Аналіз ринку: замовити простіше, ніж зробити самостійно
591

Аналіз ринку: замовити простіше, ніж зробити самостійно

Відомості про поточний і прогнозний стан ринку життєво необхідні як для управління вже діючими підприємствами, так і на початкових етапах розроблення та реалізації бізнес-проектів. При цьому виникає закономірне запитання, як провести аналіз ринку - замовити його в спеціалізованому агентстві або зробити своїми силами.

Якщо аналіз ринку замовити в компанії Pro-Consulting, то клієнт просто складає технічне завдання, звільняється від будь-яких інших клопотів, оперативно отримує необхідну йому інформацію. Якщо ви не впевнені в тому, як правильно скласти техзавдання, зв'яжіться з нами - консультант поставить корисні запитання і запропонує структуру і методи дослідження - контакти.

  1. Типовий аналіз ринку, замовити який можна просто скориставшись контактами компанії, включає:
    • опис особливостей функціонування ринку;
    • обсяги виробленої, експортованої та імпортованої цільової продукції;
    • розрахунок ємності ринку в динаміці протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією поставок тощо;
    • перелік основних факторів впливу на ринкову ситуацію;
    • тенденції подальшого розвитку ринку;
    • у якості прикладу реальної структури ринкового звіту, перегляньте, наприклад, структуру готового аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку сантехніки та плитки в Україні.
  2. Правила роботи на ринку, визначені державою:
    • положення законів і підзаконних актів, що регулюють ринок;
    • можливі формати діяльності та реєстрації підприємств;
    • рівень податкового навантаження, легальні можливості його мінімізації;
    • умови отримання ліцензій, необхідність дотримання стандартів;
    • порядок проведення державних тендерів та участі в них потенційних постачальників;
    • законопроекти та інші озвучені наміри влади щодо зміни системи державного регулювання галузі;
    • до речі, ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть уже готовий звіт, який нам залишиться просто актуалізувати.
  3. Споживчий аналіз ринку замовити можна з додатковим проведенням польових досліджень: телефонних опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю та інших, отримавши при цьому:
    • портрет споживчої аудиторії;
    • ключові запити споживачів;
    • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку торговою пропозицією;
    • рівень лояльності до певних брендів та умови його підвищення;
    • моделі поведінки покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
    • особливості споживання цільових товарів у корпоративному та державному секторах.
  4. Аналіз конкурентного середовища ринку:
    • перелік, рейтинг і характеристики головних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток між суб'єктами-конкурентами, позиція клієнта;
    • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони продукції конкурентів;
    • спрямованість і склад стратегій конкурентної боротьби, їх результативність;
    • ризики для здійснення планів ініціатора дослідження, що виходять від діяльності конкурентів;
    • отримати більш предметне уявлення про структуру ринкового звіту вам також допоможе ознайомлення з описом готового аналізу ринку послуг хімчисток у Львові або, наприклад, аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС.
  5. Виробникам завжди корисно замовити аналіз ринку з урахуванням необхідності отримання даних про:
    • показники роботи і технологічний рівень уже наявних виробників;
    • характеристики сировинної бази;
    • кон'юнктуру ресурсних ринків;
    • структуру собівартості продукції;
    • досяжний рівень прибутковості, умови забезпечення конкурентоспроможності товарів, що випускаються;
    • доступність передових технологій, виробничого обладнання, наявність кваліфікованих працівників.
  6. Під час організації зовнішньоекономічної діяльності відповідний напрям включають до аналізу ринку, замовити його можна також в окремому вигляді:
    • структура експортно-імпортних операцій з цільовими товарами;
    • митні збори на виділених напрямках ЗЕД;
    • чинні санкції та інші бар'єри;
    • конкурентоспроможність імпортних та експортних товарів;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків з метою визначення найбільш вигідного;
    • потенційні партнери для створення каналів експорту або імпорту.
  7. Оцінка ефективності каналів збуту:
    • особливості застосування різних способів реалізації продукції;
    • умови співпраці з операторами каналів продажів;
    • дієвість використання методів просування в каналах збуту;
    • критерії коригування структури продажів залежно від стану ринку.
  8. Інвестиційний аналіз ринку замовити необхідно для обґрунтованого вкладення коштів:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів.

Якщо вам необхідний аналіз ринку, замовити його ви можете в будь-який робочий час за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting. 

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами