879

Мир отмечает День рождения мороженого - ему 220 лет - комментарий Александра Соколова, директора аналитического департамента компании "Pro-Consulting". Телеканал UBR


У стаканчику, ріжку, вафельках, великих контейнерах і просто на вагу - українці люблять морозиво! У 2010-му ми "з'їли" понад 110 тисяч тонн холодного десерту. А виробники наростили обсяги його продажів до понад трьохсот десяти мільйонів доларів. Цього року також очікують прибутків. Хтось має намір посилити маркетингові заходи, хтось - збільшуватиме кількість торгових точок. "В 2010-му році швидкий ріст продажів морозива був спричинений аномально спекотною погодою. Цього року ми не сподіваємося на таку ж погоду, але плануємо виготовити морозива на 15% більше. За рахунок розвитку дистрибуції, за рахунок збільшення парку холодильного обладнання, за рахунок випуску новинок", - ділиться з телеканалом UBR Юлія Бухалова, менеджер компанії-виробника морозива.
За останній рік ціни на морозиво зросли майже на 15 процентів. Адже подорожчало молоко, масло, цукор. Найбільше підвищилась вартість продукту пломбірної групи. Для виробництва такого морозива використовують виключно молочну сировину. "За прогнозами багатьох експертів все таки ринок очікує позитивна динаміка. Буде невеличкий ріст, десь 5-7% в обсягах виробництва. Хоча сезон розпочався дещо з запізненням, очікується дуже тепло літо, що вплине на попит", – говорить Олександр Соколов, директор аналітичного департаменту компанії «Про-консалтинг».
Маркетологи прогнозують - цьогоріч найпопулярнішим буде морозиво у вафельних стаканчиках. Ця група охопить понад 55 відсотків ринку. Великим попитом користується і сімейне морозиво. А найбільш перспективним називають - солодкий ріжок. Його найчастіше обирає молодь.
смотреть следующую новость

Другие новости

Связаться с нами