1914

Euro profits: beer prevented non-alcoholic drinks profits - comment by Alexander Tkachev, chief of Investment Analysis division of Analytical department, Pro-Consulting. TV UBR

Але навіть ті обсяги продажів, які були, їх задовольняють. Кажуть, іноземцям найбільше припали до душі український квас і негазована вода. Це з безалкогольних напоїв.
Сергій Шкут, керівник компанії з виробництва безалкогольних напоїв: "Особой популярностью пользовалась наша негазированная минеральная вода в частности например на Трухановом острове в лагере шведских болельщиков мы продали более 50 тысяч литров нашей продукции".

Так, негазованої води за червень реалізували на 58 % більше, ніж у травні. На газовану - продажі зросли майже на 30 процентів. А ще іноземці пили розливний квас. Віддавали за нього по 12 гривень за літр. Виробники переконують, закупівельні ціни до єврочемпіонату на жоден товар не збільшували. Загалом на ринку обсяги продажу безалкогольних напоїв за період Євро-2012 зріс усього на 2 %, порівняно із червнем минулого року, кажуть аналітики. Заробити на безалкоголці завадило пиво.

Олександр Ткачов, начальник відділу інвестиційного аналізу компанії Pro-Consulting: "Так как мы говорим о Евро-2012 там особая категория потребителя, их больше интересуют алкогольные напитки, болельщики пьют пиво и прочие алкогольные напитки. Безалкогольные напитки больше потребляют, безусловно, это дети и люди старшего поколения".
Проте, цьогоріч через спекотну погоду обсяги продажу будуть зростати. І за рік виробники соків та вод зможуть вийти на збільшення продажів свого продукту на 7 %. Це порівняно з минулим роком. Посприяє цьому і єврочемпіонат.

Олександр Ткачов, начальник відділу інвестиційного аналізу компанії Pro-Consulting: Одним из факторов, которые будут влиять это посещение Украины туристами после Евро-2012, так как в принципе Украина очень понравилась болельщикам".
Загалом у літній період попит на соки й води зростає вчетверо, а то й уп’ятеро.
Date of placement: 24.01.2013
next

Other news

Contact us