік, вартість продажів продукції за 2023 рік за сегментами в категорії private label.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ВТМ в СШАза 2024 рік. Розглянуто наступне: частка ринку приватних торгових марок станом на 16 червня в США, очікувана загальна виручка магазинних брендів у 2024 році, обсяг продажів магазинних та національних брендів за перші шість місяців 2024 року, рушійні фактори зростання ринку ВТМ в США, обсяги зростання продажів за різними категоріями товарів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку товарів широкого вжитку в Азії за 1 квартал 2024 року. Розглянуто наступне: зростання FMCG в Азії за 1 квартал 2024 року порівняно із попереднім роком, зростання вартості ринку в порівнянні з річним показником в різних країнах Азії за сегментами, структура ринку за каналами реалізації в Китаї, Тайвані, Індії, Південній Кореї, ОАЕ, Індонезії, Малайзії, Тайланді, Філіппінах та В'єтнамі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по стану споживачів у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: дев'ять тенденцій, що визначають світовий споживчий ринок, споживчі настрої за країнами у віковій групі 18-24 роки, зміни споживчої лояльності в країнах з розвиненою економікою за останні 3 місяці, важливість екологічних, соціальних та управлінських аспектів при прийнятті рішень про закупівлю, наміри витрачати більше коштів на фізичну форму та здоров'я за країнами серед споживачів, намір витрачати більше на вітаміни, харчові добавки та безрецептурні препарати, частка споживачів, які використовують соціальні мережі для онлайн-покупок.

В матеріалі міститься аналічна інформація по споживчих настраях в Азійсько-Тихоокеанському регіоні за 2024 рік. Розглянуто наступне: рівень довіри до економічних умов в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, очікувані витрати за категоріями протягом наступних 3 місяців, купівля та дослідження продуктів за каналами за останні 3 місяці в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, частка споживачів, які витрачали гроші у 2 кварталі 2024 року, лояльність покупців в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.

