У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку автобусів Угорщини. Розглянуто: плани закупівлі автобусів на електричній тязі до кінця 2022 року, нова програма розвитку транспорту, прогноз результатів до 2030 року.

В огляді представлені статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2017 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами 2017 рік.

В огляді представлені статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку Європи у помісячній динаміці за 2017 рік, загальна кількість реалізованих автобусів за брендами за 2017 рік.

Звіт містить статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2016 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами за 2016 рік рік.

У матеріалі представлені звітні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку Європи у помісячній динаміці за 2016 рік, загальна кількість реалізованих автобусів за брендами за 2016 рік.

Звіт містить статистичні відомості щодо обсягів нових реєстрацій нових автобусів понад 3,5 тонн у Європейському Союзі та Європейській асоціації вільної торгівлі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2015 рік, загальна кількість реалізованих таких автобусів за брендами за 2015 рік рік.

Огляд містить звітні аналітичні відомості щодо обсягів продажу нових автобусів у Європейському Союзі у розрізі груп та брендів автобусів, представлених на ринку ЄС у помісячній динаміці за 2015 рік, загальна кількість реалізованих автобусів брендами за 2015 рік.

За словами фахівців, найбільшою популярністю сьогодні користуються моделі Туристичний автобус 6127C, Туристичний автобус 6900, Міський автобус 6121G і т.д. Його лідируючий імідж був прийнятий ринком, спираючись на ці моделі. KING LONG Автобусний Завод поступово став першою автобусною маркою в Китаї і займає лідируючу позицію та вплив на ринку даної промисловості. Серед багатьох промислових підприємств з виробництва автобусів у Китаї, KING LONG Автобусний Завод - найперше підприємство, що здійснює програми експортного продажу та основні закордонні мережі обслуговування. KINGLONG здійснює технічну підтримку сервісних центрів у всіх країнах світу. З 2000 року KING LONG Автобусний завод почав реалізовувати свою міжнародну стратегію. До вересня 2007р. KING LONG Автобусний Завод встановив

Виробництво комерційної техніки у Росії продовжує впевнено зростати. Особливо добре справи йдуть у секторі вантажівок, причому серпень та вересень стали рекордними за останні десять років: за ці місяці випущено відповідно 23077 та 22268 вантажівок. А загалом у СНД спостерігається цікава тенденція: вже кілька заводів освоїли складання невеликих китайських вантажівок. Їх роблять у Калінінграді (марка Yuejin), Черкасах (Foton), Іллічівську (Dong Feng) та Кременчуці (FAW). Судячи з динаміки зростання, можна припустити, що за рік до Росії буде ввезено близько 6500 нових і 30000 вживаних тягачів і вантажівок повною масою понад 16 т. рази! Щоправда, ввезення секонд-хенду незабаром скоротиться: як відомо, з 1 жовтня діють драконівське мито на техніку віком від п'яти років і більше.

Східний Казахстан претендує на роль російського центру автомобілебудування. У Семипалатинську розпочалося спорудження другого в регіоні заводу зі збирання автомобілів. Автобуси марок Daewoo Bus та ПАЗ мають зійти з конвеєра «СемАЗу» за півроку. Південнокорейські партнери семипалатинське виробництво вважають перспективним. Проект СемАЗу (семипалатинського автобусного заводу) профінансовано південнокорейською компанією Daewoo Bus Global Corporation та рядом вітчизняних інвесторів. Завод вміщує випуск автобусів середнього класу, найбільш адаптованих до вимог казахстанського ринку.

Зв'язатися з нами