В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інвестицій у залізничні проекти Польщі. Розглянуто таке: інвестиції у будівництво залізниць та доріг у Польщі, коментарі експертів ринку, тендери ринку, будівельний сектор Польщі у лютому 2023 року.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо світового ринку літаків. Розглянуто: стан та тенденції світового попиту на літаки, світовий попит на авіагас у січні 2023 р. світовий попит на авіагас у січні 2023 р., порівняння з показником 2022/2019 рр., глобальний чистий баланс джетів.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку деревообробного обладнання в Італії в 1 кварталі 2020 року. Розглянуто: динаміка замовлень на італійські деревообробні технології в 1 кварталі 2020 року, коментарі учасника ринку, фактори, що впливають на скорочення попиту на ринку, очікування учасників ринку.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку суднобудування Китаю в 2022 році. Розглянуто: обсяги виробництва в китайській суднобудівній галузі за підсумками 2022 року, частка виробництва Китаю від загального обсягу світового суднобудівного ринку, обсяг виконаних робіт у даній сфері за підсумками 2022 року, обсяг прийнятих та виконуваних китайськими верфями нових замовлень.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація щодо ринку дизель генераторів у світі у 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції глобального ринку дизель-генераторів, статистика ринку з 2018 року, тренди українського ринку ДДУ та його учасники, структура українського ринку ДДУ 2019 року, співвідношення варіантів поставок ДДУ на ринок у 2019 році, структура українського ринку ДДУ 2019 року за оцінками експертів, розподіл кількості ДДУ за потужностями, поставлених у 2019 році на український ринок, двигуни, які використовуються основними виробниками ДДУ, структура поставок ДДУ за потужностями у 2019 році за сферами діяльності, короткі висновки.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо світового ринку судів. Розглянуто: кількість суден із втраченими сигналами АІС у Чорному морі, роль системи автоматичної ідентифікації суден (AIS) у комерційному судноплавстві, кількість суден із втраченими сигналами за день у Чорному морі, короткі висновки.

Якщо подивитися на структуру попиту, то переваги білоруських споживачів мають такий вигляд. Частка навантажувачів з ДВЗ, поставлених за 2012 рік, становить 45% від усього обсягу вантажопідйомної техніки, 20% ринку припадає на електричні навантажувачі та інші 35% - це складська техніка (штабелери, електровізки, підбирачі замовлень тощо). Однак це співвідношення було не завжди. Ще кілька років тому частка складської техніки була значно нижчою. Так, наприклад, у 2008 році вона становила лише 8%. Останні чотири роки можна відзначити...

Електровізки (електричні транспортувальники палет), що так широко використовуються на європейських складах, істотно полегшують фізичну працю і прискорюють обробку вантажів. Але для українського ринку є свої застереження, які виправдовують незначність присутності цього виду складської техніки. По-перше, мінімальна вартість простого електровізка - близько $5 тис. (дещо дешевше лише варіант з ручним підйомом - $3,5-4 тис.), хорошого європейського електровізка -$8-10 тис., а електровізка для прискореної обробки вантажу - $12- 15 тис. Відомо, що з більшості підприємств це не по кишені. Тим більше що якість складських підлог просто «вб'є» таку дорогу техніку.

Зв'язатися з нами