Euroexpectations of business: How musch fast food earned? - comments b...
1457
Euroexpectations of business: How musch fast food earned? - comments by Natalia Galkina, Director of Financial consulting department, Pro-Consulting. TV UBR
За попередніми підрахунками у боротьбі за багатого європейця більш за все програли власники готелів та екскурсоводи. Перші постраждали від власної жадібності, а інші - від відсутності попиту. Хто озолотився на Євро - далі у сюжеті. Неочікуване щастя. Фастфуди збагатилися на Євро як ніхто. Отримали за час чемпіонату на 60% клієнтів більше. Секрету немає - ці заклади мають зручне розташування, низькі, як для європейця ціни та швидко обслуговують. Це в той час як ресторани ціни загнули чималі. Приміром - ті, що в центрі Києва, підняли ціни щонайменше на 20%. А фанату що? Сосиски з прохолодним напоєм цілком вистачало.
Наталія Галкіна, Директор департаменту фінансового консалтингу компанії Pro-Consulting: "Большинство туристов, когда приехали, они не знакомы ни с украинской традицией, ни с украинской культурой, поэтому большинство болельщиков рынуло в те места, которые они прекрасно знают".
До Євро готувалися понад рік - кажуть представники одного з фаст-фудів. За цей час власним коштом вчили персонал англійської. Зробили ремонт, поставили плазмові телевізори та транслювали ігри чемпіонату. Михайло Шуранов, співдиректор мережі ресторанів швидкого харчування: "В звичайний день цей заклад, візьмемо як за приклад, може обслуговувати 4- 6 тисяч відвідувачів. В дні турнірів, коли тут була фан-зона - ця кількість збільшувалася у два рази. Ну і під час фіналу це був рекорд – це майже 20 тисяч відвідувачів".
Тож до ресторанів навідувалися ті іноземці, які менше хворіли футболом і мали більше часу. Таких було не багато: "Моя найулюбленіша страва - це фуфу з товченої касави, але тут такої не знайдеш. Тому приходиться їсти в ресторанах. Чесно кажучи, я ще не куштував місцевої кухні. Але у вас дуже смачно готують спагеті".
За попередніми підрахунками, кожен із туристів на їжу та випивку у середньому витрачав по 15 - 30 євро на добу. Це принесло продавцям їжі мінімум 130 мільйонів у євровалюті.