В матеріалі міститься дослідження купівельної спроможності європейців за 2023 рік. Розглянуто наступне: середня роздрібна купівельна спроможність у країнах Євросоюзу за 2023 рік, європейський індекс роздрібної купівельної спроможності.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Європі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка ринку приватних торгових марок у Європі станом на червень 2024-го, очікуваний загальний дохід ВТМ за 2024-ий, доларові продажі ВТМ порівняно з показниками у національних брендів, одиничні продажі ВТМ порівняно з показниками у національних брендів, загальний обсяг продажів брендів магазинів за перше півріччя 2024 року порівняно із продажами національних брендів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Європі за 2023 рік. Розглянуто наступне: поквартальні роздрібні продажі в країнах ЄС-5 порівняно з попереднім роком, споживчі наміри щодо купівлі продуктів в країнах Європи за 2024 р. проти 2023 р, настрої щодо кон'юнктури продуктового ринку в 2024 році європейських СЕО, топ-15 трендів, згаданих СЕО для продуктової галузі у 2024 році, вісім трендів, що характеризуватимуть європейський ринок продуктового рітейлу у 2024 році, показники маржинальності продуктових рітейлерів та топ-7 гравців ринку товарів повсякденного попиту, споживчі наміри, 2024 р. проти 2023 р., ЄС-11, розмір ринку роздрібної торгівлі та доставки продуктів за каналами в країнах ЄС-5 за 2019-30 рр., витрати на рекламу в цифрових роздрібних медіа в Європі, ключові показники ринку продуктів харчування та бакалійних товарів у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Греції за 2023 рік. Розглянуто наступне: приріст загального обсягу роздрібної торгівлі продуктами харчування в Греції за 2023 рік, помісячна динаміка обсягу роздрібної торгівлі в Греції за 2023 рік, обсяги продажів основних категорій FMCG за 2023 рік порівняно із 2022 роком, обсяги продажів за типами магазинів та географічним розташуванням.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку товарів для домашніхулюбленців у світі за третій квартал 2023 року. Розглянуто наступне: загальна середня ціна продкції догляду задомашніми улюбленцями, загальні обсяги продажів у 2023 році, частка онлайн та офлайн покупок у галузі, продажі кормів для собак у 2023 році, найпопулярніші смакові варіанти кормів для собак та котів, продажі товарів для домашніх тварин під приватними торговими марками порівняно з брендованими товарами, продажі товарів для водних тварин, загальні продажі іграшок для тварин.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікування щодо зростання доходів галузі у 2024 році в порівнянні з попереднім роком в США, Європі, Ближньому Сході, Азії та Австралії, очікування щодо річної рентабельності операційного прибутку у 2024 році для галузі, п'ять головних пріоритетів компаній у 2024 році, головні пріоритети компаній у 2024 році, ТОП-3 системні виклики та можливості, які можуть визначати галузь роздрібної торгівлі на 2024 та наступні 10 років, технологічні зміни, які можуть відбутися в найближчі п'ять років, пріоритети використання штучного інтелекту.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу США за березень 2024 року. Розглянуто наступне: роздрібні продажі в США за березень 2024 року, оцінка зростання ВВП у першому кварталі 2024 року, щомісячна зміна роздрібних продажів у США за березень 2023-2024 рр., кількість створених робочих місць за перший квартал 2024 року порівняно із 4 кварталом 2023 року, облікова ставка ФРС, продажі на автозаправних станціях, онлайн-продажі, продажі в магазинах будівельних матеріалів, продажі в закладах громадського харчування та питних закладах, виручка продавців автомобілів і запчастин, продажі в меблевих магазинах, продажі в магазинах спортивних товарів, хобі, музичних інструментів та книжкових магазинах, виручка магазинів електроніки та побутової техніки, виручка магазинів одягу у березні 2024 року, щомісячна зміна базових роздрібних продажів у США.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Великій Британії. Розглянуто наступне: обсяги роздрібної торгівлі у січні 2024 року порівняно із груднем 2023 року, обсяги продажів у натуральному та вартісному вираженні, з урахуванням сезонних коливань січень 2019 - січень 2024, обсяг продажів за січень 2024 року за секторами, обсяги продажів у продовольчих/непродовольчих магазинах за січень 2024 року, обсяги онлайн-продажів, вартість онлайн-витрат.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в США. Розглянуто наступне: попередня оцінка продажів роздрібної торгівлі та громадського харчування в США за січень 2024 року, скоригована на сезонні коливання та відмінності у святкові дні та робочі дні порівняно з попереднім місяцем та січнем 2023 року, загальний обсяг продажів за період з листопада 2023 року по січень 2024 року порівняно з тим самим періодом минулого року, обсяг роздрібної торгівлі порівняно з груднем 2023, роздрібна торгівля поза магазинами у січні 2024 року порівняно з минулим роком, послуги громадського харчування та барів за січень 2024 року порівняно з січнем 2023 року, орієнтовний щомісячний обсяг продажів у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування, за видами діяльності, орієнтовна зміна місячного обсягу продажів у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування за видами діяльності.

В матеріалі міститься аналітична інформація по тенденціям ринку роздрібної торгівлі. Розглянуто наступне: частка споживачів, які кажуть, що платитимуть більше за продукт, якщо зможуть отримати його швидко та зручно, частка споживачів, що використовують каси самообслуговування, очікувана кількість магазинів без кас у всьому світі до 2027 року, очікувана частка покупок із використанням технології безконтактних мобільних платежів, частка ритейлерів, що продавали товари в соціальних мережах у 2022 році, розмір світового ринку за категоріями до 2025 року, світовий ринок швидкої доставки до 2030 року, частка покупців, яка відмовилися б від онлайн-кошика, якби доставка того ж дня не була доступною, кількість робочих місць, які можуть залишитися незаповненими до 2030 року, частка співробітників роздрібної торгівлі, які задоволені своєю роботою у 2023 році, ставки неповної зайнятості за країнами, тенденція розквіту pop-up магазинів, річний дохід pop-up магазинів у 2023 році і очікуваний дохід до 2025 року, важливість якості обслуговування для клієнтів, зацікавленість клієнтів у впливі на довкілля та етичні практики компаній, кількість пошукових запитів на запит «купівлі в прямому ефірі» за останні п’ять років, очікувана частка продажів в реальному часі від усієї електронної комерції.

Зв'язатися з нами