В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку побутової техніки у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: частота заміни побутової техніки серед споживачів за 2024 рік порівняно із 2023 роком, найважливіші фактори при виборі бренду продукту, найважливіші функції підключення при виборі бренду продукту, основні канали придбання, середній показник по світу придбання додаткових послуг.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку побутової еолектроніки в Польщі за 2024 рік. Розглянуто наступне: вартість роздрібних продажів побутової електроніки в Польщі за 2024 рік порівняно з аналогічним періодом минулого року, вартість загального експорту з Польщі у 2024 році порівняно з попереднім роком, частка високотехнологічної продукції в структурі експорту, обсяг працевлаштування в польському секторі електроніки.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок електричного та електронного обладнання в Європейському Союзі за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяги введеного в обіг нового обладнання на душу населення, рівень збирання електронних відходів, різниця між кількістю пристроїв у використанні та утилізованими, відмінності між країнами ЄС за обсягами продажів і збору відходів, тенденції накопичення електроніки та екологічні виклики, пов’язані з управлінням електронними відходами.
В матеріалі міститься аналітична інформація по найпопулярнішим брендам телевізорам в США за 2023 рік. Розглянуто наступне: найпопулярніші бренди телевізорів в США за 2023 рік, очікуваний дохід американського ринку телевізорів у 2024 році.
В огляді представлена аналітична інформація за результатами діяльності компанії Bosch за підсумками 2021 року. Розглянуто: основні показники компанії, зростання продажів та прибутку компанії у 2021 році, динаміка продажів по секторах, продажі компанії у регіональному розрізі.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку побутової техніки світу. Розглянуто: стан і тенденції світового ринку побутової техніки, обсяг телевізійного сегмента, загальний ринок пристроїв, що носяться до 2022 року, згідно з прогнозами, вартість галузі побутової електроніки в 2020 році, вплив COVID-19 на ринок.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку побутової техніки у світі за підсумками 2020 року. Розглянуто: попит на побутову техніку за категоріями у 2020 році, глобальний ринок споживчої техніки та електроніки (за винятком Північної Америки), приріст обсягу до показника 2019 року, середні показники продажів у сегменті "розумних" продуктів, коментар учасника ринку, продажу малої побутової техніки та категорій Smart Health (а саме роботів-пилососів, приладів для особистої діагностики, фітнес-трекерів, зап'ясткових спортивних комп'ютерів тощо), продажу техніки з голосовим управлінням у 2020 році.
Незважаючи на світове зниження доходів на душу населення у 2009 році, загальний обсяг виручки за продаж популярних нових товарів споживчої електроніки за рік зріс, демонструючи фундаментальний зсув у тому, як покупці структурують свої доходи. Про це повідомляється в аналітичному звіті "iSuppli". Світовий показник річного доходу на душу населення у 2009 році впав на 2% до $10 500 (за даними уряду США). Але при цьому світові обсяги виручки за продаж смартфонів зросли за рік на 9,6%, LCD-телевізорів - на 14% і нетбуків - на 90%.
М'якший спосіб спонукати споживачів до купівлі ефективної техніки. Уряди багатьох країн реалізують ініціативи щодо заміни старих побутових приладів на більш сучасні та запроваджують мотиваційні програми використання енергоефективних приладів (такі програми діють, наприклад, у Німеччині, Іспанії, Італії). Влада Південної Кореї всіляко заохочує інвестиції в «зелені» технології, плануючи витратити близько 2% ВВП ($85 млрд.) на удосконалення технологічних процесів, що використовуються в різних галузях, протягом наступних п'яти років. Понад 80% голів південнокорейських компаній обіцяють приєднатися до ініціативи. Компанія LG Electronics до 2020 р. розраховує скоротити викиди парникових газів на 150 тис. т, до 30 млн. т на рік.