in stock

Аналіз споживання бутильованої води у сегменті ХоРеКа. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
19900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження споживання бутильованої води в сегменті ХоРеКа. В ході роботи проаналізовано: тенденції на ринку, суміжніх галузях, загальні показники на ринку, структура за регіонами. Під роботою підведені висновки та прогнозні тенденції.
Наслідком міграційних, інфраструктурних та екологічних тенденцій, економічні показники розвитку країни також змінювалися під їхнім впливом. Протягом 2019-2021 рр., економіка України показувала стійку тенденцію до зростання ВВП. Проте, у 2022 р., ВВП країни у фактичних цінах, знизилось на 4,9% у порівнянні з 2021 роком та становило 5 191,03 млрд дол. США, що є наслідком початку повномасштабної війни та кризового періоду української промисловості, спричиненого інтенсивними обстрілами інфраструктури. Загалом, у 2022 році промислове виробництво України впало на 38%, а збитки у промисловості і торгівлі оцінюється фахівцями Світового банку в 10,9 млрд дол. США.
Зокрема, відносно невелике падіння номінального ВВП у 2022 році, у порівнянні з 2021 роком, залежало, безпосередньо, від постійних фінансовий вливань країн-партнерів України в економіку країни. У 2023 році, Україна також продовжувала отримувати іноземну фінансову допомогу — 42,5 млрд дол. США, що на 36,7% більше, ніж у 2022 році. Загальна іноземна допомога становить понад 80% ВВП у 2022-2023 рр. За оцінками НБУ, реальний ВВП України в 2023 році продемонструє зростання на 5,7%.
У 2022 році, споживча інфляція в Україні становила 26,6%, що є наслідком початку повномасштабного вторгнення в Україну, окупацією левової частини східних, північних та південних територій, переформатуванням логістичних ланцюжків поставок (зокрема неможливість поставок в окуповані території та пошкодження дорожньо-транспортної інфраструктури), а також складністю проведення зовнішньо-економічних операцій.
У 2023 році, інфляція була сповільнена (5,1%) завдяки регулярним надходженням іноземної допомоги, що дозволило припинити монетарне фінансування (за рахунок друку гривні) бюджету, а хороші врожаї сприяли зниженню цін на продукти.
Хоча державний курс тримали на одному рівні протягом тривалого періоду, його ріст з 27 до 37 грн за долар впливає на галузь та ціни в ній загалом. З 3 жовтня 2023 року Національний банк України перейшов до режиму керованої гнучкості обмінного курсу, продовжуючи реалізацію Стратегії пом'якшення валютних обмежень, переходу до більшої гнучкості обмінного курсу та повернення до інфляційного таргетування. За цього режиму офіційний курс визначатиметься на основі курсу за операціями на міжбанківському ринку, а не встановлюватиметься директивно Національним банком відповідно до постанови Правління НБУ №18, як це відбувалося з 24 лютого 2022 року. За базовим сценарієм (збереження рівня міжнародної підтримки та просування на ринку) очікується, що курс гривні залишиться відносно стабільним в першій половині 2024 року.
Протягом 2019-2022 рр., динаміка чисельності населення України демонструвала негативну тенденцію, що є наслідком міграції кадрів та негативного впливу Covid-19. За даними Агентства ООН у справах біженців, після початку повномасштабної війни 24 лютого 2022 року, з України виїхала майже третина громадян, серед яких переважно жінки та діти. Зокрема, тих хто виїхав та не повернувся протягом 2022-2023 рр. – 2,4 млн осіб.
На початок 2023 року, за оцінкою Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України, в країні налічувалося від 28 до 34 млн осіб. Проте, якісний підрахунок кількості населення в Україні ускладнюється через відсутність контролю над окупованими територіями, систематичними авіаударами по території країни та постійною завантаженістю пунктів контролю на кордонах, як на в’їзд, так і на виїзд.
Значний міграційний рух населення України, що спостерігався у 2022 році, призвів до зменшення попиту в харчовій галузі. Потреби ринку задовольняли вітчизняні виробники.
В середньому, в 2022 році падіння обсягів ринку по ключовим-галузям, що є постачальниками склало – 31,4%, а середнє відновлення в 2023 році – 22,6%. Однак падіння у сфері суміжних послуг становило майже 75% в 2022 році, а відновлення в 2023 році всього в межах 15%.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ХоРеКа з точки зору споживання бутильованої води (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку.
- Оцінка обсягів споживання бутильованої води в закладах громадського харчування
- Частка споживання води у склі
- Структура за регіонами
2. Аналіз присутності брендів в закладах (аналіз онлайн-меню закладів у великих містах – не менше 100 закладів)
2.1. Таблиця присутності брендів в закладах
2.2. Висновки про присутність брендів у закладах громадського харчування
3. Загальні висновки
3.1. Прогнозні тенденції та показники розвитку ринку ХоРеКа в Україні

Перелік таблиць:

1. Ємність ринків за ключовими суміжними галузями в 2021-2023 роках,
в грошовому вираженні, в базових цінах 2021 року, млн гривень (без ПДВ та акцизу)
2. Частка споживання води у склі на ринку продажів бутильованої води на ринку ХоРеКа
3. Аналіз онлайн-меню 100 закладів у великих містах на присутність брендів бутильованої води

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка споживання води у склі на ринку продажів бутильованої води на ринку ХоРеКа, млн. літрів
2. Структура продажу бутильованої води в закладах ХоРеКа за регіонами, %
3. Структура за видами тари
4. Структура за розміром пляшки
5. Присутність брендів лікувально-столової води у закладах громадського харчування за об’ємом, %
6. Присутність брендів столової води у закладах громадського харчування за об’ємом, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами