Міжнародні маркетингові дослідження – ваші можливості з Pro-Consulting
1238

Міжнародні маркетингові дослідження – ваші можливості з Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting надає своїм клієнтам можливість провести міжнародні маркетингові дослідження ринків товарів або послуг в країнах, що їх цікавлять.

Міжнародні маркетингові дослідження здійснюються переважно кабінетними методами та дозволяють отримати інформацію про:

  • загальний стан ринку:
    • обсяги внутрішнього виробництва та зовнішніх поставок цільових товарів;
    • розрахунок ємності ринку, графік її зміни з екстраполяцією;
    • сегментацію ринку за видами, походженням продукції, виробниками, операторами, географічними та іншими ознаками;
    • найбільш впливові постійні та тимчасові фактори;
    • тенденції розвитку ситуації у цільовій сфері бізнесу;
  • визначені державою умови роботи на ринку для місцевих та іноземних суб'єктів:
    • вимоги законів та інших нормативних актів;
    • порядок реєстрації бізнесу;
    • необхідність, умови ліцензування та стандартизації діяльності підприємств;
    • податкове навантаження, можливості її мінімізації;
    • особливості ведення зовнішньоторговельної діяльності, мита;
    • порядок проведення держзакупівель та участі у них ринкових суб'єктів;
    • у якості приклада дослідження іноземного ринку перегляньте структуру аналізу ринку сантехнічних виробів у Польщі.
  • рівень та практику конкурентної боротьби:
    • рейтинг та характеризуючі дані провідних операторів;
    • розподіл ринкових часток між конкурентами у різних зрізах;
    • асортимент та властивості продукції прямих та непрямих конкурентів;
    • стратегії та прийоми протидії конкурентам;
    • ризики та бар'єри для досягнення цілей, що виходять від діяльності конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • стан споживчої аудиторії та параметри споживання:
    • сегментація та опис цільової аудиторії;
    • динаміка купівельної спроможності населення;
    • моделі поведінки споживачів у різних режимах придбання товарів;
    • основні споживчі тренди та їх фактори;
    • споживання цільової продукції бізнес-суб'єктами та державними організаціями;

З більш ніж 2300 готовими маркетинговими дослідженнями можна ознайомитись у каталозі готових проектів. Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок за індивідуальним технічним завданням, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку.

Міжнародні маркетингові дослідження здатні задовольнити навіть специфічні інформаційні потреби замовника. Наприклад, ми можемо зібрати та проаналізувати відомості про:

  • виробничу сферу ринку:
    • найбільші виробники цільової продукції та їх показники;
    • технологічний рівень наявних виробничих потужностей;
    • наявність місцевої сировинної бази та ресурсів;
    • кон'юнктура пов'язаних міжнародних ринків;
    • структура собівартості випуску продукції, досяжний рівень рентабельності;
    • доступність сучасних технологій, обладнання та підготовлених кадрів;
    • також приклад ринкового звіту іноземного ринку - аналіз ринку фіброцементу у Литві.
  • зовнішньоекономічну діяльність з цільовими товарами:
    • поточні обсяги імпорту та експорту в натуральному та грошовому вираженнях;
    • найбільші суб'єкти ЗЕД;
    • санкції та інші обмеження зовнішньої торгівлі;
    • комунікаційні політики контрагентів з організацією зовнішньоторговельних каналів;
    • факторне порівняння вигідності зовнішніх ринків;
  • інвестиційну привабливість ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • зведена таблиця ризиків та бар'єрів;
    • перспективні ніші для реалізації бізнес-проектів

Міжнародні маркетингові дослідження за вказаними та іншими необхідними замовнику напрямками реалізуються за індивідуальними технічними завданнями. Загальне розуміння цілей та завдань, оптимальне використання наявних сил та засобів, часові рамки, вартість послуги узгоджуються у процесі безпосереднього спілкування ініціатора та виконавця у очному чи онлайн режимі.

Міжнародні маркетингові дослідження проводяться компанією Pro-Consulting за стандартами європейської дослідницької асоціації ESOMAR, прийнятими та зрозумілими в будь-якій країні світу. Дізнайтесь більше про нас за посиланням.

У разі потреби міжнародні маркетингові дослідження можуть бути доповнені пошуком потенційних партнерів на цільовому ринку.

Докладніше дізнатися про всі можливості компанії Pro-Consulting та замовити міжнародні маркетингові дослідження можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами