Маркетинговий аналіз для інформаційної підтримки бізнесу
708

Маркетинговий аналіз для інформаційної підтримки бізнесу

Підприємці, інвестори та інші зацікавлені особи мають можливість замовити в компанії Pro-Consulting маркетинговий аналіз для отримання відомостей про стан справ на споживчому ринку, що їх цікавить.

Маркетинговий аналіз дає уявлення про поточний стан ринку і можливість спрогнозувати його подальшу зміну. Найчастіше маркетинговий аналіз замовляють у рамках розроблення інвестиційних проєктів або ухвалення ключових управлінських рішень, таких як:

  • випуск на ринок нового продукту;
  • освоєння додаткового напряму діяльності;
  • нарощування виробничої бази;
  • створення каналів експорту або імпорту товарів;
  • проведення великої рекламної кампанії;
  • визначення або коригування маркетингової стратегії;
  • виведення підприємства з кризи.

Далі в матеріалі ми розглянемо основні блоки ринкового звіту, але вже зараз пропонуємо вам ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.

За двадцятирічний період роботи Pro-Consulting маркетинговий аналіз різних ринків у нас замовляли понад 2,5 тисячі разів. Здебільшого клієнтів цікавить комплексний маркетинговий аналіз, який дає найповнішу картину ситуації на ринку, дає змогу відстежити вплив усіх чинників і виявити основні тренди.

Кожен маркетинговий аналіз виконується за індивідуальним технічним завданням клієнта і має ексклюзивний характер. Разом з тим, практично будь-який маркетинговий аналіз містить розділи:

  1. Загальні відомості про ринкову ситуацію:
    • опис функціонування ринку;
    • показники виробництва і зовнішніх поставок цільових товарів;
    • ємність ринку, тенденція і прогноз її зміни;
    • структура ринку за видами продукції, виробниками, імпортерами, географією поставок та іншими ознаками;
    • істотні фактори впливу, тренди та проблеми розвитку галузі;
    • більш повноцінне уявлення про наповнення звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні або, наприклад, аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні.
  2. Нормативні правила роботи на ринку:
    • основні положення профільних законів і підзаконних актів;
    • варіанти реєстрації підприємств;
    • податки, збори, митні збори та інші види фіскального навантаження;
    • умови отримання ліцензій і вимоги стандартів;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
    • концепції, плани, законопроекти, озвучені наміри щодо реформування системи державного регулювання ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика вам необхідна для досягнення цілей і завдань вашого проєкту, зв'яжіться з нами - контакти - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення маркетингового аналізу.
  3. Споживчий маркетинговий аналіз:
    • профіль цільової аудиторії замовника дослідження;
    • купівельна спроможність і настрої споживачів;
    • ступінь задоволеності покупців представленими на ринку цільовими товарами;
    • ставлення споживачів до певних продуктів і брендів;
    • умови лояльності покупців;
    • ключові запити споживачів до пошукових систем;
    • моделі поведінки на офлайнових та онлайнових торговельних майданчиках;
    • споживання цільової продукції бізнес- і державним секторами.
  4. Оцінка ефективності способів реалізації продукції:
  5. Конкурентний маркетинговий аналіз:
    • рейтинг і характеризуючі дані головних конкурентів замовника;
    • розподіл і порівняння ринкових часток;
    • застосовування на ринку стратегії конкурентної боротьби, результати її реалізації;
    • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
    • шляхи збереження і зміцнення ринкової позиції, підвищення конкурентоспроможності;
    • ризики і бар'єри для бізнесу замовника, створювані конкурентами.
  6. Оцінка інвестиційного потенціалу напряму бізнесу:
    • узагальнена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE- аналізу;
    • факторний маркетинговий аналіз ринкових ніш і зовнішніх ринків;
    • можливості для реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Клієнт може включати в технічне завдання на маркетинговий аналіз напрями дослідження відповідно до своїх потреб. Наприклад, виробники можуть отримати виробничий маркетинговий аналіз, а суб'єкти ЗЕД - маркетинговий аналіз зовнішньої торгівлі цільовими товарами.

Ознайомитися з повною типовою структурою, умовами надання послуги та замовити маркетинговий аналіз можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами